بهترین هتل های سنگاپور - بهترین هتل کردستان
  • سه شنبه 3 اسفند 1400
  • 340
  • 0
بهترین هتل های سنگاپور - بهترین هتل کردستان
بهترین هتل های سنگاپور - بهترین هتل کردستان

بهترین هتل های سنگاپور 2022

سنگاپور، پایتخت كشور سنگاپور و یكی از تمیز ترین و زیباترین پایتخت‌ ها است که در جنوب «شبه جزیره مالایا» واقع شده است. جمعیت این شهر را نژادهای هندی، چینی و ادیان مختلف بودایی، مسلمان، مسیحی تشكیل می ‌دهند. نام این شهر از کلمه ‌ای مالایی به معنای «شهر شیر» گرفته شده ‌است که اولین بار توسط «سانگ نیلا اوتاما» بنیانگذار سنگاپور بر این شهر گذاشته شد. سنگاپور چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا است و یکی از مهم ترین منابع درآمد این شهر را صنعت گردشگری تشکیل می ‌دهد.

سنگاپور شهری کوچک، زیبا و مدرن در کشور سنگاپور است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار متعدد و متنوع است. هتل های سنگاپور عمدتا از نوع لوکس می باشند و در بخش های مختلف سنگاپور واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و امکانات هتل، قیمت هتل های سنگاپور متغیر می باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سنگاپور 2022

هتل سوئیس اوتل

هتل سوئیس اوتل

سوئیس اوتل، به عنوان بلندترین اقامتگاه در جنوب شرقی آسیا شناخته می شود. این هتل از ۱۲۶۱ سوئیت و اتاق مهمان تشکیل شده و به نحو احسن با امکانات مدرن و در سطح بین المللی تجهیز شده اند. این هتل برای مهمانان خود بالکن های خصوصی ویژه ای در نظر گرفته تا بتوانند به راحتی نظاره گر منظره ای کامل، زیبا و پر هیاهو از کشور سنگاپور باشند. این هتل ۱۶ نوع متفاوت از شیوه ی زندگی و آداب غذاخوری به مهمانانش ارائه می دهد، تا گزینه های چندگانه ی هیجان انگیزی پیش روی داشته باشند.

هتل شانگری- لا 

هتل شانگری- لا

این هتل پنج ستاره ۷۵۰ اتاق لوکس و سوئیت دارد که در سه موقعیت مکانی مختلف اعم از باغ های گرمسیری، برج مدرن و دره ی منحصر به فرد واقع شده اند. این هتل در دل باغ های گرمسیری انبوه که در نزدیکی مرکز خرید و جاده ی معروف تجاری و منطقه ی خرید قرار دارند، بنا شده است. مهمانان هتل شانگری-لا مجاز هستند تا از باغ های سر سبز و آرامش بخش، گزینه های غذاخوری بی شمار، ویژه و استخر بزرگ و رایگان این هتل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی سنگاپور

هتل استریت رجیس

هتل استریت رجیس

این هتل لوکس بین المللی در سنگاپور واقع است، ظرافت لطیفی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد و در زمینه ی خدمت رسانی و افراط در تجملات، در این کشور از شهرت نسبتا خوبی برخوردار است. هتل استریت رجیس در قلب شهر بنا شده و مهد بهترین مجموعه ها و آثار هنری به شمار می رود. اتاق ها دارای فضای وسیع و کافی برای راحتی مسافران می باشند که با رنگ های دلبازی نظیر زرد، آبی آسمانی و سبز آراسته شده اند. نور طلایی و طبیعی خورشید که از میان پنجره های بزرگ به درون اتاق ها می تابد زیبایی و زرق و برق آن ها را چندین برابر کرده است.

هتل مارینا بی سندز

هتل مارینا بی سندز

هتل 5 ستاره مارینا بی سندز سنگاپور یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور است که بزرگترین استخر پشت بام دنیا را دارد. هتل مارینا بی سندز هتلی بینظیر و با امکانات فوق العاده است که به نوعی سمبل هتل های سنگاپور است. هتل 5 ستاره مارینا بی از سال 2010 پذیرای مهمانان است. هتل مارینا بی مستقیما به مرکز خرید پیشرفته سنگاپور و موزه ArtScience دسترسی دارد که در این موزه می توانید از نمایشگاه دائمی Future World دیدن کنید. این هتل، 20 گزینه برای غذا خوردن و یک کازینوی کلاس جهانی دارد.

اتاق های هتل با لوازم مدرن ساخته شده از چوب تیره و فرش دکور شده اند و امکاناتی مثل وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال هایی از جمله CCTV4 دارند. می توانید از استخر واقع در پشت بام هتل یا عرشه تماشای اسکای پارک سندز واقع در طبقه 57، چشم اندازی نفس گیر از افق شهر را ببینید. هتل یک مرکز اسپا به نام Banyan tree دارد که در دنیا مشهور است. هتل مارینا بی سندز آشپز های معروف و شناخته شده و رستوران های عالی برای خوردن غذا دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر زیبای بانه

هتل شرایتون تاورز

هتل شرایتون تاورز

هتل 5 ستاره شرایتون تاورز یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. هتل شرایتون تاورز در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد که از طریق آن می توان به نقاط مختلف شهر سفر کرد. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 20 دقیقه ای از هتل شرایتون تاورز قرار گرفته است. از امکانات قابل توجه هتل شرایتون تاورز می توان به استخر روباز، باشگاه سلامت و اسپا، مرکز بدن سازی 24 ساعته، وای فای رایگان در قسمت لابی هتل و ... اشاره کرد.

مهمانان هتل می توانند در اسپای هتل از خدمات التیام بخش ماساژ درمانی و دیگر خدمات و در کنار آن ها از سونا و اتاق بخار استفاده کنند. سالن غذاخوری مجلل  هتل رو  به منظره ای از باغ ها و آبشارهای مصنوعی است تا در حین خوردن غذایی که به صورت بوفه سرو می شود از دیدن مناظر هم لذت ببرید. گزینه دیگری که برای خوردن غذا در هتل شرایتون تاورز سنگاپور دارید، رستوران "لی بایی کانتونس" است که غذاهای سالم و اصیل اسپانیایی سرو می کند.

هتل پن پسفیک ارچارد

هتل پن پسفیک ارچارد

هتل 5 ستاره پن پسفیک ارچارد یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور است که در قلب مرکز خرید و تجاری سنگاپور؛ یعنی خیابان ارچارد واقع شده است. هتل 5 ستاره پن پسفیک ارچارد سنگاپور از سال 2000 پذیرای مهمانان است. هتل پن پسفیک ارچارد دارای امکاناتی مثل استخر شنای روباز، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، اتاق بخار و امکانات سونا، دسترسی به وای فای رایگان در سراسر مجموعه و پارکینگ رایگان برای تمام مهمانان هتل می باشد.هر اتاق یک حمام خصوصی دارد که مجهز به وان، دمپایی، لوازم اصلاح و آرایش رایگان و حوله حمام است.

مهمانان می توانند از تلفن دستی که در اتاق ها گذاشته شده استفاده کنند و با 15 کشور تماس بگیرند. مهمانان می توانند تمام وقت به اینترنت موبایل هم دسترسی داشته باشند. هتل پن پسفیک ارچارد سنگاپور با مرکز خرید نمادین ION ارچارد 10 دقیقه (به صورت پیاده) و با منطقه تجاری مرکزی سنگاپور (10 دقیقه با ماشین) فاصله دارد. با اتومبیل 25 دقیقه طول می کشد از فرودگاه بین المللی چانگی به هتل پن پسفیک ارچارد برسید. از هتل می توانید پیاده به مرکز پزشکی پاراگون یا بیمارستان مونت الیزابت بروید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه

هتل وان فارر

هتل وان فارر

هتل وان فارر یکی از هتل‌ های 5 ستاره سنگاپور است که امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌ دهد. اتاق ‌های این هتل همگی بزرگ و نورگیر هستند؛ بسیار شیک و مدرن دکور شده ‌اند، مطابق با استانداردهای بین ‌المللی هتلداری آموزش دیده‌ اند و همگی این اتاق ‌ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، اینترنت، چای ‌ساز و قهوه‌ ساز، سشوار، وسایل بهداشتی، دمپایی و… برخوردار می ‌باشند. هتل وان فارر دارای پرسنلی کارآزموده است که مطابق با استانداردهای بین ‌المللی هتلداری آموزش دیده ‌اند.

این پرسنل به زبان ‌های زنده دنیا مسلط هستند این هتل در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد به صورتی که فاصله آن تا مرکز شهر 9 کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی چانگی 20 کیلومتر، تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس 350 متر و تا نزدیک ترین مرکز خرید معروف سنگاپور 150 متر فاصله دارد.

هتل گرند حیات سنگاپور

هتل گرند حیات سنگاپور

این هتل دارای یک استخر فضای باز 6 سالن غذاخوری که منوی فوق ‌العاده ‌ای از غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای ایتالیایی ارائه می‌ دهد. از دیگر امکانات هتل می ‌توان به سالن اسپا و ماساژ اشاره کرد که لحظات خوشی در ذهن مسافران ثبت می‌ کند. هتل گرند حیات سنگاپور در نزدیکی خیابان Scott Roads واقع شده است و مهمان ‌ها دسترسی خوبی را به مراکز خرید و رستوران‌ های این شهر دارند. هتل گرند حیات سنگاپور تا فرودگاه بین ‌المللی سنگاپور 30 دقیقه اختلاف دارد و برای رفاه حال مسافران ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ های این هتل 5 ستاره امکانات خوبی را به مسافران ارائه می‌ دهند که از امکانات آن می ‌توان به تلویزیون صفحه تخت 37 اینچ به همراه کابل، دستگاه دی ‌وی ‌دی پلیر، لپ ‌تاپ، مبلمان و اینترنت وای ‌فای اشاره کرد. در رستوران این هتل انواع غذاهای آسیایی و غذاهای اروپایی سرو می‌ شود و مسافران می ‌توانند غذای خود را در اتاق سرو کنند. این هتل به خاطر نزدیکی به مرکز شهر یک انتخاب ایده ‌ال برای علاقه ‌مندان به خرید از برندهای مطرح و غذاهای متنوع ملل در رستوران ‌های شیک است. هتل گرند حیات سنگاپور یک هتل بین ‌المللی شناخته می‌ شود و خدمه به زبان‌ های چینی، ویتنامی، تایلندی، مالایی، کره ‌ای، ژاپنی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی صحبت می‌ کنند.

هتل ماریا ماندارین سنگاپور

هتل ماریا ماندارین سنگاپور

هتل 5 ستاره ماریا ماندارین سنگاپور هتلی  لوکس و مدرن است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می ‌دهد. اتاق ‌های این هتل بزرگ و نورگیر هستند؛ به‌ صورت روزانه سرویس‌ دهی و نظافت می ‌شوند؛ بسیار شیک و زیبا دکور شده ‌اند و همگی این اتاق ‌ها از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس ‌بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، چای ‌ساز و قهوه ‌ساز، سشوار، یخچال، اینترنت وای فای، تلفن، تلویزیون، مینی ‌بار، صبحانه در اتاق و… برخوردار می ‌باشد. هتل ماریانا ماندارین دارای موقعیت مکانی بسیارخوبی است.

قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر ماریانا ماندارین دسترسی مهمانان هتل را به تمامی جاذبه ‌های توریستی و مراکز خرید شهر سنگاپور آسان می ‌کند. هتل ماریا ماندارین دارای پرسنلی حرفه ‌ای و کارآزموده است که مطابق با استانداردهای بین ‌المللی هتلداری آموزش دیده ‌اند. این پرسنل به زبان ‌های چینی، مالایی و انگلیسی مسلط هستند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با روستای نژو در شهرستان بانه

هتل خلیج فولرتون 

هتل خلیج فولرتون

هتل خلیج فولرتون در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد، اغلب با هتل باستانی فولرتون که در اواخر دهه ی ۱۹۲۰ ساخته شده بود، اشتباه گرفته می شود. سوئیت ها و اتاق های بی شمار این هتل دارای ایوانی آفتابگیر و بالکن هایی  هستند که به شما دید بهتر و وسیع تری از مناظر مختلف، اعم از گمرک، پارک مرلین و اسکله ی کلیفورد ارائه می دهد. اتاق ها علاوه بر چشم اندازه گسترده ای که از خلیج پیش رویتان قرار می دهند، از ویژگی دیگری برخوردار هستند و آن هم این است که در تراس های خوش منظره شان وان جکوزی تعبیه شده که لذت شما را دو چندان خواهد کرد. طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق های هتل از سبک منحصر به فردی پیروی می کند که برای مهمانان بسیار خوشایند خواهد بود.

هتل چهار فصل

هتل چهار فصل سنگاپور

این هتل که در قلب شهر واقع شده و با باغ های آرام محاصره گشته، تنها چند دقیقه با مراکز خرید و سرگرمی فاصله دارد و به صورت انحصاری از هر نظر که فکرش را بکنید امکانات رفاهی بسیار پیشرفته ای را برای اوقات خوشگذرانی شما تدارک دیده است. نمایشگاه گرم و ساده ای که با 1500 قطعه از آثار هنری آسیایی چیده شده به همراه 255 اتاق مهمان و سوئیت که با دقت و ظرافت خاصی برای شما تجهیز شده اند، آماده ی پذیرایی از مهمانان است. در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها از پارچه های بافت و مبلمانی با رنگ خاکی استفاده شده است. اتاق ها دارای وای فای، خدمه ی اتاق به صورت 24 ساعته و دیگر امکانات مورد نیاز اولیه می باشند.

هتل رافلس

هتل رافلس

مشهورترین هتل سنگاپور، یک اثر تاریخی و ملی متعلق به قرن نوزدهم میلادی است. این هتل 5 ستاره که در سال 1887 افتتاح شد، دارای معماری منحصر به فرد، ورودی لوکس و امکانات و خدمات ایده ‌آل است. مهمانانی که به این هتل وارد می‌ شوند، مورد توجه پیشخدمت ‌های مخصوص قرار دارند. تمام سوئیت ‌های این هتل ویژه هستند و دارای تخت خواب‌های  king-sized، مبلمان لوس و امکانات کامل است. غذاهای فوق‌ العاده در کنار دیگر امکانات مثل آب گرم و حتی امکان خرید، این هتل را به مکانی ایده‌ آل برای اقامت در سنگاپور تبدیل می ‌کند.

نزدیک ‌ترین وسیله نقلیه عمومی: ایستگاه  Nearest transport

آدرس:  1Beach Rd, Singapore 189673

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های پاریس 

هتل سو سوفیتل

هتل سو سوفیتل

این هتل یک ساختمان تاریخی است که از سال 1927 به جای مانده است. هتل سو سوفیتل در قلب منطقه تجاری سنگاپور قرار گرفته است و یادآور شکوه فرانسوی است. اتاق‌ های میهمان با دکوری زیبا، مبله و دارای امکانات کامل هستند. در رستوران یکی از بهترین هتل های سنگاپور، اولین سرآشپز زن فرانسوی، غذاهای اروپایی و آسیایی بی ‌نظیر را سرو می ‌کند. مهمانی‌ های شاد با موزیک در پشت ‌بام این هتل، یکی از جذابیت ‌های مورد توجه این هتل است.

نزدیک ‌ترین وسیله نقلیه عمومی: ایستگاه  Telok Ayer or Downtown MRT

آدرس:  22 Orange Grove Rd, Singapore 258350

هتل فورت کنینگ

هتل فورت کنینگ

این هتل 5 ستاره تاریخی با معماری زیبا دارای امکانات قرن بیست و یکم بهره‌ مند است. این هتل زیبا دارای امکانات و خدمات فوق‌ العاده‌ای مثل آب گرم، باشگاه ورزشی، حمام رو باز، تورهای پیاده ‌روی و ... است. اتاق ‌های لوکس این هتل دارای بالکن ‌های اختصاصی و مبله هستند، برای خانواده‌ ها و دوستان امکاناتی مثل استخر در نظر گرفته شده است. رستوران این هتل انواع غذاهای کلاسیک سیایی و ایتالیایی را با بهترین نوشیدنی ‌ها به میهمانان خود ارائه می ‌دهد. 

نزدیک ‌ترین وسیله نقلیه عمومی: ایستگاه  Dhoby Ghaut MRT

آدرس:  11 Canning Walk, Singapore 178881

بیشتر بخوانید: بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان

هتل کونراد سنتنیال

هتل کونراد سنتنیال

با قرار گرفتن در منطقه مارینا بی در 31 طبقه با اتاق ‌های و سوئیت ‌های شیک دارای امکانات و خدمات کامل است. یک استخر بزرگ با چشم ‌انداز چرخ و فلک بزرگ سنگاپور، باشگاه ورزشی و آب گرم لوکس با خدمات ایده‌ آل از امکانات قابل توجه این هتل لوکس در سنگاپور است. این هتل در منطقه ‌ای قرار گرفته است که به راحتی می‌ توانید به بیش از 1000 فروشگاه و رستوران دسترسی داشته باشید.

نزدیک‌ ترین وسیله نقلیه عمومی: ایستگاه  Promenade MRT

آدرس:  29 Tanglin Rd, Singapore 247911

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر