بهترین رستوران های سریلانکا - Baneh hotel
  • دوشنبه 9 اسفند 1400
  • 349
  • 0
بهترین رستوران های سریلانکا - Baneh hotel
بهترین رستوران های سریلانکا - Baneh hotel

بهترین رستوران های سریلانکا

سریلانکا معدن غذاهای خوشمزه است. اینجا شما می ‌توانید کلی غذای رنگی رنگی با طعم ‌های متفاوت و جدید بخورید. مسافران سریلانکا در راه برگشت حسرتی دارند که ای کاش غذاهای سریلانکایی با خود می ‌آورند تا از مدت زمان پروازشان راحت‌ تر لذت ببرند.

رستوران کافه گالری

رستوران کافه گالری

در سال ۱۹۹۸ این کافه در ساختمانی قدیمی که معمار آن فرد مشهوری به نام  Geoffrey Bawa است، افتتاح شد. این مجموعه، ترکیبی منحصر به ‌فرد از هنر، غذای باکیفیت و فضای جذاب و دیدنی است. گردشگرانی که این مجموعه را انتخاب می ‌کنند، قبل از غذا خوردن می ‌توانند آثار هنری هنرمندان و طراحان داخلی را ببینند و لذت ببرند. در سالن غذاخوری این مجموعه، بهترین غذاهای محلی سریلانکا سرو می ‌شود؛ غذاهایی که برای تهیه ‌ی آن ‌ها فقط از مواد غذایی تازه استفاده می ‌کنند. علاوه بر غذاهای سنتی، انواع نوشیدنی محلی هم در این کافه رستوران سرو می‌ شود.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی یونان 2022

رستوران  Nihonbashi

رستوران  Nihonbashi

این رستوران جزو ۴۰ رستوران برتر آسیا است. سرآشپز سریلانکایی ژاپنی این رستوران Dharshan Munidasa، عطر و طعم غذاهای ژاپنی را به پایتخت سریلانکا آورده است. آشپزی این رستوران بسیار ساده و در عین حال باکیفیت است. از بهترین مواد غذایی برای تهیه‌ ی سوشی و ساشیمی استفاده می ‌شود و غذاها با خلاقیت فراوان و با تزییناتی که بیشتر شبیه یک اثر هنری است برای مهمانان سرو می‌ شوند. هر غذایی که از منوی رستوران سفارش دهید، با نهایت دقت و خلاقیت تهیه می ‌شود.

رستوران زازا 

رستوران زازا

این کافه و رستوران با دکوراسیون زیبایی که دارد و منوی متنوعش، توجه گردشگران و اهالی شهر را جلب کرده است. روزها، منوی کافه شامل انواع چای سیلان است که با تغییراتی مدرن برای مهمانان سرو می ‌شود. در رستوران می‌ توانید بهترین غذاهای داخلی و بین ‌المللی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. نوشیدنی ‌های منوی رستوران بسیار متنوع است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با روستای نژو در شهرستان بانه

رستوران  Chutneys

رستوران  Chutneys

این رستوران یکی از بهترین رستوران ‌های سریلانکا برای تجربه ‌ی تنوعی بی ‌نظیر در عطرها و طعم‌ ها است. غذاهایی از سراسر ایالت ‌های جنوبی هند در این رستوران سرو می‌ شود و غذاهای گیاهی از هر ایالت در منوی رستوران دیده می ‌شود. تنوع غذایی این ایالت ‌ها را می ‌توانید به وضوح در منوی رستوران مشاهده کنید.

رستوران سی ‌فود کاو 

رستوران سی ‌فود کاو

غذاهای دریایی در سریلانکا جزو محبوب ‌ترین غذاها هستند و این جزیره به خاطر قرار گرفتن در اقیانوس هند، از این فرصت فوق‌ العاده برای طبخ بهترین غذاهای دریایی استفاده کرده است. یکی از بهترین نمونه ‌های رستوران ‌های غذای دریایی، رستوران سی ‌فود کاو است که در دکوراسیونی سنتی در کنار ساحل قرار دارد. منوی رستوران دائما تغییر می‌ کند و با توجه به صید روز، تنظیم می‌ شود. سرآشپزان ماهر رستوران، تنوع بی‌ نظیری از غذاهای دریایی را تهیه می ‌کنند و با آن‌ ها از مهمانان خود پذیرایی می ‌کنند.

رستوران بیچ وادیا 

رستوران بیچ وادیا

این رستوران در سراسر این کشور به خاطر غذاهای دریایی لذیذ و متنوعش شهرت دارد. سبک خاص آشپزی در این رستوران در کنار دکوراسیون جذاب باعث شده که مهمانان سرشناسی داشته باشد، حتی اعضای خانواده ‌ی سلطنتی بریتانیا هم سر میزهای این رستوران شام خورده ‌اند. علاوه بر غذاهای دریایی، بهترین غذاهای کلاسیک سریلانکایی را می ‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و از فضای آرام و دکوراسیون زیبای آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 4 مکان دیدنی استان کردستان

رستوران  Chesa Swiss

رستوران  Chesa Swiss

این رستوران، تنها رستوران سوئیسی سریلانکا است که فضایی بسیار گرم و دوستانه دارد. بهترین غذاهای سوئیسی را می ‌توانید در منوی این رستوران ببینید، از جمله انواع کباب ‌ها و فوندوی معروف سوئیسی. غذاهای ترکیبی که نشانی از تبادل فرهنگی است، در منوی رستوران دیده می ‌شود. خوردن غذای سوئیسی در قلب سریلانکا، تجربه ‌ای است که به آسانی فراموش نخواهید کرد.

رستوران  Nuga Gama

رستوران  Nuga Gama

رستوران Nuga Gama یا دهکده ‌ی Banyan یک رستوران سنتی فوق‌ العاده در قلب کلمبو است که در آن می‌ توانید حال و هوای زندگی روستایی را تجربه کنید. یک درخت بزرگ ۲۰۰ ساله، کلبه ‌های چوبی روستایی و کارکنانی که لباس محلی پوشیده ‌اند، از جذابیت ‌های این مجموعه برای گردشگران و برای اهالی شهر است. این مجموعه از چند قسمت تشکیل شده است؛ فضای غذاخوری، آشپزخانه‌ ی اوپن، سوپر مارکت محلی و بخشی برای استراحت مسافران. یک مزرعه هم دارد که با وجود حیوانات اهلی مثل مرغ و گاو، کاملا حال و هوای مزارع روستایی را زنده می‌ کند. آشپزی این رستوران، آشپزی سنتی سریلانکایی است.

کافه کومبوک

کافه کومبوک

کافه کومبوک یکی از سالم ترین رستوران های شهر است و با دکوراسیون راحت و صمیمی فضایی را به وجود آورده که مشتری ها بتوانند ساعت ها در آن بمانند. بیشتر غذاها با محصولات ارگانیک درست می شود و منو با تغییر فصل کاملا عوض می شود. بهترین غذای این کافه، برگر عدس با نان زغالی است که طرفداران زیادی دارد و در عین حالی که یک غذای منحصر به فردی است طعم بی نظیری هم دارد. این کافه یکی از بهترین کافه ها برای دور کاری است و یک محیط راحتی را به وجود آورده تا در حالی که در حال انجام کار هستید غذاهای خوشمزه بخورید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های معروف ایتالیا

کافه سوپر فود

کافه سوپر فود

این کافه در خیابان کوچکی در کنار جاده اصلی قرار دارد و در آن می توانید صبحانه های خوشمزه با نان های توست کلاسیک بخورید و برای ناهار هم انواع و اقسام غذاهای خوشمزه در اختیارتان است. اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و در عین حال ارزان هستید این کافه یکی از بهترین گزینه ها است.

 کافه رستوران وو 

 کافه رستوران وو

اگر گیاهخوارید و یا دوست دارید غذاهای گیاهی را در رستوران های کلمبو تجربه کنید، رستوران وو از بهترین جاهایی است که می توانید در آن غذایی سالم و ارگانیک نوش جان کنید. انواع غذاهای گیاهی خوشمزه همچون ناسی گورنگ و تورتیلاهای مکزیکی با خامه ترش و ... و دسر های فوق العاده برای محلی ها و گردشگران سرو می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سنگاپور 2022

رستوران مینستری آف کرب

رستوران مینستری آف کرب

دکوراسیون لوکس، میز و صندلی ‌های راحت، محیطی دلنشین و غذاهایی با طعم بی‌  نظیر این رستوران را به یکی از مشهور ترین و پر تردد ترین رستوران ها در سریلانکا تبدیل کرده است.

غذای اصلی منوی این رستوران خرچنگ است و اکثر غذاهای دیگر آن دریایی است و به خاطر هماهنگی رستوران با نامش موسسان آن تمامی صندلی های آن را به رنگ نارنجی دکور کرده اند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر