بهترین رستوران های دبی 2022 - هتل dawinco
  • چهارشنبه 22 دی 1400
  • 398
  • 0
بهترین رستوران های دبی 2022 - هتل dawinco
بهترین رستوران های دبی 2022 - هتل dawinco

بهترین رستوران های دبی

دبی شهری با جاذبه های مدرن و جذاب است. این شهر با توجه به تمامی تمهیداتی که برای جذب گردشگر کرده توانسته پیشرفت بسیاری را هم در این زمینه داشته باشد و این برای همه کاملا مشخص است. در شهر دبی به غیر از جاذبه های گردشگردی که وجود دارد، رستوران های عالی هم برای کسانی که اهل شکم هستند هم وجود دارد.

تمام رستوران ‌ها، فست فودها و کافه ‌های زنجیره‌ ای معتبر، در دبی دارای حداقل یک شعبه می باشند. برای پیدا کردن هر رستوران، کافی است نام آن را داخل نقشه جستجو کنید. در صورتی که تنها داخل هتل به اینترنت دسترسی دارید، ابتدا از همانجا مسیریابی را انجام دهید.

رستوران Tom & Serg

رستوران Tom & Serg

یکی از بهترین رستوران های دبی که حتما پیشنهاد می شود حتما برای صرف شام آن را انتخاب کنید، رستوران Tom &Serg است. این رستوران بر روی یک تخته سیاه در ورودی رستوران نوشته است «تام اهل استرالیا است. سرژیو اهل اسپانیا است. تام دوست دارد غذاهای خوبی بپزد. سرژیو دوست دارد این غذاها را امتحان کند.» از همین رو زمانی که شما وارد رستوران می شوید احساس صمیمیت خواهید کرد.

ساعت کاری روزهای عادی ۸ صبح تا ۳:۴۵ ظهر و جمعه ها ۸ تا ۵:۴۵

آدرس: Near ACE Hardware and Burjeel Hospital، Al Joud Centre- 15A Street – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

بیشتر بخوانید: لوکس ترین جاهای دبی 2022

رستوران La Petite Maison

رستوران La Petite Maison

یک رستوران فرانسوی شیک به نام La Petite Maison در شهر دبی وجود دارد و در لیست بهترین رستوران های دبی نیز قرار دارد. این رستوران دکوراسیون بسیار زیبا و جذاب دارد و از بهترین مواد غذایی برای تهیه غذاهای خودش استفاده می کند، به همین علت کیفیت غذایی بسیار بالایی نیز دارد.

ساعت کاری ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر و ۷ تا ۱۱ شب

آدرس: Gate Village No, 8, Dubai International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates

رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی

اگر اهل هیجان هستید، پیشنهاد می کنیم که صرف یک وعده غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی را هرگز از دست ندهید. این رستوران که به عنوان یکی از خارق العاده ترین رستوران های دنیا از نظر مجله آمریکایی و معتبر فوربز مطرح شده است در محله ای به نام مارینا قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی هم برای کسانی می خواهند به آنجا بروند فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: لوکس ترین رستوران های استانبول

 رستوران لاتیتود Latitude

 رستوران لاتیتود

این رستوران با منوی متنوعش یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی است و مشتریان می توانند مراحل پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنند. انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستاهای خوش طعم و لذیذ با سرویس دهی فوق العاده به مشتریان ارائه می شود. این رستوران امکانات ویژه ای برای بازی کودکان در نظر گرفته و بخشی نیز برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است.

به همین دلیل، رستوران لاتیتود هم فضایی برای غذا خوردن و هم مکانی برای استراحت و آرامش است. شب ها هم برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای برای مشتریان اجرا می شود و در سه شنبه ها شب های عربی و شنبه ها هم فضایی آمریکایی در این رستوران حاکم می شود.

آدرس: Jumeirah Beach Hotel, Dubai, United Arab Emirates

رستوران TOMO 

رستوران TOMO

شما می توانید در شهر دبی تمامی غذاهای جهان را میل کنید چون که شعبه های مختلفی از رستوران های مختلف در آنجا وجود دارد. در ستوران TOMO می توانید خاص ترین و شگفت انگیزترین چشم اندازهای دبی را در حین غذا خوردن مشاهده کنید. در این رستوران می توانید انواع پیش‌ غذا و سایددیش‌ها و چاشنی‌ های ژاپنی را انتخاب کنید. برای افرادی که اهل تست غذاهای مختلف هستند این رستوران می تواند گزینه ی عالی باشد.

آدرس: Exit 56 – Dubai – United Arab Emirates

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های دبی

رستوران نایا Naya

رستوران نایا Naya

رستوران نایا تازگی به هتل جمیرا اضافه شده و غذاهای باشکوه مهاراجه های هندی را به مشتریان ارائه می کند. این رستوران مجلل و لوکس در همین مدت کوتاه توانست خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران های منطقه جمیرا دبی معرفی کند و با منوی متنوع غذاهایش محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست ها کسب کرده است.

انواع غذاهای خوشمزه هندی مثل چیکن تندوری، سمبوسه، انواع نان سنتی و روتی در این رستوران سرو می شوند. فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این رستوران هم با دکور سنتی هندی و فضای گرم و دلنشینی که دارد فضایی دلچسب برای ناهار یا شام به وجود آورده است.

آدرس: Jumeirah Beach Hotel, Dubai, United Arab Emirates

رستوران ایرانی شایان Shayan Restaurant

Shayan Restaurant

رستوران شایان یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد. اگر به دنبال رستورانی آرام، مجلل و دلنشین هستید که غذایی خوشمزه و باکیفیت هم ارائه می کند به رستوران شایان بروید. در رستوران ایرانی شایان امکان استفاده از رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخ دار قرار داده شده است. محیط این رستوران برای برگزاری جلسات در گروه های بزرگ و نشستن خانواده به همراه کودکان خردسال بسیار ایده آل می باشد. طراحی این رستوران، مدرن و به روز است و فضای تمیز و زیبا و غذاهای آب دار و لذیذ این رستوران را مشهور کرده است.

ساعات کاری ۶ بعدازظهر تا ۱۲ شب

آدرس: Al Ghurair Centre – Dubai – United Arab Emirates

رستوران Le Petit Belge 

رستوران Le Petit Belge

رستوران Le Petit Belge نمادی از بلژیک است. با محیطی پویا، غذاهای معروف بلژیکی، مهمان‌ نوازی زبانزد بلژیکی‌ها است.

در بین رستوران های دبی Le Petit Belge معروف به سرو غذاهای اصیل بلژیکی مثل بشقاب صدف، Coq و وافل بلژیکی است. اگرچه بلژیک کشور کوچکی است، اما پر از ذائقه ‌های متنوع و یک فرهنگ آشپزی غنی است.

برای صرف یک وعده غذا با دائقه جدید با نوشیدنی‌های مخصوص بلژیک، Le Petit Belge از بهترین رستوران های دبی است.

ساعت کاری: هر رزو هفته از 12 ظهر تا 2 صبح

آدرس: برج های Lake جمیرا، هتل Pullman

بیشتر بخوانید: جذاب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی استانبول

رستوران Zaatar w Zeit 24 

رستوران Zaatar w Zeit 24

رستوران زعتر و زیت از سال 1999 کار فعالیت خود را در دبی شروع کرده. این رستوران در چند کشور دنیا مثل لبنان، کانادا، اردن و کویت شعبه ‌افتتاح کرده است. زعتر و زیت، یکی از رستوران‌ های مورد علاقه مردم دبی برای صرف صبحانه است. این رستوران جز معدود رستوران های دبی است که به صورت ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرایی می ‌کند.

غذاهای عربی متنوع، ارزان و خوشمزه ‌ای در این رستوران پیدا خواهید کرد. پیتزا، حمص، بیکن سرخ کرده و انواع سیب زمینی‌ ها از محبوب ‌ترین آیتم‌ های منو زعتر و زیت هستند.

ساعت کاری: همه روزه 24 ساعته

آدرس: تفرجگاه مارینا، برج‌های مارینا

رستوران Patiala

رستوران Patiala

Patiala یک رستوران هندی در سوق‌البحار است، که منوی متفاوت آن توسط سرآشپز معروف هندی کونال کاپور نوشته شده است. کباب بره اختصاصی کاپور غذایی نیست که هر جایی بتوانید پیدا کنید، پس این رستوران را از دست ندهید. این کباب با گوشت تازه بره و با حرارت ملایم طبخ می‌شود.

امضای این رستوران کباب باس دریای شیلی، ترشی توت فرنگی و خردل بنگالی، همراه با کدو حلوایی و شور زرد آلو است.

کاپور منو را به دو قسمت قدیم و جدید تقسیم کرده، و در بخش جدید غذاهای جدیدی از کشور هند را به مشتریان ارائه می ‌دهد. بعضی ‌ها از Patiala به عنوان بهترین رستوران هندی دبی نام می‌برند.

ساعت کاری: از ساعت 12:30 تا 23:30

آدرس: خیابان شیخ محمدبن‌الرشید، Souk Al Bahar

رستوران Al Mahara

رستوران Al Mahara

این رستوران پرچمدار برج العرب می باشد، هتلی که در دبی اغلب توسط نویسندگان و منتقدین سفر، به عنوان لوكس ‌ترین هتل دنیا توصیف شده است. از سال 2016 Al Mahara توسط سرآشپز بریتانیایی Nathan Outlaw اداره شده است. Outlaw علاوه بر این رستوران، چهار رستوارن لوکس دیگر در بریتانیا دارد و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی هم حضور دارد.

اگر عکس‌ های این رستوران را مشاهده کنید، فکر می کنید که زیر دریا قرار دارد. اما Al Mahara زیر آب نیست بلکه شما غذایتان را در کنار یک آکواریوم حیرت انگیز و خیره کننده میل خواهید کرد. غذاهای دریایی بخش اصلی منو این رستوران هستند. خاویار و صدف Al Mahara را حتما امتحان کنید.

ساعت کاری: همه روزه : از ساعت 12 تا 14:30 و 18:30 تا 22:30 / پنج شنبه و جمعه: از ساعت 12 تا 14:30 و از 18:30 تا 23

آدرس: جمیرا، هتل برج العرب

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر زیبای بانه

رستوران Em Sherif

رستوران Em Sherif

یکی دیگر از فرهنگ‌ ها و کشورهایی که حتما باید غذاهای آن را امتحان کنید، لبنان است. در شهر دبی کمتر رستوران لبنانی باکیفیتی همچون Em Sherif پیدا می‌‌ شود. رستوران برای هر دو وعده غذایی ناهار و شام به روی مشتریان باز است. امکان رزرو میز، وجود قسمتی روباز برای سرو غذا، امکان عبور و مرور با استفاده ویلچر، وجود اتاق ‌هایی ویژه مخصوص دورهمی‌ های خانوادگی، پذیرش کارت ‌های اعتباری برای پرداخت صورتحساب و پخش موزیک زنده از جمله ویژگی‌ های آن محسوب می‌ شوند.

رستوران Fish Beach Taverna

رستوران Fish Beach Taverna

تخصص این رستوران غذاهای دریایی، غذاهای یونانی و برخی از غذاهای معروف مدیترانه ‌ای می باشد. برای هر دو وعده ناهار و شام و همچنین به منظور سرو نوشیدنی می ‌توانید به یکی از بهترین بهترین رستوران های دبی یعنی Fish Beach Taverna بروید. البته همانطور که از اسمش پیداست، توریست ‌ها اینجا را بیشتر به خاطر غذاهای دریایی می ‌شناسند.

از نظر محیط رستوران، Fish Beach Taverna یکی از خاص ‌ترین و متفاوت ‌ترین ‌ها است. وعده‌ های غذایی در آن بین 24 یورو الی 49 یورو قیمت دارند، به همین دلیل جزو اقتصادی ‌ترین رستوران ‌های دریایی شهر محسوب نمی‌ شود!

به عنوان ویژگی ‌های مهم رستوران Fish Beach Taverna دبی باید به امکان رزرو میز، وجود قسمتی روباز برای سرو غذا در کنار دریا، وجود پارکینگ اختصاصی، امکان عبور و مرور با استفاده ویلچر، پذیرفتن انواع کارت اعتباری برای پرداخت صورتحساب، فراهم بودن امکان اتصال به شبکه اینترنت وای فای و مخصوصا مجهز شدن به یک فول بار اشاره کرد. در نتیجه می‌توانید از بین بی ‌شمار نوشیدنی، یک مورد را انتخاب کنید. در بین بهترین رستوران های دبی اینجا نیز جزو معدود موارد مجهز به یک بار بسیار بزرگ و کامل محسوب می‌شود.

از رستورانی با غذاهایی نسبتا گران قیمت، انتظار گله‌ مندی توسط توریست‌ها را نداشتیم. آن‌ها کیفیت غذاهای طبخ شده در اینجا را ستایش کرده و مخصوصا از چشم‌انداز آن در کنار دریا رضایت فراوان داشته‌اند. محیط زیبای رستوران در کنار دریا، به تنهایی دلیل مهمی برای کشاندن مجدد گردشگران به Fish Beach Taverna به شمار می‌رود، هر چند از کیفیت بالای غذاهای دریایی آن نمی‌ توان چشم‌ پوشی کرد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر