بهترین رستوران های پاریس - فرانسه - dawinco
  • دوشنبه 11 بهمن 1400
  • 551
  • 0
بهترین رستوران های پاریس - فرانسه - dawinco
بهترین رستوران های پاریس - فرانسه - dawinco

بهترین رستوران های فرانسه 2022

پاریس یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای جهان است و سالانه میلیون ها گردشگر به این شهر سفر می کنند. این شهر زیبا جاذبه های فراوانی دارد و هرکس با هر سلیقه ای می تواند جاذبه های زیادی در این شهر پیدا کند. با این حال پاریس قبل از هرچیز به کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل و سبک زندگی لاکچری و شیک شهرت دارد.

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

این رستوران با سه ستاره‌ ی میشلن، یکی از بهترین ‌ها در پاریس است. دکوراسیون ساده و در عین حال جذاب و کیفیت فوق ‌العاده ‌ی غذاها، از دلایل محبوبیت این رستوران است. میزها به زیبایی و به شکلی مدرن تزیین شده ‌اند. سرآشپزان رستوران آلن دوکاس، از بهترین مواد اولیه برای تهیه ‌ی غذاها استفاده می‌ کنند و با توجه به فصل همواره تازه ‌ترین ‌ها را انتخاب می ‌کنند تا مطمئن باشند که طعم نهایی غذا، متاثر از کیفیت و تازگی مواد، طعمی خارق ‌العاده باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های فرانسه

رستوران Guy Savoy

رستوران Guy Savoy

این رستوران سه ستاره‌ ی میشلن دارد و جزو بهترین رستوران ‌های دنیا است. موقعیت مکانی این رستوران هم بسیار عالی است؛ در نزدیکی طاق پیروزی بنا شده است. علاوه بر غذای فوق ‌العاده باکیفیت، سرویس ‌دهی عالی در این رستوران که بسیار گرم و صمیمانه است، توجه مهمانان را جلب می ‌کند. سرآشپز این رستوران یعنی Guy Savoy، چهار رستوران دیگر هم در شهر پاریس و یکی در لس‌آنجلس دارد. او مدال لژیون دونور را در سال ۲۰۰۰ به دست آورده است.

رستوران لو سنک در هتل چهار فصل جورج پنجم

رستوران لو سنک در هتل چهار فصل جورج پنجم

اگر می‌خواهید در یک رستوران لوکس غذا بخورید که دکوراسیون و فضایی شبیه به یک قصر دارد، رستوران لو سنک را انتخاب کنید. نقاشی ‌های زیبا، دیوارهای این رستوران مجلل را زینت داده ‌اند و گل‌ ها و گلدان ‌های دیدنی، زینت ‌بخش میزهای رستوران هستند. این رستوران که دو ستاره ‌ی میشلن دارد، بهترین غذاهای کلاسیک فرانسوی را با کمی تغییرات مدرن و امروزی، سرو می ‌کند. منوی رستوران با توجه به فصل تغییر می ‌کند تا هر فصل از بهترین و تازه‌ ترین مواد غذایی استفاده شود. سرآشپز رستوران، اریک بریفار، ترکیبی خلاقانه از غذاهای سنتی را با غذاهای مدرن و تزیینات امروزی تهیه می ‌کند. این رستوران جزو برترین رستوران ‌های دنیا است.

رستوران Apicius 

رستوران Apicius

این رستوران توسط سرآشپزی به نام ژان پیر ویگاتو در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده است. این رستوران که ستاره ‌ی میشلن دارد، در هتل مجلل Schneider واقع است. مهمانان از بین چندین تالار غذاخوری رستوران می ‌توانند یکی را انتخاب کنند. فضای رستوران با زیباترین نقاشی ‌ها و آثار هنری تزیین شده است. یک سالن کوچک اختصاصی هم به نام پتی سالن برای شش تا هشت نفر وجود دارد. سبک آشپزی این رستوران، آشپزی مدرن فرانسوی است.

رستوران لارپژ 

رستوران لارپژ

در منطقه ‌ی شیک و جذاب Left Bank این رستوران بهترین غذاها را با خلاقیتی بی ‌نظیر عرضه می‌ کند. تک تک مواد اولیه با دقت تمام انتخاب می‌ شوند و نتیجه‌ ی این تلاش و خلاقیت، سه ستاره‌ ی میشلن است. سرآشپز رستوران، آلن پاسار، به کیفیت غذا بسیار اهمیت می‌ دهد و از سال ۲۰۰۰ این رستوران، باغ اختصاصی خود را دارد که سالانه ۴۰ تن از مواد غذایی تازه و ارگانیک مورد نیاز رستوران را تولید می ‌کند. علاوه بر تالار عمومی رستوران، یک سالن خصوصی هم برای ۱۴ نفر وجود دارد. 

رستوران اپیکور 

رستوران اپیکور

این رستوران دو تالار غذاخوری تابستانی و زمستانی دارد که با توجه به تغییرات فصل، قابل استفاده هستند. رستوران، دارای سه ستاره ‌ی میشلن است و بهترین غذاهای فرانسوی را با الهام از غذاهای سنتی و اندکی تغییر و خلاقیت سرو می ‌کند. سرآشپز رستوران، اریک فرشون، با بهترین و تازه ‌ترین مواد اولیه، غذاهایی سرو می ‌کند که بسیاری از اهالی شهر و گردشگران برای امتحان کردن آن‌ ها از مدت ‌ها قبل در این رستوران، میز رزرو می ‌کنند.

رستوران ژول ورن، برج ایفل

رستوران ژول ورن

این رستوران در طبقه ‌ی دوم برج ایفل چیزی فراتر از یک تجربه ‌ی توریستی ساده است؛ خاطره ‌ای است که تا مدت ‌ها فراموش نخواهید کرد. دکوراسیون مدرن و جذاب پاتریک ژوئن و آشپزی افسانه ‌ای آلن دوکاس، دست به دست هم داده ‌اند تا غذا خوردن در این رستوران به تجربه ‌ای خاص تبدیل شود. منوی این رستوران شامل غذاهای کلاسیک فرانسوی با تغییرات و خلاقیت مدرن است. از پنجره‌ های تمام قد این رستوران می‌ توانید چشم ‌اندازهای زیبایی از پاریس را تماشا کنید. بهترین مواد اولیه با نهایت دقت انتخاب می ‌شوند تا غذاهایی لذیذ برای مهمانان این رستوران سرو شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های مسکو 2022

رستوران لو موریس

رستوران لو موریس

یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس رستوران لو موریس است که در هتلی ۵ ستاره به همین نام قرار گرفته است. این رستوران لوکس و شیک در حقیقت از سالن صلح (Salon de la Paix) در کاخ ورسای الهام گرفته است و دکوراسیون داخلی و تزئینات رستوران همگی در نهایت تجمل و زیبایی انتخاب شده اند. در این رستوران می توانید بهترین و اصیل ترین غذاهای فرانسوی را در محیطی اشرافی و پاریسی امتحان کنید و از این تجربه ناب لذت ببرید.

آدرس: ۲۲۸ Rue de Rivoli, 75001 Paris

رستوران لسپادون 

رستوران لسپادون

سرآشپز مشهور این رستوران، نیکولا سال شما را با غذاهای خلاقانه، هنری و خوشمزه اش دعوت می کند. رستوران لسپادون یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس است و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به ارائه خدمات می پردازد.

آدرس: ۱۵ Place Vendôme, 75001 Paris

رستوران لا تور دارژانت 

رستوران لا تور دارژانت

این رستوران با دکوراسیون لاکچری و مجللی که دارد یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس به حساب می آید و تجربه ای بی نظیر از آشپزی فرانسوی را به مشتریان ارائه می کند. رستوران لاتور دارژانت در نزدیکی منطقه که دولا تورنل (Quai de la Tournelle) قرار گرفته و طبق رده بندی میشلن رستورانی یک ستاره به حساب می آید.

آدرس: ۱۷ Quai de la Tournelle, 75005 Paris

رستوران پیر گانییر

 رستوران پیر گانییر

رستوران پیر گانییر در منطقه ۸ پاریس قرار گرفته و یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس به شمار می آید. منوی این رستوران یکی از خلاقانه ترین منوها در کل پاریس است و انواع غذاهای اصیل فرانسوی را با غذاهای ابداعی و خوشمزه ترکیب کرده است. علاوه بر طعم لذیذ غذاها، دیزاین و سرو این غذاها هم در زیباترین شکل ممکن ارائه می شود. رستوران پیر گارنیر به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس در خیابان بالزاک قرار گرفته و مشتریان زیادی را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند. 

آدرس: ۶ Rue Balzac, 75008 Paris

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های قطر 2022

رستوران امبروازی 

رستوران امبروازی

امبراوز با سه ستاره میشلن یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس است. برنارد پاکو، سرآشپز مشهور و متبحر این رستوران با سبک آشپزی لوکس و کلاسیکش شما را به دنیای آشپزی فرانسوی می برد. رستوران لامبراوزی در ساختمانی در قصر دِ ووژ پاریس قرار گرفته و همین مسئله بر لاکچری بودن این رستوران اضافه می کند. 

آدرس: ۹ Place des Vosges, 75004 Paris

رستوران سپتیم

رستوران سپتیم

رستوران سپتیم یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران ‌های پاریس در طول‌ سالیان متمادی به حساب می ‌آید. این رستوران به قدری شلوغ است که بدون رزرو قبلی، ورود به آن امکان پذیر نیست. اگر بتوانید میزی در این رستوران رزرو کنید، با انبوهی از غذاهای با کیفیت و نوشیدنی ‌های عالی مواجه می ‌شوید. کارکنان رستوران بسیار خوش رفتار بوده و به مشتریان احساس صمیمیت و راحتی را القا می ‌کنند.

رستوران دراگون الیزه

رستوران دراگون الیزه

کف رستوران با شیشه پوشانده شده است و در زیر آن آکواریومی با انواع ماهی‌ ها و لاک‌پشت ‌ها قرار گرفته است. محیط رستوران با الهام از زندگی زیر دریا طراحی شده است.

در رستوران دراگون الیزه در منطقه‌ی ۸، که در فاصله‌ ی کمی از طاق پیروزی (Arc the Triomphe) قرار دارد، می ‌توانید غذاهای چینی و تایلندی که عمدتا شامل غذاهای دریایی و گوشتی هستند را امتحان کنید. افرادی که به طعم‌ های تند علاقه دارند، می ‌توانند خوراک سلطنتی و تند میگو را امتحان کنند. اگر غذاهایی که تندی کمتری دارند را ترجیح می‌ دهید کیک میگوی سرخ ‌شده را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی بیشتر با شهر سنندج

رستوران گی ساووا

رستوران گی ساووا

سرآشپزی که یکی از معروف ‌ترین سرآشپزهای دنیا، یعنی گوردون رمزی (Gordon Ramsay) را تعلیم داده است، رستوران گی ساووا (Guy Savoy) را در کناره‌ی رودخانه‌ی سن (River Seine) افتتاح کرد. غذاهای این رستوران دارای ستاره‌ میشلن کمی گران ‌قیمت هستند ولی بهترین و باکیفیت ‌ترین غذاها را می‌ توانید در این رستوران میل کنید. گی ساووا دارای یک منوی مزه شامل غذاهایی مثل فوا گرا (foie gras)، لابستر و صدف است.

رستوران هوگو اند کو

رستوران هوگو اند کو

رستوران هوگو اند کو  در محله‌ ی لتان واقع شده است. این رستوران گرم و کوچک دارای منوی محدودی از غذاهای خوشمزه مثل پنکیک ‌های بی ‌نظیر و پنیر گرگونزولا  و کروستینی پنیر ماسکارپونه با گلابی و گردو است. این رستوران در منطقه‌ ی ۵ قرار دارد و با داشتن غذاهای گیاهی و وگن، گزینه ‌ای ایده ‌آلی برای گیاه‌ خواران خواهد بود. این رستوران دارای فضایی روشن و پرنور است و با رنگ ‌های زیبا، گیاهان متعدد، قفسه ‌ها و بطری ‌های نوشیدنی تزئین شده است.

رستوران پاساژ ۵۳

رستوران پاساژ ۵۳

پاساژ ۵۳ یک رستوران با دو ستاره میشلین در پاریس است و ارزش سر زدن و تجربه یک وعده غذا را دارد. غذاهای این رستوران بسیار غنی و خیلی گران هستند. پاساژ ۵۳ غذاهایی عالی ولی نه چندان سنگین را به مشتریان خود ارائه می ‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی غذاهای سنتی و محلی کردستان 

رستوران آسپیک

رستوران آسپیک

رستوران آسپیک  متعلق به سرآشپزی ماهر به نام کوانتان ژیرو است. در این رستوران دنج تنها تعداد انگشت ‌شماری میز وجود دارد. منوی این رستوران دارای هفت غذای مشخص است که با مواد محلی تازه تهیه می ‌شوند.

محیط این رستوران بسیار راحت است و شما می ‌توانید از روی صندلی خود مراحل آماده شدن غذایتان توسط آشپزها را ببینید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر