آشنایی با بهترین هتل های سریلانکا - Baneh hotel
  • شنبه 14 اسفند 1400
  • 339
  • 0
آشنایی با بهترین هتل های سریلانکا - Baneh hotel
آشنایی با بهترین هتل های سریلانکا - Baneh hotel

بهترین هتل های سریلانکا 2022

کشور سریلانکا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی توریست را پذیرا می شود. هتل های درجه یک زیادی در این کشور ساخته شده اند که امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیری را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

هتل تاج 

هتل تاج

هتل تاج درست در محوطه ساحل شنی شهر توریستی بنتوتا واقع شده است. این هتل مجلل با فضای سرسبز احاطه شده و مناظر زیبایی از اقیانوس هند را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از خدمات عالی استفاده کنند و از بسیاری از امکانات استفاده کنند. یک استخر شنای خوب، آبگرم عالی، سونا و امکانات تناسب اندام وجود دارد.

در کنار ساحل زیبای اقیانوس هند، در یک محیط باغ استوایی زیبا، هتل تاج بنتوتا یک استراحتگاه پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است که می توانید بهترین و خاص ترین مهمان نوازی سریلانکا را در آن جا ببینید. هتل 5 ستاره تاج بنتوتا سریلانکا با 162 اتاق و 4 رستوران، از مهمانان پذیرایی می کند.

امکانات:

دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان

پذیرش و خدمات 24 ساعته

صندوق امانات

پارکینگ

اجاره دوچرخه

ساحل اختصاصی

امکانات برای معلولین

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی سریلانکا

هتل آماری گاله 

هتل آماری گاله

این هتل یک اقامتگاه کنار ساحل با چشم انداز پانوراما و زیبا از اقیانوس هند به صورتی جهت گیری شده است که هر کجابی آن باشید، هرگز از دریا دور نیستید. این لابی مشرف به قسمت استخر است که توسط یک قطعه شن باریک از دریا جدا می شود.

همه 172 اتاق این هتل منظره خارق العاده ای از دریا دارند. بهترین منظره از سوییت هایی است که در لبه ها واقع شده اند. از رختخواب خود می توانید با آرامش بنشینید و اقیانوس را تماشا کنید.

هتل سینامون بی

هتل سینامون بی

یک فضای سبز گسترده با منظره ای از دریا، فضاهای داخلی شیک و زیبا و تجربیات آشپزی منحصر به فرد همه به نظر می رسد بسیار مناسب برای اقامت در میان بهترین هتل های سریلانکا. این هتل در مجموع 200 اتاق دارد که همگی منظره ای از اقیانوس هند دارند. همه آن ها تهویه مطبوع بوده و از بالکن یا تراس برخوردار هستند. 

امکانات:

رستوران

آبگرم

سالن ورزش

استخر

کافه

هتل مونپیک 

هتل مونپیک

این هتل لوکس واقع در قلب کلمبو رو به جاده گال و تنها 35 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. هتل مونپیک 219 اتاق و سوئیت ارائه می دهد. این هتل پنج ستاره خیره کننده با داشتن چشم انداز خیره کننده از شهر و اقیانوس هند همراه با بار معروف در پشت بام، استخر بی نهایت و بوفه صبحانه بزرگ، از ژانویه 2017 شروع به کار کرده است.

هتل Mövenpick Colombo تنها پنج دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل 24 طبقه تجربه ای به یاد ماندنی از جمله اسپا، بهترین آبگرم Ayurveda با بهترین درمان ها، یوگای اختصاصی و بدنسازی را به مهمانان ارائه می دهد. تنها یک دقیقه با بازار محلی فاصله دارید و اماکن تاریخی و فرهنگی بسیار زیبا در مجاورت آن واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سریلانکا

هتل کینگزبری 

هتل کینگزبری

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و منظره ای ایده آل و بی نظیر از اقیانوس هند را به شما می دهد، این هتل یکی از مجلل ترین هتل های سریلانکا است که در بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است و دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر و جاذبه ‌های گردشگری سریلانکا دارد، دکوراسیون این هتل مدرن و جذاب است و در روحیه میهمانان تاثیر بسیار خوبی دارد و محیطی آرام برای مدتی که در سریلانکا اقامت دارید فراهم می کند، اتاق ‌های این هتل چشم انداز زیبایی به بندر و پارک گاله فیس برای شما فراهم می کنند و در تمامی آن ها پنجره ‌های بزرگی تعبیه شده که می توانید بیشتر روز از نور طبیعی بهره ببرید، در اتاق ها تلویزیون، مینی ‌بار، چای و قهوه ‌ساز و حمام اختصاصی با بهترین لوازم بهداشتی وجود دارد.

در این هتل رستوران های متنوع و شیکی وجود دارد که انواع غذاهای غربی، چینی، ژاپنی و غذاهای جنوب شرق آسیا را سرو می کنند، در فضای آزاد هتل رستورانی وجود دارد که غذاهای دریایی و نوشیدنی ‌های خوشمزه و متنوعی را می توانید در آن میل کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین ‌المللی باندرانیکی در حدود 30 کیلومتر و تا معبد بودایی گانگارامایا در حدود 3 کیلومتر است، این هتل دارای 229 اتاق می باشد، امکانات هتل، تراس، باغ، فضای مناسب برای پیک نیک، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق‌ های خانوادگی، اتاق بخار، خدمات آرایشی، موزیک زنده و برنامه ‌های شبانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، دستگاه خود پرداز، امانت بار، صرافی، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک با پرداخت اضافه بها، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی و سرویس اتاق می باشد.

هتل هیلتون 

هتل هیلتون

هتل هیلتون در قسمت تجاری شهر قرار دارد، افرادی که برای سفر کاری به سریلانکا و شهر کلمبو می روند این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، این هتل در بین گردشگران هم بسیار محبوب است، ارائه خدمات در این هتل به بهترین و سریع ترین شکل ممکن صورت می گیرد و به سرعت اتاق خود را تحویل خواهید گرفت، اتاق‌ های این هتل بسیار مدرن و با پنجره‌ های بزرگ هستند و همگی اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی ‌بار، میز کار، حمام با تمامی لوازم بهداشتی و لوکس دارند.

در رستوران ‌های هتل غذاهای بین المللی، ایتالیایی و غذاهای محلی سرو می شود که می توانید میل کنید، دسترسی هتل به مراکز خرید بسیار خوب است و می توانید برای خرید به راحتی به بهترین مراکز خرید سریلانکا بروید، فاصله هتل تا فرودگاه بین ‌المللی باندرانیکی30 کیلومتر و معبد بودایی گانگارامایا 2 کیلومتر است، تا دریاچه بیرا هم راهی نیست و پیاده می توانید به آن جا برسید، این هتل از 382 اتاق تشکیل شده است، از جمله امکانات هتل می توان به تراس، باغ، فضای مناسب برای پیک نیک، اینترنت بی‌ سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق ‌های خانوادگی، اتاق بخار، خدمات آرایشی، موزیک زنده و برنامه ‌های شبانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، امانت بار، صرافی، پذیرش 24 ساعته، نگهداری کودک با پرداخت اضافه بها، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی و سرویس اتاق اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های سنگاپور

هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر 

هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر

هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر یکی از هتل های لوکس و مجلل سریلانکا است که 2 دقیقه با ساحل فاصله دارد، در این هتل باغ زیبایی وجود دارد. در این هتل تعداد اتاق ‌ها زیاد نیست و همین یکی از دلایل وجود آرامش بسیار زیاد در آن است. تمامی اتاق ‌های هتل منظره دریا دارند و در همه آن ها تراس وجود دارد که می توانید از این منظره زیبا لذت ببرید، اتاق ها مجهز به اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی ‌بار و یک حمام شیک می باشند.

این هتل 5 ستاره رستوران ‌های بسیار خوبی دارد که در آن ها می توانید انواع غذاهای بین ‌المللی و محلی را سفارش دهید، فاصله این هتل زیبا از فرودگاه بین ‌المللی باندرانیکی 60 کیلومتر است، این هتل اتاق های کمی دارد که تعداد آن ها به 30 اتاق هم نمی رسد، از امکانات هتل می توان به تراس، باغ، فضای مناسب برای پیک نیک، اینترنت بی ‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق ‌های خانوادگی، اتاق بخار، خدمات آرایشی، موزیک زنده و برنامه ‌های شبانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اسنک بار، بوفه کودکان، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، امانت بار، صرافی، پذیرش 24 ساعته ، نگهداری کودک با پرداخت اضافه بها، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی و سرویس اتاق اشاره کرد.

هتل ایدن ریزورت اند اسپا 

هتل ایدن ریزورت اند اسپا

هتل ایدن ریزورت اند اسپا یکی از رویایی‌ ترین و خیال انگیزترین هتل ‌های ساخته شده در شهر توریستی و زیبای بنتوتا سریلانکا است. این هتل لوکس و 5 ستاره با داشتن استخری معرکه و زیبا، کارکنانی با تجربه و کار بلد و غذاهایی بسیار متنوع، خوش طعم و با کیفیت، زبان زد خاص و عام بوده و با امتیاز بسیار بالایی که از سوی مهمانان دریافت کرده هر ساله پذیرای تعداد بسیار بالایی از آن‌ها از سرتاسر جهان است.

از امکانات رفاهی درجه یک و سطح جهانی این هتل می ‌توان به باغ ‌هایی زیبا، سالن اسپا و بدنسازی مجهز، سالن آرایشی و زیبایی، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. کارکنان هتل به صورت تمام وقت و با 3 زبان روسی، انگلیسی و آلمانی آماده ارائه بهترین خدمات به شما مهمانان گرامی هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را نخواهند داشت. اتاق ‌هایی بی نهایت زیبا و چشم نواز با دکوراسیونی عالی و مدرن به همراه امکاناتی نظیر تهویه مناسب، تلویزون ماهواره‌ ای، مینی ‌بار و حمام اختصاصی با امکانات در هتل ایدن ریزورت اند اسپا منتظر ورود شما عزیزان هستند. هتل ایدن ریزورت اند اسپا در 82.1 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی شهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: دریاچه زریوار (زریبار) مریوان

هتل سیتروس واسکا دوا

هتل سیتروس واسکا دوا

هتل سیتروس واسکا دوا در یکی از بهترین و پر ترددترین مناطق شهر بنا شده و یک مکان عالی برای داشتن اقامتی سرتاسر خاطره به همراه یک خرید خوب و دل ‌پذیر است. از امکانات رفاهی درجه یک این هتل می‌ توان به باغ ‌هایی زیبا برای تفریح و عکاسی، منطقه خوش آب و هوا برای پیکنیک، استخری شگفت انگیز، اجرای موسیقی زنده، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را نخواهند داشت. اتاق ‌هایی بی نهایت زیبا، دنج و راحت با دکوراسیونی خلاقانه و مبتکرانه، به همراه تلویزیون، تهویه مناسب، تلفن و حمام اختصاصی با امکانات دوش و سشوار در هتل سیتروس منتظر ورود شما مهمانان عزیز هستند. هتل سیتروس واسکا دوا در 61.4 کیلومتری فرودگاه بین ‌المللی شهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: عمارت خسروآباد سنندج کجاست

هتل د پالم 

هتل د پالم

هتل اتاق هایی با چشم انداز دریا دارد. این هتل با داشتن استخر روباز و 4 گزینه غذاخوری، یک مرکز بدنسازی و اسپا را در اختیار شما قرار می دهد.اتاق های دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های کابلی  و ماهواره ای است. اتاق های مدرن شامل مینی بار و تجهیزات چای / قهوه است. حمام اختصاصی هر اتاق دارای سشوار است دسترسی به هتل Palms با ماشین 10 دقیقه و حدود یک ساعت رانندگی از طریق بزرگراه جنوبی از میریسا است. ساحل میریسا برای تماشای نهنگ ها است. رستوران فضای باز در پالم غذاهای آسیایی و غربی را مشرف به باغ ارائه می دهد. 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های رم ایتالیا

هتل ریو

هتل ریو

هتل ریو دارای رستوران های  بزرگ و با انواع غذاهای آسیایی و اروپایی و منو غذای کودکان و غذای رژیمی و سالاد بار و خدمات 24 ساعته ای می باشد. این هتل با داشتن وای فای رایگان در سراسر ملک، اقامت در بنتوتا را برای شما راحت می کند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت و ریسور ماهواره ای است. اتاق های خاصی برای راحتی شما دارای یک اتاق نشیمن، کتری، چای و قهوه ساز است. اتاق ها بزرگ و جادار شامل حمام اختصاصی و دوش آرامش می باشد. لوازم آرایشی و سشوار رایگان در تمام سرویس های اتاق گنجانده شده است. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر