بهترین هتل های رم ایتالیا - Dawinco hotel
  • دوشنبه 25 بهمن 1400
  • 419
  • 0
بهترین هتل های رم ایتالیا - Dawinco hotel
بهترین هتل های رم ایتالیا - Dawinco hotel

بهترین هتل های ایتالیا

ایتالیا به اندازه ‌ی مکان‌ های دیدنی ‌اش، هتل دارد؛ از پانسیون‌ های قدیمی واقع در مراکز تاریخی شهر گرفته تا استراحتگاه ‌های شیک و زیبای کنار رودخانه‌ ای که می ‌توانید شام را با نور شمع و در کنار آب میل کنید.

برای رزرو بهترین هتل در کردستان با ما تماس بگیرید. شماره تماس: 08734250641

هتل بلموند کوروسو 

هتل بلموند کوروسو

دهکده راولو در بالای کوه ها قرار گرفته است و می توانید در آن رستوران ها ، کافی شاپ ها، موزه ها ، ویلا ها و هتل های زیبا و رمانتیکی را تماشا کنید، هتل بلموند کوروسو یکی از این جاذبه ها است. این هتل در سواحل آمالفی در منطقه ای ساخته شده است که قبلا جایگاه کاخی متعلق به قرن 11 بوده است. هتل بلموند کوروسو در بلند ترین بخش روستای راولو واقع شده است و گردشگران می توانند از چشم انداز زیبا و دیدنی خلیج سالرنو لذت ببرند.

ساختمان هتل در سال 2005 بعد از یک پروژه مرمت و بازسازی کامل مجددا بازگشایی شد و ساختار قرون وسطایی را به اقامتگاهی لوکس همراه با امکانات مدرن تبدیل کرده است. گل های زیبایی مثل گل رز ، یاسمن و درختان نارنجی در باغ های کوچکی در تراس ها کاشته شده اند که آرامش را به محیط اطراف هدیه می دهند. در مرتفع ترین بخش روستا قرار گرفته است و استخر بسیار بزرگ و بیکران نهایت جذابیت را به این هتل بخشیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های معروف ایتالیا

هتل گراند مینروا 

هتل گراند مینروا

هتل گراند مینروا در مرکز شهر فلورانس واقع شده است و استخر روبازی در پشت بام هتل وجود دارد که باعث جذابیت و انتخاب گراند مینروا توسط مسافران، در طول فصل های گرم است. این هتل در کنار پیاتزا سانتا ماریا نولا که به تازگی بازسازی شده، قرار دارد و یک هتل چهار ستاره لوکس است. هتل گراند مینروا به خاطر قرارگیری در لوکیشن خاص، امکان دسترسی راحت به بیشترین جاذبه های تاریخی شهر را برای گردشگران فراهم می کند. آثار تاریخی مثل کلیسای باشکوه و بزرگ سانتا ماریا نولا که متعلق به قرن 15 میلادی است، در کنار این هتل قرار دارد.

هتل گروتا پالازس 

هتل گروتا پالازس

هتل گروتا پالازس از دل صخره ها و غار ها کنده کاری و ساخته شده است و منظره ی دریای آدریاتیک را در پیش رو دارد، این هتل در شهر پولینانو آماره قرار گرفته است و تجربه ی سفری رویایی و بی نظیر برای گردشگران خواهد داشت. هتل در داخل یک غار بزرگ سنگ آهکی واقع شده است. رستوران گروتا مهم ترین و برجسته ترین بخش هتل به شمار می رود. 25 اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره کوچک است ولی با این شرایط، هر یک از آن ها به تمامی امکانات مدرن و بروز مجهز می باشند و مهم تر اینکه مهمان ها دسترسی راحتی به بهترین سواحل این ناحیه دارند.

هتل بزرگ تیمئو 

هتل بزرگ تیمئو

هتل بزرگ تیمئو یکی از بهترین هتل های جهان است که در مرکز و بر فراز تپه های تائورمینا و در کنار تئاتر یونان باستان که امروزه در کاز تئاتر فعالیت دارد، قرار گرفته است. هتل بزرگ پنج ستاره تیمئو نه تنها به خاطر زیبایی کلاسیک مورد ستایش قرار می گیرد بلکه به خاطر چشم انداز وسیع از کوه اتنا و خط ساحلی آتشفشانی سیسیل که از تراس های هتل قابل مشاهده است، بسیار مورد توجه است. اتاق های هتل که مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند به صورت زیبایی با هنرهای ظریف، پارچه و بافتنی های گران ، لوکس و امکانات مدرن آراسته شده اند. 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های فرانسه

هتل کاستلو دی کاسل 

هتل کاستلو دی کاسل

هتل کاستلو دی کاسل در نزدیکی شهر فلورانس و سی ینا (در مرکز ایتالیا) قرار گرفته است و برای گردشگرانی که در آرزوی یک تجربه ی فراموش نشدنی از توسکان می باشند، بهترین امکانات را ارائه می دهد. این هتل وسیع و بسیار بزرگ در املاک درختان زیتون و درختان انگور، در بالای یک تپه، در اطراف یک قلعه ی بزرگ و مدرن متعلق به قرن 10 میلادی که اخیرا به طور کامل بازسازی و مرمت شده واقع شده است. در 41 اتاق این هتل از طراحی دکوراسیون به رنگ طبیعی و زمینی استفاده شده که ترکیبی از هنر های سبک مدرن و قدیمی به شمار می رود. هتل دارای انبار نوشیدنی های الکلی بوده و رستوران پیتزا فروشی و تفریحگاه حمام های قدیمی شکل دارد. گردشگران در حوالی هتل می توانند به دوچرخه ‌سواری و کوهنوردی بپردازند.

هتل هاسلر 

هتل هاسلر

هتل پنج ستاره لوکس هاسلر یکی از معروف ترین هتل های دنیا است و در بالای پله های اسپانیایی شهر رم واقع شده است، این پله ها یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری می باشند. این هتل متعلق به قرن 19 میلادی است و به تازگی بازسازی شده است ولی هنوز هم نمونه ای ناب و ارزشمند از هتل های لوکس قدیمی در جهان به شمار می رود. هر یک 82 اتاق و 14 سوئیت این هتل با لوازم و امکانات کلاسیک، لامپ های ونیزی و شاهکار های هنری تزئین شده اند. هتل دارای سالن ورزشی، سالن استخر و چشمه آب معدنی و سالن زیبایی است به همراه یک رستوران میشلین و کافه باغی که توسط دیوار های سنگی احاطه شده است.

هتل سزار آگوستوس 

هتل سزار آگوستوس

این هتل بر فراز صخره ای در خليج ناپل قرار دارد. هتل سزار آگوستوس قبلا اقامتگاهی برای خانواده سلطنتی روسیه بوده است و دارای چشم اندازی وسیعی از كوه آتشفشان وزوو يا وزوويوس در جنوب ايتاليا و خط ساحلی کاپری می باشد. تمام بخش ‌هاي اين هتل 5 ستاره ديدني است و از هر طرف مي ‌توان چشم اندازي وسيع را مشاهده کرد از اتاق ها گرفته تا استخر و رستوران کنار استخر ، می توان شاهد این مناظر باشکوه و زیبا بود. طراحی دکوراسیون هتل به سبک مدیترانه ای، خدمات و سرویس دهی عالی و استخر و آب گرم تمام وقت، اقامت در هتل سزار آگوستوس را به یک تجربه آرامش بخش و جوانی بخش تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مسکو 1400

هتل بزرگ ترمزو 

هتل بزرگ ترمزو

هتل بزرگ ترمزو در سمت ساحل غربی دریاچه کومو واقع شده است و از زمان افتتاح آن در سال 1910 یک مقصد توریستی محبوبی در بین گردشگران بوده است .این هتل دارای سه رستوران با ویژگی ها و سبک قرون قدیمی، سه استخر شنا، یک مرکز ورزشی، سلامتی کاملا مجهز و یک پارک به همراه زمین بازی تنیس و مسیر های پیاده روی می باشد. جزئیات این هتل از معماری گرفته تا وجود گل های تازه و خوشبو در هر اتاق زیبایی خاصی دارد. 

بلموند هتل اسپلندیدو 

بلموند هتل اسپلندیدو

بلموند هتل اسپلندیدو در دهکده ‌ی ماهیگری پورتوفینو بر فراز یک تپه قرار گرفته است که نمایی رو به دریای لیگوریان دارد. بعد از افتتاح آن در سال 1902 ، هتل اسپلندیدو اقامتگاهی معروف و میزبانی برای افراد ثروتمند و مشهور جهان بوده است. افراد مشهوری همچون کلارک گیبل ، فرانک سیناترا و وینستون چرچیل و دوک اشرافی ویندسور از اقامت در این هتل لوکس لذت برده اند. هتل دارای 64 اتاق و سوئیت باکلاس و مدرن بوده و دارای ویژگی های دیگری از جمله حمام های بزرگ، کمد های جادار و کلی ابزار و لوازم پیشرفته و تکنولوژی روز است. این هتل در دوران گذشته یک صومعه بوده که به قرن 16 میلادی تعلق داشته است، سه رستوران، استخر شنا و مرکز ورزشی و سلامتی از دیگر امکانات رفاهی هتل می باشند. 

هتل گریتی پالاس 

هتل گریتی پالاس

گریتی پالاس یک هتل باشکوه در شهر کانال ها، ونیز است. اتاق ها و اتاق ناهار خوری هتل به صورت مجلل و با عظمتی طراحی شده اند، این هتل که اخیرا دوباره راه اندازی شده است به گردشگران یک تجربه ی خوب و کلاسیکی از ونیز ارائه می دهد. این هتل در روبروی موزه گوگنهایم و کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت قرار دارد. این عمارت اشرافی بزرگ در یکی از بهترین نواحی ونیز ساخته شده است. این هتل با لوازمی از عتیقه های کلاسیک، لامپ های شیشه ای مورانو و رومیزی های ابریشمی تزئین شده است. اتاق های این هتل 5 ستاره با امکانات مدرن و راحتی مجهز شده اند. 

بیشتر بخوانید: معرفی عمارت سالار سعید سنندج

هتل بلودر

هتل بلودر

این هتل در شیب تپه واقع شده که توسط سایه ‌ی درختان زیبای زیتون احاطه شده است. نمای چشم ‌نوازی از شهر لکو را می ‌توان از این هتل نظاره‌ گر بود. اتاق ‌ها در ساختمان مرکزی و یا در ویلاهای اطراف باغ قرار دارند. فضای هتل بسیار مطبوع و خودمانی ا‌ست. اتاق ‌های عادی این هتل دارای دکوراسیون کلاسیک ایتالیایی به ‌همراه امکانات مدرن و به روز است که بعضی از این اتاق ‌ها، دسترسی مستقیم به باغ دارند. با چند ریزه ‌کاری کوچک مثل قرار دادن «بیدهای سبدی» و «قفسه‌ ی کتاب» کنار استخر، این هتل به مکانی خاص و دوست ‌داشتنی مبدل شده است. 

هتل بزرگ ویلا سربلونی

هتل بزرگ ویلا سربلونی

باغ‌ های هتل ویلا سربلونی، منظره ‌ی فوق ‌العاده ‌ای از دریاچه ارائه می‌ دهد. دکوراسیون داخلی، محیطی شبیه به فضای قرن نوزدهم میلادی را بازسازی می ‌کند. فضای درونی این هتل، مزین به پلکان و ستون‌ های مرمری، لوسترهای مورانو و نمایی چشم ‌فریب است. دیوارها نقاشی و تذهیب ‌کاری شده ‌اند، در حالی‌ که سقف هتل دارای الگوهای گلدار با رنگ‌ های صورتی و خاکستری روشن است. رستوران این هتل به نام «میسترال» دارای ستاره ‌ی میشلن هست، وظیفه‌ ی سرو غذاهای ناب و پیچیده ‌ی ایتالیایی را بر عهده دارد؛ اما رستوران دیگر به نام «لا گولتا» که شبیه به قایق هم هست، غذاهای سنتی ایتالیایی را در محیطی آرامش ‌بخش سرو می ‌کند. 

هتل ویلا دِ اِسته

هتل ویلا دِ اِسته

این هتل بزرگ، سنتی و در عین حال آرام و زیبا است. در این هتل، تالارهای بزرگ، پلکان گردون، مجسمه‌ های مهم، گل ‌های آراسته ‌ی بسیار زیبا و پلکانی که تا انتهای رودخانه گسترده شده، خودنمایی می‌ کنند. این هتل ۱۵۲ اتاق دارد که در ساختمان اصلی و عمارت تاریخی ملکه مربوط به قرن نوزدهم، قرار دارند. این اتاق ‌ها به مجسمه ‌های عتیقه، تابلو‌های نقاشی، پارچه ‌های ابریشمی و گلدوزی ‌شده و حمام‌ هایی با سنگ مرمر مزین شده ‌اند. امکانات این هتل فراوان است؛ از تفریحگاه ‌های آب طبیعی و باشگاه ورزشی دارای استخر داخلی و زمین تنیس گرفته تا قایق ‌رانی و ورزش‌ های آبی درون رودخانه در دسترس مشتریان است.

بیشتر بخوانید: معرفی مسجد دو مناره سقز

هتل بزرگ ویلا فلترینلی

هتل بزرگ ویلا فلترینلی

سالن ورودی این هتل دارای سقف گنبدی شکل و حکاکی‌ های چوبی مربوط به قرن نوزدهم است. کتابخانه ‌ی این هتل دارای شومینه و قفسه ‌های چوبی با معماری کلاسیک است. نمای کلی سالن، بسیار زیبا و دارای گچ بری ‌های پیچیده و منحصر به ‌فرد، آینه ‌های عتیقه‌ ی ونیزی و فانوس ‌هایی به سبک «هنر نوین» است. این هتل تنها با ۲۱ اتاق، فضایی بسیار گرم و صمیمی دارد. اتاق ‌های این هتل مزین به آویزه‌ های آذینی کرم ‌رنگ و دیوارهایش آراسته به نقاشی ‌های رنگ روغن و نقش و نگاره‌ های تاریخی است. این هتل دو رستوران فوق ‌العاده دارد که دارای ستاره میشلن هستند و غذاهای ایتالیایی بی ‌نظیری سرو می ‌کنند. 

هتل آرکادیو

هتل آرکادیو

این هتل که قدمتش به حدود قرن سیزده میلادی بر می‌ گردد، در حوالی یک صومعه واقع شده است. جزئیات گچ ‌بری در سرتاسر هتل قابل مشاهده است؛ هم در نقاط مشترکی مانند لابی و هم در تعدادی از اتاق ‌ها. این هتل فقط ۱۸ اتاق دارد که با محیط ساده و صمیمی ‌اش، مقدم میهمانان را گرامی می‌ دارد. در دکوراسیون اتاق ‌های این هتل، از آثار هنری اصیل و رنگ ‌های طبیعی استفاده شده است که نمایی زیبا رو به دریاچه و باغ ارائه می ‌دهد. سرآشپز ماهر این هتل، غذاهای فصلی فوق‌ العاده را با استفاده از مواد اولیه و سبزیجات تازه ‌ی باغ هتل برای مشتریان تدارک می ‌بیند. 

هتل لوکاندا سان ویجیلیو 

هتل لوکاندا سان ویجیلیو

فضای این هتل بسیار دلنشین و دارای تنها ۷ اتاق و ۵ سوئیت است. دکوراسیون داخلی مزین به کلکسیون عتیقه ‌جات، قالی‌ های خاور زمین و نقاشی ‌های مربوط به قرون ۱۶ و ۱۸ میلادی است که متعلق به صاحب هتل است. این مکان بیشتر شبیه یک خانه‌ ی شخصی است تا یک هتل. بیشتر اتاق‌ ها، کف‌ پوش و سقف چوبی و قالی ‌های ارغوانی رنگ دارند که حس بی‌ تکلفی و سادگی را القا می ‌کنند. رستوران ‌های این هتل، غذاهای سنتی ایتالیایی را در کنار دریاچه و در محیطی آرام سرو می‌ کنند. این هتل یک استخر وسوسه ‌انگیز دارد که اطرافش با درختان زیتون احاطه شده و نمای مناسبی از دریاچه ارائه می‌ دهد. 

هتل ریلایس دو روکولی

هتل ریلایس دو روکولی

این هتل در کنار تپه ‌ای واقع شده که نمای بسیار زیبایی رو به دریاچه دارد. قدیمی ‌ترین قسمت این هتل، یک برج مربوط به قرون وسطی است که درون یک خانه روستایی قرار گرفته و امروز از آن به‌ عنوان رستوران استفاده می ‌شود. قدمت ساختمان اصلی هتل به قرن هفدهم بر می‌ گردد که بخش اعظم ساختار خود را حفظ کرده است. قسمت ‌های عمومی هتل آراسته به کلکسیون نقاشی و متعلق به صاحب هتل است. اتاق ‌های مشرف به دریاچه، در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته‌ اند که با عتیقه ‌جات تزئین شده ‌اند. تمامی این اتاق ‌ها دارای بالکن و تراس هستند. 

هتل بزرگ دس ایلس بورومیس

هتل بزرگ دس ایلس بورومیس

این هتل در کنار دریاچه ‌ی استریسا واقع شده و مکانی آرام و ایده ‌آل برای گشت ‌و‌ گذار در «جزایر بورومیز» است. دکوراسیون داخلی به سبک نوین ایتالیایی تزئین شده است. ۶ تالار از مجموع تالارهای ورودی این هتل، به گالری هنری مینیاتوری اختصاص داده شده که آثار هنری بسیاری از قرن پانزدهم میلادی را به نمایش گذاشته است. از جمله امکانات این هتل می ‌توان به زمین تنیس، سه استخر، سونا، سونای بخار، باغچه‌ ی ژاپنی و یک تفریحگاه مجهز به جدیدترین فناوری‌ های روز، اشاره کرد. 

هتل پالازوی آمینتا 

هتل پالازوی آمینتا

قبلا این هتل یک خانه‌ ی شخصی بوده، به دکوراسیونی زیبا به‌ همراه گچ ‌بری، شمعدانی و عتیقه‌ جات فراوان مزین است. محیط این هتل با گل ‌های آزالیا، کاملیا و گل‌ های صد تومانی تزئین شده است. یک استخر در محوطه و یک ساحل شخصی در این مکان قرار دارد. تمامی اتاق ‌ها دارای بالکن و تراس بوده و مشرف به باغ هتل و دریاچه هستند. داخل این اتاق ‌ها فانوس‌ های مورانو و نقاشی ‌های دیواری وجود دارد. تفریحگاه هتل آمنیتا، یک سرداب هم با غاری کوچک با نور کم دارد. در این سرداب، یک آبشار یخی و دوش‌ های مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر