بهترین جاهای دیدنی سنگاپور 2022 - Baneh hotel
  • دوشنبه 2 اسفند 1400
  • 457
  • 0
بهترین جاهای دیدنی سنگاپور 2022 - Baneh hotel
بهترین جاهای دیدنی سنگاپور 2022 - Baneh hotel

بهترین جاهای دیدنی سنگاپور 2022

سنگاپور را مقصد گردشگران ثروتمند می ‌دانند. این دولت‌ شهر کوچک، شکوه خاصی از ثروت و دارایی را به ‌نمایش می‌ گذارد. سنگاپور سیستم حمل و نقل عمومی فوق ‌العاده ‌ای دارد که این‌ طرف و آن‌طرف رفتن را بسیار راحت و آسان کرده است. بیشتر مردم انگلیسی صحبت می ‌کنند و علامت‌ ها و تابلوها هم به زبان انگلیسی هستند. سنگاپور یکی از آسان ‌ترین و راحت‌ ترین کشورهای آسیای جنوب‌ شرقی است که می ‌توان در آن به گردش پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سنگاپور

مارینا بی سندز

مارینا بی سندز

مجموع اقامتی باشکوه مارینا بی سندز از جاهای دیدنی سنگاپور و شامل یک هتل، فروشگاه‌ های برندهای لوکس، یک مجتمع خرید با کانالی که از میان آن رد می ‌شود، موزه ‌ی آرت ‌ساینس و مارینا بی سندز اسکای ‌پارک است و از نقاط جذاب این شهر محسوب می ‌شود. سکوی بازدید اسکای ‌پارک و استخر بی ‌انتهایی در کشتی قرار دارد که بالای هتل است. فقط مهمانان هتل اجازه دارند از این استخر بی ‌انتها استفاده کنند، ولی همه می ‌توانند سکوی بازدید را ببینند.

کسانی که در اسکای ‌پارک هستند، می ‌توانند پل مارپیچ، بندر، گاردنز بای بی و چشم ‌انداز خیره ‌کننده ‌ای را تماشا کنند و تا وقتی آن بالا هستند، از خوراکی ‌ها یا نوشیدنی‌ های رستوران روباز لذت برده یا از کیوسک سوغات، هدایای یاد بود بخرند. 

پرنده ‌ی سنگاپوری

پرنده ‌ی سنگاپوری

پرنده ‌ی سنگاپوری دومین چرخ‌ و فلک بزرگ جهان است. در آنجا می‌ توانید بین چندین بسته‌ ی گردشگری مختلف، یکی را انتخاب کنید و از مزه‌ مزه کردن خوراکی ‌های خوشمزه لذت ببرید؛ آن‌ هم درحالی‌که چشم ‌انداز شگفت‌ انگیزی را مقابل چشمان خود دارید. نه ‌تنها چشم ‌انداز سنگاپور، که جزایر ملوک اندونزی و تنگه‌ ی جوهور مالزی را هم می ‌توانید از بالای این چرخ و فلک ببینید.

پرنده‌ ی سنگاپوری بلیط ‌های مختلفی دارد و همگی‌ شان شامل دسترسی به نمایشگاه چند رسانه ‌ای سفر رویایی هستند که درباره ‌ی تاریخ سنگاپور و ساخت پرنده ‌ی سنگاپوری است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های رم ایتالیا 

گاردنز بای بی

گاردنز بای بی

گاردنز بای بی از جاهای دیدنی سنگاپور و مکان فوق ‌العاده ‌ای برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از تماشای زندگی پر جنب‌ و جوش گیاهان است.

سوپرتری گروو دسته ‌ای از سازه ‌های مدرن نمادینی که برای انجام کارهای پایدار محیطی طراحی شده ‌اند هم در این باغ خارق ‌العاده قرار دارد. به سراغ کلود فارست دام بروید که بلندترین آبشار داخلی دنیا است؛ در آنجا می ‌توانید کمی درباره‌ ی تنوع زیستی بیاموزید.

باغ ‌های گیاه ‌شناسی

باغ ‌های گیاه ‌شناسی

سنگاپور نخستین نامزدی میراث جهانی یونسکوی خود را برای این باغ ‌های گیاه‌شناسی دریافت کرد که حقش هم بود.

در این شهر آنقدر ساخت‌ و ساز انجام شده که گاهی ‌اوقات مثل جنگلی بتنی به‌نظر می ‌رسد، ولی باغ‌ های گیاه ‌شناسی آن بخش ‌های وحشی ‌تر از میراث سنگاپور را هم حفظ کرده‌ اند. می ‌توانید این درختان میراثی باغ ‌های گیاه ‌شناسی را که تلاشی برای حفظ گونه ‌های درختان کهنسال این شهر محسوب می‌ شوند. از باغ ارکیده ‌ی ملی چشم ‌نواز آنجا هم حتما دیدن کنید. دیگر جاذبه ‌های موجود در باغ ‌های گیاه‌ شناسی عبارتند از بوم ‌باغ، بوم ‌دریاچه، باغ بونسای، مجسمه ‌های گوناگون و چندین باغ و مکان منحصر به ‌فرد دیگر.

محله‌ ی چینی ‌ها

محله‌ ی چینی ‌ها

مغازه‌ هایی که به ‌صورت خانوادگی اداره می ‌شوند و غذای اصیل چینی تا فانوس‌ های قرمز روشن، شور و هیجان فراوانی در این منطقه حاکم می‌ کنند. در اینجا می‌ توانید از مرکز میراث چین و معبد هندوی زیبا و چشم ‌نواز سری ماریامان بازدید کنید. معبد دیگری که ارزش دیدن دارد، معبد بودا توث رلیک است. 

نشانه‌ ها و تابلوهای توضیحات میراث هم در طول این محله به‌ زبان انگلیسی، ژاپنی و ژاپنی ساده نصب شده‌ اند تا بازدیدکنندگان بتوانند اهمیت این منطقه را بهتر درک کنند. ولی این محله فقط نشانه ‌ای از تاثیر فرهنگ چینی در گذشته ‌ی سنگاپور نیست؛ اینجا محله ‌ای مترقی است که در همه ‌جای آن، برای همه وای‌ فای رایگان وجود دارد و خانه ‌ی منطقه ‌ی ان شیانگ هیل هم در اینجا قرار دارد؛ جایی که می‌ توان از اغذیه ‌فروشی ‌های عجیب و جذاب و بوتیک‌ های شیک دیدن و خرید کرد. 

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی فرانسه پاریس

کلیسا و موزه ‌ی چانگی

کلیسا و موزه ‌ی چانگی

در این موزه، نامه‌ ها، عکس ‌ها، نقاشی‌ ها و وسایل شخصی ‌ای نگهداری می ‌شوند که اکنون شاهدی بر سال ‌های حبس و شکنجه ‌ی بیش از ۵۰۰۰۰ نظامی و غیرنظامی در زندان چانگی هستند. کلیسای چانگی که در محوطه‌ ی فضای باز موزه واقع شده، مشابه بسیاری از کلیساهای دیگری است که طی جنگ جهانی دوم ساخته شدند. این ساختمان یادبود کسانی است که در مقابل ظلم ژاپنی ‌ها سر خم نکردند.

چیزی که در این موزه نباید ازدست بدهید، تماشای مجموعه ‌ای از نقاشی ‌های دیواری است که بازآفرینی دقیقی از نقاشی‌ های استنلی وارن، توپچی ارتش بریتانیا در مدت حبسش در زندان چانگی هستند. گردشگران می‌ توانند با راهنما همراه شوند یا به شنیدن یک تور صوتی بروند که تجربیات جنگی زندانیان چانگی، از زبان خودشان است.

باغ‌ وحش سنگاپور

باغ‌ وحش سنگاپور

تماشای اورانگوتان ‌های این باغ‌ وحش کار بسیار جالب است و بازدیدکنندگان می ‌توانند اورانگوتان ‌های بالغ و کودک را درحال تاب خوردن برفراز محدوده‌ شان و تغذیه از موزها تماشا کنند. خانواده‌ ی بزرگی از شامپانزه ‌ها، گورخرها، میرکت‌ ها، یک اژدهای کومودو، موش ‌های صحرایی، ببرهای سفید، کانگوروها و بسیاری موجودات دیگر هم در این باغ ‌وحش زندگی می ‌کنند.

بازدیدکنندگان می ‌توانند غذا دادن به بعضی حیوانات را هم تماشا کنند. برای گشت ‌و گذار در این باغ ‌وحش حداقل سه ساعت باید زمان بگذارید. می ‌توانید سافاری شبانه، سافاری رودخانه و پارک پرندگان جورونگ را هم امتحان کنید.

اگر می‌خواهید تجربه ‌ی منحصر به ‌فرد و فوق ‌العاده ‌ای در حیات‌ وحش داشته باشید، صبحانه با اورانگوتان ‌ها در باغ ‌وحش سنگاپور را امتحان کنید. این تور شامل سرویس رفت ‌و برگشت هتل هم می‌ شود؛ نیم‌ روزی را در باغ ‌وحش به گشت ‌و گذار خواهید پرداخت و اگر خواستید، می ‌توانید صبحانه ‌تان را در کنار اورانگوتان ‌های این باغ ‌وحش صرف کنید.

خیابان اورچارد

خیابان اورچارد

خیابان اورچارد محل فوق ‌العاده ‌ای برای خریدی به‌ یادماندنی است. در گوشه ‌و کنار این محله فروشگاه‌ های برند دیده می ‌شوند. این محله‌ ی مجلل ۲۲ مجتمع خرید و شش فروشگاه بزرگ را در خود جای داده است.

چهار سالن سینما هم دارد، از جمله یک آی‌ مکس و یک کی ‌تی‌ وی کارائوکه. غذاخوری ‌های فراوانی در این محله هستند که انواع غذاهای بین‌المللی را عرضه می ‌کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با 4 مکان دیدنی استان کردستان

مجسمه مرلیون

مجسمه مرلیون

یکی از مهم ترین جاذبه ‌های گردشگری سنگاپور پارک مرلیون است که در طی چنین سال اخیر رکورد بازدید کنندگان را شکسته است. مرلیون یکی از نمادهای اصلی سنگاپور است و مجسمه اصلی  آن در همین پارک واقع شده است.

بدنه ماهی این مجسمه نمادی از ریشه قدیمی این شهر به عنوان شهر کوچک ماهیگیری را تداعی می کند.

این مجسمه دارای 8.5 متر ارتفاع و حدود 40 تن وزن دارد.

مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون دارای 6 طبقه است که در آن فروشگاه‌ ها، اوت لت ‌هایی از انواع برند های مطرح بین المللی و داخلی لوکس و شیک را می توانید پیدا کنید.

محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسند عبارتند از: لباس، کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت، اسباب ‌بازی، کتاب و لوازم کادویی و ...

در این مجموعه علاوه بر خرید مشتریان می توانند از رستوران، کافی شاپ و فود کورت های مجموعه در کنار اجرای موسیقی زنده لذت ببرند.

ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 9 شب است.

بیشتر بخوانید: معرفی فست فودی ها و کافه های کردستان

موزه خانه بابا 

موزه خانه بابا

این موزه که یک خانواده سرمایه‌دار مالکیت آن را بر عهده دارند، مجموعه آثار پراناکان را در خود حفظ کرده است. برای یافتن موزه خانه بابا باید محله چینی ‌ها را پیدا کنید. برای رفتن به این موزه می ‌توانید در تورهای رایگانی که برگزار می ‌شود، شرکت کنید. 

بیشتر بخوانید: معرفی تمام رستوران های کردستان

جاده باغ

جاده باغ

جاده باغ در حقیقت نام یک خیابان در سنگاپور است. علاوه بر درختان سرسبز و گل‌ های رنگارنگ این خیابان با مغازه‌ ها، کافه‌ ها و اقامتگاه‌ های بی مانندی محاصره شده است.

منزل رئیس جمهور سنگاپور در این خیابان قرار دارد. در این باغ می ‌توانید تندیسی از گوزن ‌هایی که یک کالسکه قرمز را می ‌کشند، مشاهده کنید. این گوزن‌ ها در نمادی از کریسمس هستند که گویا از میان برف‌ های مصنوعی در حال دویدن به سمت آسمان هستند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر