بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان - هتل داوینکو
  • دوشنبه 22 آذر 1400
  • 452
  • 0
بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان - هتل داوینکو
بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان - هتل داوینکو

بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان

ایروان، پایتخت کشور ارمنستان می باشد که جاذبه های گردشگری فراوانی در خود جای داده است و به خاطر داشتن فاصله کم و هزینه پایین، ایرانی های زیادی آنجا را به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری خود انتخاب می کنند. 

این شهر در نزدیکی رود هرازدان و همینطور دامنه ‌ی کوه آرارات قرار گرفته و  از مراکز مهم صنعتی، فرهنگی، و علمی منطقه قفقاز به حساب می آید. شهر ایروان هتل های بسیاری دارد و انتخاب کردن بهترین هتل در میان آن ها کمی دشوار است. 

جالب است بدانید که ایروان، دارای هتل ‌های پنج، چهار و سه ستاره استانداردی برای اقامت می باشد و گردشگران از این نظر در این شهر هیچ مشکلی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های آلانیا به همراه آدرس

هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson BLU Hotel Yerevan)

هتل پنج ستاره رادیسون بلو ایروان با ۱۴۲ اتاق لوکس، مکانی بسیار فوق‌ العاده برای اقامت در ایروان با امکانات مناسب و منظره‌ ای زیبا و آرامش‌ بخش از رشته کوه ‌های آرارات است. این هتل در یک موقعیت مکانی عالی واقع شده و مسافران تنها با ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی به پارک پیروزی می رسند، یکی از دیدنی های ایروان می باشد. هتل رادیسون بلو دو رستوران با دو دکوراسیون کاملا متفاوت دارد که در یکی از آن‌ ها غذاهای محلی ارمنی با طعم و شکل اروپایی و غذاهای بین‌المللی سرو می‌ شود و در دیگری، ساندویچ ‌ها و برگرها در کنار سالادهای متنوع در اختیار شما قرار می‌ گیرد. 

هتل رادیسون بلو ایروان

تلفیق دکوراسیون مدرن و سنتی در اتاق ‌های بزرگ هتل رادیسون بلو با داشتن مبل ‌های لوکس و مدرن در کنار فرش‌ هایی با طرح ‌های سنتی و امکاناتی همچون اینترنت بی‌ سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل ‌های 5 ستاره ایروان کرده‌اند. از دیگر امکانات هتل می‌ توان به تراس، باغ، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق بازی، زمین تنیس، نگهداری از کودک، اتاق‌های عایق صدا، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات و کارمندان چند زبانه (روسی، ایتالیایی، انگلیسی) اشاره کرد.

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

هتل پنج ستاره گرند ایروان دارای ۱۰۴ اتاق هست و یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌های این شهر با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. این هتل که با نام گلدن تولیپ هم شناخته می ‌شود، در یک موقعیت مکانی عالی در نزدیکی میدان چارلز آزناوور قرار گرفته است و گردشگران می‌ توانند به‌ راحتی از آن به بسیاری از مراکز خرید و میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه هوهانس تومانیان، قلعه اربونی، مسجد آبی، کلیسای جامع اچمیادزین و کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر دسترسی داشته باشند.

هتل گرند ایروان

اتاق‌ های هتل گرند ایروان با دکوری مدرن و جذاب، استفاده از رنگ ‌های تیره در کنار رنگ‌ های روشن و هماهنگی رنگ‌ بندی بین وسایل، فضایی راحت را برای شما فراهم می ‌کنند و همچنین دارای امکاناتی چون تراس، تلویزیون هوشمند، میز و صندلی، چای‌ ساز و قهوه ‌ساز، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی بهداشتی و سرویس روزانه اتاق هستند.

رستوران ‌های هتل گرند ایروان، انواع غذاهای لذیذ محلی ارمنی، مدیترانه ‌ای و ایتالیایی را سرو می‌ کنند و چشم ‌اندازی پانارومایی از شهر را در اختیار گردشگران و مسافران عزیز قرار می ‌دهند. باغ هتل نیز با اجرای موسیقی زنده، فضایی فوق ‌العاده برای خوردن یک میان ‌وعده یا چای عصرگاهی فراهم می‌ کند. در ضمن مهمانان می ‌توانند به‌ صورت ۲۴ ساعته از کافه هتل نوشیدنی، شیرینی و کیک سفارش دهند.

وان آب‌ گرم، استخر روباز در پشت بام، استخر گرم، سونا، سولاریوم، سالن بدن‌ سازی، انواع خدمات ماساژ درمانی، خدمات آرایشی بهداشتی، پارکینگ، اینترنت بی‌ سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی از دیگر امکانات هتل گرند ایروان هستند. و البته کارمندان به چند زبانه روسی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی مسلط می باشند این هتل همچنین دارای اتاق کنفرانس با سقف نقاشی شده است که مسافران می ‌توانند از آن برای برگزاری جلسات و سمینارها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه

هتل الکساندر ارمنستان (The Alexander, a Luxury Collection Hotel)

هتل ۱۲ طبقه الکساندر ارمنستان، مکانی لوکس و رویایی برای اقامت در شهر ایروان است. این هتل پنج ستاره با ۱۱۴ اتاق در موقعیتی بکر در شهر، تعریف متفاوتی از امکانات مجلل را به مهمانان خود ارائه می‌ کند. دکور مدرن و استفاده از اشکال هندسی، اتاق نشیمن و محیط دل‌ باز در کنار امکاناتی همچون اینترنت بی‌ سیم رایگان، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، تلویزیون و حمام، هتل الکساندر را تبدیل به هتلی محبوب در میان گردشگران کرده ‌اند. 

هتل الکساندر ارمنستان

رستوران در طبقه آخر با چشم ‌اندازی زیبا از شهر با منوی ویژه برای افراد رژیمی و منوی کودکان، تراس، پارکینگ، اتاق‌ های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق‌ های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی) از دیگر امکانات هتل الکساندر هستند.

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel Yerevan)

هتل گلدن پالاس، یکی از بهترین و معروف ‌ترین هتل‌ های پنج ستاره ایروان با منظره ‌ای باشکوه از بافت قدیمی شهر و کوه آرارات است. این هتل در یک موقعیت مکانی کاملا عالی قرار دارد که فاصله آن با میدان جمهوری ایروان تنها سه دقیقه است. در ضمن مهمانان هتل گلدن پالاس می ‌توانند به ‌راحتی به رستوران‌ ها و مغازه ‌های شهر و همچنین شبکه حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشند.

هتل گلدن پالاس ایروان

هتل طلایی رنگ گلدن پالاس با پنجره ‌های بزرگ و شیشه ‌ای و اتاق ‌هایی با دکوراسیون روشن که به سبک قدیمی هستند، مبلمان ایتالیایی، منبت‌کاری ‌های ظریف و فرش‌ های زیبا محیطی آرامش‌ بخش برای اقامت در شهر ایروان را برای گردشگران فراهم می ‌کند. اصلی ترین امکانات این هتل می‌ توان به مرکز اسپا و استخر، جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران در بام هتل با پنل ‌های چوبی و صندلی ‌های فیروزه‌ ای، کافه هتل با امکان سرو  نوشیدنی ‌های گرم و سرد، کیک و دسر، اتاق کنفرانس، تلویزیون با شبکه ‌های ماهواره ‌ای در تمام اتاق‌ ها، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و بالکن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با 4 مکان دیدنی استان کردستان

هتل ۴ ستاره سیلاچی (Silachi Hotel)  

هتل سیلاچی (Silachi Hotel) ۴دارای ستاره می باشد و با داشتن ۷۰ اتاق از میهمانان پذیرایی می کند. طراحی زیبا، پنجره های بزرگ و مبلمان مدرن ویژگی های منحصربه فرد آن هستند. از جمله امکانات هتل باید به پارکینگ، استخر،‌ اتاق جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، امکان اجاره اتومبیل،‌ مرکز خرید سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی،‌ سونا، شاتل فرودگاهی و انبار چمدان اشاره کرد. موقعیت دسترسی و بودن محیط خانوادگی باعث شده افراد زیادی هتل سیلاچی را انتخاب کنند.

هتل ۴ ستاره سیلاچی

هتل نشنال (Hotel National)

هتل پنج ستاره نشنال دارای ۷۵ اتاق در موقعیتی عالی در شهر ایروان است و به ‌خاطر تمیزی و کارکنان وظیفه ‌شناس و خون‌ گرم، یکی از بهترین هتل‌ های ارمنستان به حساب می آید. این هتل فقط پنج دقیقه با میدان جمهوری فاصله دارد و شما با اقامت در این مکان، می ‌توانید به ‌راحتی به دیدنی های ایروان دسترسی داشته باشید. اتاق‌ های لوکس هتل نشنال دارای دکوراسیونی مدرن، نورپردازی جذاب و فضایی آرام هستند و اقامتی خاطره انگیز را در این شهر برای شما فراهم می‌ کنند.

هتل نشنال

کافه‌ هتل نشنال دارای مبل ‌های چرم و امکان استفاده از نوشیدنی و کیک‌ های تازه و رستوران با سرو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌ سیم رایگان، اتاق‌ های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل برای زوجین، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، صندوق امانات، روزنامه و کارمندان چند زبانه از امکانات این هتل هستند.

هتل دابل تری بای هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel Yerevan)

هتل چهار ستاره دابل تری بای هیلتون ایروان با یک موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر ایروان و در فاصله ۹ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، امکان دسترسی به تمام جاذبه ‌های گردشگری این شهر دارد. این هتل ۱۵ طبقه و در سال ۲۰۱۵ در خیابان گریگور لوساووریچ شهر ایروان افتتاح شد و بعد از آن، یکی از محبوب ‌ترین هتل‌ های این شهر به شمار می ‌آید.

هتل دابل تری بای هیلتون

تمام ۱۷۶ اتاق هتل دابل تری بای هیلتون، چشم ‌اندازی زیبا به رشته‌کوه‌ های آرارات دارند و امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،  حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار را در اختیار مهمانان قرار می ‌دهند.

از جمله خدمات لوکس هتل دابل تری بای هیلتون مرکز اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، باشگاه بدن ‌سازی، انواع ماساژ، سالن آب ‌گرم، تراس آفتاب روی پشت بام هتل، مبلمان در فضای باز، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ خصوصی، رستوران با امکان سرو انواع غذاهای بین‌المللی، خوراک ‌های ایتالیایی و غذاهای مدیترانه ‌ای و نوشیدنی ‌های سرد، کافی ‌شاپ، بار، ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰۰ نفر، هفت اتاق جلسه، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودک و امکان استفاده از کامپیوترهای رومیزی ایروان هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی غذاهای سنتی و محلی کردستان

هتل ماریوت ایروان (Armenia Marriott Hotel Yerevan)

هتل چهار ستاره ماریوت با ۲۵۹ اتاق و سوئیت در میدان جمهوری ایروان و در فاصله ۵۰۰  متری مسجد کبود واقع شده است. این هتل در فاصله اندکی از جاذبه ‌های گردشگری ایروان قرار دارد و به همین دلیل در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. هتل ماریوت یا همان هتل ارمنستان در سال ۱۹۵۸ افتتاح شد که بعد از فروپاشی شوروی و نوسازی در سال ۱۹۹۹ به‌ عنوان هتل ماریوت با قدرت بیشتر شروع به کار کرد.

هتل ماریوت ایروان

اتاق ‌ها و سوئیت‌ های بزرگ با دکوراسیون کلاسیک با ارائه امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، پنجره‌ های قدی رو  به کوه آرارات یا میدان جمهوری و مبلمان شیک، استخر، سولاریوم، اسپا، سالن زیبایی، باشگاه تناسب اندام با امکانات و تجهیزات جدید، خدمات ۲۴ ساعته رزرواسیون، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان، پنج رستوران و کافه با امکان سرو غذاهای بین‌المللی، نوشیدنی‌ های تازه و اسنک‌ ها، انواع بستنی،  پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ارزی، میز گردشگری، خدمات خشکشویی و لباسشویی، فروشگاه، امکان اجاره ماشین و دوچرخه و ترانسپورت فرودگاهی، همه و همه از دلایل محبوبیت هتل ماریوت هستند.

هتل ریپابلیکا ارمنستان (Republica Hotel Yerevan)

هتل چهار ستاره ریپابلیکا یکی از بهترین هتل‌ های 4 ستاره شهر ایروان است که در فاصله اندکی از میدان جمهوری در مرکز شهر قرار دارد. رستوران با سرو غذاهای محلی ارمنی، یک کافه در فضای باز با سرو میان وعده و غذاهای ایتالیایی، تراس پشت بام، خدمات لباسشویی و خشکشویی، امکان اجاره دوچرخه، اتاق‌ هایی مجهز به اینترنت بی ‌سیم رایگان، سیستم تهویه کننده هوا، یک یخچال و تلویزیون صفحه تخت با شبکه ‌های ماهواره ‌ای و حمام اختصاصی مجهز به سشوار، حوله حمام و دمپایی از جمله امکانات این هتل هستند.

هتل ریپابلیکا ارمنستان

بیشتر بخوانید: معرفی فست فودی ها و کافه های کردستان

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

هتل چهار ستاره پاریس ایروان در قلب این شهر و در فاصله اندکی از میدان جمهوری قرار دارد. سوئیت‌ ها و اتاق ‌های این هتل از امکانات مناسبی برخوردار هستند که در میان آن ‌ها می‌توان به تلویزیون ‌های هوشمند، سیستم ‎های گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، کتری برقی و حمام‌ هایی مجهز به وان حمام، دوش مخصوص، سشوار، تن پوش و وسایل مخصوص حمام اشاره کرد.

هتل پاریس ایروان

از جمله امکانات فوق العاده هتل پاریس ایروان به پذیرش ۲۴ ساعته هتل، اینترنت بی‌ سیم رایگان، رستوران در پشت بام با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از شهر و رشته کوه‌های آرارات و امکان سرو غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و فرانسوی، کافه در تراس با امکان سرو نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه، لابی، اتاق امانات، سالن ورزشی، دو اتاق برای کنفرانس و میزگرد، فضا برای ملاقات‌های کاری، خشکشویی و اتوشویی، کارکنان چند زبانه، پارکینگ رایگان و سالن پیرایش و زیبایی اشاره کرد.

هتل ایبیس ایروان سنتر (Hotel ibis Yerevan Center)

هتل سه ستاره ایبیس ایروان سنتر، یکی از بهترین هتل ‌های جدید و نوساز شهر است که در مرکز ایروان و در فاصله نزدیکی از جاذبه ‌های شهر قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۱۷ در ایروان شروع به کار کرد و یکی از مدر‌ن ترین هتل‌ های این شهر به شمار می ‌آید. ۲۵۵ اتاق این هتل با طراحی مدرن و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و سشوار، کتری برقی، مبلمان و صندوق امانات اقامتی به یاد ماندنی برای گردشگران در ایروان فراهم می‌ کنند.

هتل ایبیس ایروان سنتر

امکانات و خدمات هتل لوکس ایبیس ایروان سنتر می توان به صبحانه بوفه، مبلمان در فضای باز، سالن تلویزیون، سرویس رفت‌ و برگشت فرودگاه، رستوران در تراس با منظره زیبایی از شهر، کافه، بار و اسنک بار با امکان سرو انواع نوشیدنی و اسنک، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، برگزاری تورهای پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری، پذیرش و سرویس ۲۴ ساعته، اتاق نگهداری چمدان، خشکشویی و اتوشویی، دستگاه خود‌پرداز، اتاق جلسات، میز گردشگری و تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و دوچرخه و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

هتل ویلیج پارک ارمنستان  (Armenian Village Park Hotel)

هتل ویلیج پارک ارمنستان (Armenian Village Park Hotel) یکی از متفاوت ترین و در حین حال جذاب ترین هتل های کشور است. پارک آبی چهار فصلش طرفداران بسیار زیادی دارد. مهمترین امکانات این مجموعه می توان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، اتاق های کلاسیک با چشم انداز شهر اشاره کرد. غذاهای ارمنی، اروپایی و دریایی برای مهمانان سرو می شود و هر روز بین ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر صبحانه داخل اتاق سرو می شود. ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده و با ۵ دقیقه تاکسی سواری به مراکز دیدنی مانند باغ وحش می رسید.

هتل ویلیج پارک ارمنستان

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر