بهترین هتل های مالدیو 2022 - هتل داوینکو
  • دوشنبه 4 بهمن 1400
  • 375
  • 0
بهترین هتل های مالدیو 2022 - هتل داوینکو
بهترین هتل های مالدیو 2022 - هتل داوینکو

بهترین هتل های مالدیو 2022

مالدیو کشوری است در نزدیکی سری‌ لانکا و هند. در واقع مسافرت از سری‌لانکا تا مالدیو فقط یک ساعت طول می ‌کشد. این کشور روی اقانوس هند قرار گرفته برای همین هم آب و هوا‌ی آن گرم و مرطوب است. این کشور دین اسلام را به عنوان دین رسمی خود انتخاب کرده است.

هتل کورومبا مالدیو 

هتل کورومبا مالدیو

هتل کورومبا مالدیو یکی از به روزترین و شیک‌ ترین هتل ‌های این منطقه است که می ‌توان گفت یکی از نزدیک‌ ترین‌ هتل ‌ها به فرودگاه بین ‌المللی ماله است و نزدیک به ده دقیقه با ماشین از فرودگاه تا این هتل فاصله دارد. مهمانان بعد از رسیدن به فرودگاه به‌ راحتی و بدون طی کردن سفر دریایی می ‌توانند به هتل خود دسترسی داشته باشند. اتاق ‌ها و ویلا های این هتل هر چیزی که در تصور خود در مورد یک هتل در جزیره‌ ای زیبا داشته ‌اید، محقق می ‌کند.

همه اتاق ‌ها منظره ‌ای رو به ساحل و دریا دارند و دور تا دور فضای هتل قرار گرفته ‌اند. اتاق‌ ها دکوری زیبا و مدرن دارد و ترکیب رنگ سفید و آبی آرامش بیشتری را به اتاق ‌ها بخشیده است. شما به‌راحتی از اتاق خود می ‌توانید به باغ و محوطه هتل دسترسی داشته باشید و در هر موقع از شبانه‌ روز در آنجا قدم بزنید. اتاق‌ های هتل به اینترنت بی ‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام با وان مجلل و زیبا به‌ همراه لوازم بهداشتی لوکس مجهز هستند.

این هتل دارای ۲ استخر رو باز، ۳ زمین تنیس و باشگاه بدنسازی با مجهزترین وسیله‌ ها است. از تفریحات دیگر این مجموعه می ‌توان به شرکت در تورهای ورزش‌ های آبی مانند کانوسواری، تورهای گشت شهری، کلاس آشپزی مالدیوی و کلاس نقاشی اشاره کرد. مهمانی ‌های شبانه، اجرای موسیقی زنده، نمایش فیلم ‌ها از دیگر امکانات و تفریحات این هتل است.

این هتل شیک و زیبا دارای رستوران‌ های متنوع و ۳ کافه است که شما به‌ راحتی می ‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید و فرصت این را به‌ دست آورید که با غذاهای محلی در فضایی سنتی با دکوری جذاب آشنا شوید. حتما از نوشیدنی ‌های تازه که در کافه یا کنار استخر سرو می ‌شود تست کنید.

آدرس:  Vihamanafushi, North Male Atoll, 08340 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۸۰ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه ‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌ های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

بیشتر بخوانید: عجیب ترین رستوران های مالدیو 1400

هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا 

هتل پارادایس آیلند ریزورت اَند اسپا

این هتل لوکس و زیبا که ساخت آن به سال ۱۹۹۴ بر می گردد، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود می ‌کند و این هتل از آن هتل‌ هایی است که با ترک آن برای فضای فوق‌ العاده و رویایی ‌اش دلتنگ خواهید شد. 

اتاق ‌ها و سوئیت‌ های این هتل همه در مجاورت ساحل نیلی این منطقه هستند و شما هر موقع که دوست داشته باشید، در آب ‌های زلال دریا می ‌توانید شنا کنید. امکانات اتاق‌ ها عالی و بی ‌نقص است و با دکور جذاب و ساده ‌ای که دارد، اقامت راحتی را برای شما فراهم می ‌آورد. نورپردازی داخلی و خارجی اتاق ‌ها بی ‌نظیر است.

رستورا‌ن ‌های این هتل همانند دیگر بخش‌ های آن شما را هیجان‌ زده خواهد کرد. هر غذایی که تصور کنید، از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، غذاهای دریایی، غذاهای معروف بین‌المللی را در رستوران‌های این هتل پیدا خواهید کرد. 

این هتل تفریحات فوق‌ العاده‌ای دارد؛ شما می‌ت وانید هم از استخر عمومی هتل استفاده کنید هم از استخری که در بعضی از سوئیت ‌ها وجود دارد. کودکان می ‌توانند از استخر مخصوص خودشان و زمین‌ های بازی استفاده کنند. اگر دوست دراید که کمی در سکوت به تمرینات یوگا بپردازید، این هتل‌ کلاس ‌های عالی را با مربی حرفه ‌ای برای یوگا برگزار می ‌کند. هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌ شود. شما در ساحل می‌ توانید از چترهای آفتابی و تخت ‌ها و صندلی‌ های مخصوص استفاده کنید. اگر به ورزش ‌های آبی علاقه دارید و دوست دارید کمی آدرنالین خون ‌تان را افزایش دهید، می ‌توانید با پرداخت هزینه در این تورها شرکت کنید و لحظات مهیجی را تجربه کنید.

آدرس:  Lankanfinolhu, 08420 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸۲ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق ‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی)

برای رزرو هتل در شهر زیبای بانه همین حالا با شماره 08734250641 تماس حاصل کنید.

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو

سواحل سفید، آب های شفاف کریستالی و آفتاب طلایی و درخشان، از ویژگی‌ های هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو هستند که در جزیره زیبا و مسحورکننده و خصوصی فورانافوشی (Furanafushi) قرار گرفته است. در این هتل تحویل اتاق ‌ها خیلی سریع انجام می شود و راهنمایان تور و هتل همه چیز را برای شما توضیح می ‌دهند همه امکانات هتل را برای شما شفاف خواهند کرد تا شما به بهترین شکل ممکن از امکانات این هتل استفاده کنید.

اتاق ‌های هتل زیبا رو به دریا و دسترسی را به ساحل برای شما راحت کرده است. بیشتر اتاق ‌ها دارای یک استخر خصوصی و وانی رو به دریا است که کسانی که دوست دارند در حریم شخصی خود شنا یا استراحت کنند، این گزینه برای آنان فراهم است. اتاق ‌های ماه عسل در این هتل به بهترین شکل ممکن برای مهمانانی که به قصد سفر شیرین ماه عسل این هتل را بر می ‌گزینند، حاضر می ‌شود. بالکن اتاق ‌ها، با صندلی ‌های مخصوص رو به منظره چشم‌ گیر دریا مبله شده ‌اند تا مهمانان در این فضا با آرامش بیشتری استراحت کنند و از هوای فوق ‌العاده این منطقه لذت ببرند. اینترنت بی ‌سیم در تمام اتاق ‌ها قابل دسترس است و یخچال، امکانات تهیه کردن چای و قهوه و بطری ‌های آب معدنی رایگان برای مهمانان فراهم شده است.

دو استخر روباز هیجان ‌انگیز در این هتل وجود دارد که شنا کردن در آن حتما توصیه می‌ شود. تورهای متنوعی در این هتل برگزار می ‌شود که با پرداخت هزینه می ‌توانید در آن‌ ها شرکت کنید. اگر اهل باربیکیو هستید، می ‌توانید با پرداخت اضافه بها از امکانات آن استفاده کنید. باشگاه بدنسازی هتل دارای یک مربی خصوصی با تجهیزات حرفه ‌ای است. 

صبحانه خود را می ‌توانید در رستوران‌ های متنوع هتل با بهترین محصولات فصلی میل کنید یا اگر دوست دارید، می ‌توانید سفارش دهید که صبحانه را برای شما در اتاق سرو کنند. انواع غذاهای مالدیوی، هندی، آسیایی، غذاهای دریایی و انواع پاستاها را در رستوران ‌های متنوع این هتل پیدا خواهید کرد. در کافه هتل که در فضای باز قرار دارد، قهوه‌ و نوشیدنی ‌های خوش‌ طعمی با دسرها و کیک ‌های متنوع سرو می‌ شود.

آدرس: Furanafushi Island, North Male’ Atoll, Republic of Maldives, 08240 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۶ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی‌ سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه ‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق ‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌ های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های دبی 2022

هتل باروس مالدیو

هتل باروس مالدیو

این هتل اسکانی شیک و لوکس را در کنار امکانات خاص به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل مجلل یکی از مقصدهای توریستی این منطقه است که با تجهیزات مدرن و دکوراسیون خاص و آرامش‌ بخشی که دارد، مورد انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر آن‌ ها به این کشور خواهد بود.

ویلاهای بزرگ و دل ‌باز هتل باروس بسیار شیک و مجلل هستند و از وسایل مدرن و زیبا با رنگ ‌های آرام ‌بخش در آن‌ ها استفاده شده است؛ تمام اتاق ‌ها دارای کفپوش چوبی هستند و اینترنت در همه جای اتاق ‌ها قابل دسترس است. سوئیت ‌ها یک ایوان اختصاصی همراه با صندلی ‌های آفتاب ‌گیر و چشم ‌انداز فوق ‌العاده از اقیانوس دارند و بعضی از آن ‌ها دارای استخر کوچکی در تراس سوئیت ‌ها هستند.

افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌ توانند از امکانات اسپا، ماساژ و استخر زیبا با چشم ‌انداز رو به دریا استفاده کنند و از دیگر امکانات آبی هتل و کلاس‌ های یوگا استفاده و اوقات خوش و متفاوتی را سپری کنند. این هتل دارای کتابخانه ‌ای بسیار بزرگ با دسترسی به اینترنت پرسرعت است که افرادی که دوست دارند در این محیط مطالعه کنند.

در این هتل لوکس، رستوران ‌های فوق ‌العاده با غذاهای لذیذ و منویی متنوع وجود دارد. به‌ صورت کلی در این مجموعه ۳ رستوران به سرو غذاهای محلی، دریایی و آسیایی می ‌پردازد و شما می‌ توانید با توجه به ذائقه خود به آن‌ ها مراجعه کنید. 

آدرس:  PO Box 2015, North Male Atoll, 08120 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۵ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، خدمات حرفه ‌ای آرایشی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق ‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب‌ ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌ های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، اکراینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

هتل ولاسارو مالدیوز 

هتل ولاسارو مالدیوز

این هتل که به ‌سختی می ‌توان مشابه آن را با این کیفیت خدمات در این منطقه پیدا کرد در بخش جنوبی پایتخت مالدیو یعنی ماله قرار دارد و با فرودگاه حدود ۲۵ دقیقه با قایق تندرو فاصله دارد. تنها راه دسترسی به این هتل از طریق قایق‌ های تندرو است.

سوئیت ‌ها و اتاق ‌های این هتل به خاطر آب و هوای گرمسیری منطقه شامل سقف ‌ها و کف ‌های چوبی است. خانه‌ های ییلاقی و ویلاهای ولاسارو دارای تهویه مطبوع و پنکه سقفی است و هر اتاق مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت است و دسترسی به اینترنت در همه جای آن وجود دارد. بعضی از اتاق ‌ها دارای دستگاه اسپرسو و وسایل تهیه چای هستند. سفید و نیلی از رنگ‌ های استفاده شده در دکور اتاق‌ ها است و در تراس سوئیت ‌ها صندلی‌ های آفتاب‌ گیر رو به منظره خیره ‌کننده اقیانوس وجود دارد.

این هتل علاوه بر کشتی ‌های تفریحی و کلاس‌ های یوگا دارای طیف گسترده ‌ای از ورزش ‌ها و تفریحات آبی است؛ جدای استخر های زیبا شما می‌ توانید در تورهای مهیجی که برگزار می‌ شود شرکت کنید یا از خدمات حرفه ‌ای ماساژ استفاده کنید. از تفریحات شبانه، موسیقی و رقص‌ های محلی اهالی بومی مالدیو که هر شب برگزار می ‌شود، غافل نشوید.

این هتل دارای ۵ رستوران گوناگون با منوهای مهیج است که غذاهای لذیذ مدیترانه ‌ای و ژاپنی و بین ‌المللی را در طیف وسیعی برای شما سرو می ‌کنند. ۲ کافه ساحلی با دکوری زیبا با مناظر عالی در این مجموعه وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ ها و دسرهای خوشمزه را برای شما تدارک دیده‌ اند.

آدرس:  South Male Atoll, 08350 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۹ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌ های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌ های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

بیشتر بخوانید: تپه قلعه زیویه کجاست؟

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا 

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا

هتل رویال ایلند ریزورت اند اسپا هتلی لوکس و مجلل در جزیره Horubadhoo در مالدیو است که هتلی زیبا با امکانات بی‌نظیر و مناسب برای تعطیلات است. 

ویلاهای چوبی هتل دارای تراسی با مکان نشیمن مخصوص و صندلی‌ های آفتاب ‌گیر با چشم ‌اندازی زیبا از اقیانوس هند است. تمامی اتاق ‌های هتل که دکوری زیبا با بهترین لوازم چوبی دارند، مجهز به تلویزیون، حمام با وان و دوش آب هستند. بعضی از سوئیت ‌ها داخل خود استخری کوچک دارند که در شب‌ ها برای استراحت مناسب است.

شما در این هتل می ‌توانید غواصی کنید یا با شرکت در تورهای کشتی از غروب خورشید و جشن ‌هایی که روی کشتی برگزار می‌ شود لذت ببرید. کسانی که به ‌دنبال ورزش ‌های پر هیجان هستند، می ‌توانند اسکی روی آب و قایق ‌های بادبانی را امتحان کنند و آدرنالین خون‌ شان را افزایش دهند. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل: یک استخر در فضای باز، سالن بدنسازی و زمین تنیس است. 

این مجموعه دارای رستوران ‌ها و کافه‌ های بی‌ نظیر است و انواع غذاهای بین ‌المللی و محلی را در آن برای شما سرو می‌ کنند. دسرهای این هتل فوق‌ العاده است و بار هتل با نوشیدنی ‌های خنک و تازه از مهمانان خود پذیرایی می‌ کند. صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می ‌شود.

آدرس:  Horubadhoo, 06160 Dharavandhoo, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق ‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، تایلندی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی)

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف 

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف

هتل ویوانتا بای تاج کورال ریف هتلی لوکس و 5 ستاره است که در جزیره Hembadhu قرار دارد و در کنار تالاب ساحل مرجانی قرار گرفته است. 

اتاق ‌ها و سوئیت‌ های این هتل جادار و بزرگ است و تمام امکانات برای اقامتی بدون نقص و عالی را برای شما فراهم می‌ کند. اتاق ‌ها دارای کفپوش چوبی هستند و با دکوراسیونی زیبا با رنگ ‌های آرامش‌ بخش دکور شده ‌اند. سوئیت‌ ها چشم‌ اندازی پانارومیک رو به اقیانوس دارند و شما می ‌توانید در تراس اتاق خود استراحت کنید و از این منظره زیبا لذت ببرید. همه اتاق ‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی ‌سیم، تلویزیون و حمامی فوق لوکس با بهترین لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

شما می ‌توانید به هرکدام از رستوران ‌های این هتل بروید و با توجه به ذائقه خود از غذاهای مختلف میل کنید. پیشنهاد می ‌کنیم که از غذاهای دریایی و غذاهای گریل شده این هتل که با محصولات تازه تهیه می‌ شود، میل کنید.

شما می توانید استخر روباز این هتل، سالن بدنسازی را امتحان کنید. حتما در تورهای ورزش ‌های آبی به ‌خصوص غواصی شرکت کنید.

آدرس:  O.Box 2117, North Male Atoll, 08470 Hembadhu, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۲ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس‌ های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق‌ های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، تایلندی، فیلیپینی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند 

هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند

این هتل فوق‌ لوکس است و اقامت در آن خاص و تکرار نشدنی است. این هتل در جزیره Rangali که با پل‌ های چوبی به‌ هم متصل شده ‌اند، قرار دارد. همه اتاق ‌ها با دکوری زیبا و با وسایل چوبی شیک مبله شده ‌اند.

یکی از بخش‌ های مهیج این هتل رستورانی است که در زیر دریا قرار دارد و شما باید از قبل در آنجا میز رزرو کنید. این هتل دارای رستوران ‌ها و کافه ‌های متعددی در فضای باز است و شما می‌ توانید کنار ساحل غذای خود را میل کنید.

آدرس:  Rangali Island, 00180 Mandhoo, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، اینترنت بی ‌سیم، استخر روباز، استخر کودکان، کلاس ‌های یوگا، ماساژ تخصصی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اتاق ‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موسیقی زنده، پخش فیلم در شب ‌ها، زمین تنیس، کلاب کودکان، اسکواش، کرایه دوچرخه، قواصی، کتابخانه، بیلیارد، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، ماهیگیری، رستوران، بار، اسنک بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، بوفه کودکان، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری از کودک، کتاب و سی ‌دی مخصوص کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق ‌های ضد آلرژی، صندوق امانات، کارمندان چند زبانه (چینی، تایلندی، فیلیپینی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی گرجستان

هتل بلیس دیگورا

هتل بلیس دیگورا

این هتل ساحل اختصاصی دارد یعنی هر وقت که خواستید در نهایت راحتی و امنیت می ‌توانید به ساحل بروید و از منظره و هوای عالی آن استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل: سالن ورزش، وای فای رایگان، رستوران، وان آب گرم، و تهویه مطبوع برای اتاق ‌ها.

هتل بلیس دیگورا روی جزیره دیگورا واقع شده که محیطی جمع و جور و روستایی دارد. در میان تفریحات جزیره غواصی و استفاده از هوای ب ی‌نظیر جزیره از همه پرطرفدارتر هستند. می ‌توانید از کارکنان هتل بخواهید یک سبد پیک ‌نیک پر از غذاها و نوشیدنی ‌های محلی برایتان آماده کنند. بعد به یکی از سواحل شنی اطراف جزیره بروید. 

آدرس هتل بلیس دیگورا: مالدیو، جزیره دیگورا، فاریدهی ماگو

هتل ساحل میرو 

هتل ساحل میرو

هتل ساحلی میرو از بهترین هتل‌ های چهار ستاره مالدیو برای تمام اعضای خانواده است. این هتل روی جزیره میروفنفوشی قرار دارد و تنها هتل این جزیره است. 

هتل میرو کلوپ ‌های جداگانه ‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد که تمام سرگرمی ‌های مورد علاقه آن ها را ارائه می‌ دهد. این هتل چندین استخر روباز، یک سالن ورزش، یک سالن ماساژ، یک اتاق بازی، و یک کلوپ ورزش ‌های آبی دارد که می ‌توانید از آن جت ‌اسکی و وسایل غواصی کرایه کنید. 

از امکانات ویلاهای روی آب می ‌تواند به جت اسکی اختصاصی، مینی ‌بار، پله‌ هایی که وارد دریا می ‌شوند، بالکن اختصاصی با مبلمان، و وسایل حمام اشاره کرد. 

آدرس هتل میرو: مالدیو، آری آتول شمالی، جزیره میروفنفوشی

هتل دوسیت تانی 

هتل دوسیت تانی

دوسیت تانی اولین هتل جزیره مالدیو است که به عنوان جزیره دوست ‌دار محیط زیست در یونسکو ثبت شده. کل آب گرم جزیره به وسیله پنل ‌‌های خورشیدی تامین می‌ شود. پروژه ‌های حفاظت از محیط زیست و حیات وحش در این جزیره در جریان هستند.

این هتل برای کودکان زمین بازی و یک خانه درختی دارد به علاوه کلوپ کودکان هم فعالیت ‌های جالب و زیادی را برای کودکان ترتیب دیده. در هتل دوسیت تانی می‌ توانید یاد بگیرید غذاهای تایلندی بپزید، در استدیو عکاسی عکس ‌های حرفه ‌ای بگیرید، و هر وقت که به پزشک نیاز داشتید کلینیک شبانه‌ روزی هم در اختیار شماست.

ویلای ساحلی هتل دوسیت تانی ۱۲۲ متر مربع مساحت دارد و سرتاسر آن با گل ‌ها و گیاهان استوایی احاطه شده.  ویلاهای روی آب ۱۵۰ متر هستند و همه امکاناتی که ممکن است لازم داشته باشید را دارند. بعضی از این ویلاها استخر هم دارند. خانه ‌های دو اتاق خوابه دو طبقه کنار ساحل هم هستند که در کل ۵۷۰ متر مساحت دارند. این خانه ‌ها یک سردخانه پر از شراب، یک آشپزخانه کوچک، و یک استخر خیلی بزرگ هم دارند.

آدرس هتل دوسیت تانی: مالدیو، جزیره ماددو

بیشتر بخوانید: دریاچه زریوار مریوان

هتل ساحلی لیلی 

هتل ساحلی لیلی

هتل ساحلی لیلی یکی از هتل های لوکس در مالدیو است که آرامش، محیط طبیعی زیبا و امکانات تفریحی بسیار خوبی را ارائه می کند. بعد از یک بازسازی گسترده ای که در این اقامتگاه صورت گرفت در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک مجتمع هتل لوکس ۵ ستاره با تمامی امکانات بازگشایی کرد.

هتل لوکس نالادو 

هتل لوکس نالادو

نالادو یکی از جزایر کوچک و یکی از هتل های لوکس در مالدیو است که تنها ۱۹ ویلا درون آن قرار گرفته اند. این ویلاها دارای کف و سقف بسیار مجلل بوده و دارای درب های کشویی شیشه ای و یک اتاق خواب بزرگ می باشند. اتاق ها دارای حمام های مجهز و فضای باز بوده که به صورت وان حمام و به صورت دوش قابل استفاده می باشند.

هتل چهار فصل در کودا هورا

هتل چهار فصل در کودا هورا

هتل لوکس چهار فصل مالدیو که در کودا هورا واقع شده است شامل چندین خانه ییلاقی بوده که در طول ساحل قرار گرفته اند و از بهترین مکان ها برای غواصی می باشند. این هتل مجلل چندین استخر شنا، انواعی از ورزش های آبی، رساتوران ها، سالن ها، کتابخانه و امکانات آب گرم را ارائه می کند. بسیاری از کلبه هایی که در هتل لوکس چهار فصل مالدیو در کودا هورا وجود دارند یک طبقه شیشه را در زیر خود ارائه کرده که مسافران می توانند از طریق آن حرکات زیر دریا را مشاهده کنند. از طرف دیگر هر اتاق مسافران دارای یک تراس بوده که می تواند منظره ای از اقیانوس هند را به نمایش بگذارند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر