بهترین و عجیب ترین رستوران های مالدیو 1400 - dawinco
  • پنج شنبه 30 دی 1400
  • 354
  • 0
بهترین و عجیب ترین رستوران های مالدیو 1400 - dawinco
بهترین و عجیب ترین رستوران های مالدیو 1400 - dawinco

بهترین رستوران های مالدیو

مالدیو کشوری جزیره ‌ای در اقیانوس هند و یکی از مقصدهای محبوب گردشگری است. غذا خوردن در زیر آب و تماشای زیباترین مناظر از غروب آفتاب، تجربیات نابی است که در رستوران‌ های مالدیو به دست می ‌آید.

رستوران ایتا

رستوران ایتا

ایتا، یکی از بهترین رستوران های مالدیو محسوب می شود و اولین رستوران زیر آب در جهان است. ایتا در سال ۲۰۰۵ ساخته شد و در حال حاضر یکی از جاذبه های مالدیو است. بخشی از این رستوران به سرو غذاهای جدید اروپایی اختصاص دارد که با بهترین کیفیت ارائه می شود. مشتریان این رستوران ضمن اینکه از فضای لوکس و شام شش مرحله ای آن لذت می برند، می توانند ماهی ها و کوسه هایی که در اطراف مشغول شنا هستند را تماشا کنند.

غذاهای معروف این رستوران شامل: خاویار مخصوص و شاه ماهی طلایی با ریزوتوی زعفرانی است. ایتا قطعا از رستوران های بسیار گران است. 

تلفن:  +9606680629

آدرس:  Ithaa Undersea Restaurant, Conrad Maldives, Rangali Island, Maldives

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مالدیو 2022

کافه ایبری

کافه ایبری

این کافه، از بهترین رستوران های مالدیو و از محبوب ترین رستوران ها در هولهومال به حساب می آید. فضایی صمیمی برای ساکنین شهر که وعده های غذایشان را در آن صرف کنند. سرویس دهی در این کافه با سرعت انجام می شود ولی در عین حال بسیار دوستانه است. فضا همیشه زنده و جذاب است و انواع غذاهای محلی و رایج در آن سرو می شود.

ماهی با ادویه ‎ی کاری و میگو به همراه برنج سرخ شده هر دو از غذاهای مخصوص این رستوران هستند که می توانند گزینه های خوبی برای وعده‌ی غذایی شما باشند. تنوع آبمیوه های تازه در این کافه بسیار زیاد است و انواع گرم و سرد آن‌ ها در منو وجود دارد. در آب و هوای سرد یا گرم می توانید آبمیوه های این کافه را امتحان کنید و از آن ها لذت ببرید.

تلفن:+9603356686 

آدرس:  berry Café, Ahigas Magu, IberryVilla Block 1036, Hulhumale, Maldives

کافه جاز

کافه جاز

غذاهایی که در این رستوران ارائه می شود، ترکیبی از انواع غذاهای مالدیو و بین المللی است. در این کافه که یکی از بهترین رستوران های مالدیو به حساب می آید، معمولا موسیقی زنده نواخته می شود. غذاهایی که معمولا در منوی این رستوران مشاهده می کنید، شامل: مرغ زرد با ادویه‌ ی کاری، رُشی، جوجه‌ ی سرخ شده با سس باربکیو و بیف به همراه پیاز سرخ شده است. منوی غذاهای کافه جاز، هر روز کمی تغییر می کند تا مشتریان ترغیب شوند برای امتحان کردن غذاهای جدید این کافه باز هم به آن سر بزنند.

تلفن: +9603325299

آدرس:  Jazz Café, Haveeree Hingun, Male, Maldives

رستوران هتل کیچن

رستوران هتل کیچن

این رستوران با سرآشپزهای معروفش، غذاهای بسیار متفاوتی را با هرآنچه تا به حال چشیده اید روی میز شما می آورد. این سرآشپزها که ترجیح می دهند غذاها را به صورت ساده و با اجزای اندک تهیه کنند، باعث شده اند تا طعم و شکل بشقاب غذایی شما خاص و طبیعی باشد. همین مسئله، این رستوران را خاص و متفاوت ساخته است.

رستوران موراکا

رستوران موراکا

سالن های رستوران موراکا روی دریا و در انتهای یک اسکله واقع شده اند .در یکی از این بخش ها، سالنی وجود دارد که با کف شفاف، مثل یک پنجره به روی دریا باز شده است. موراکا که از بهترین رستوران های مالدیو محسوب می شود، با دیواره های چوبی و موج های دریا، یکی از آرام بخش ترین و لوکس ترین فضاها را برای مشتریان دارد. یکی از انتخاب های شما در موراکا این است که سرآشپز، ماهی را درست سر میز شما طبخ کند. از دیگر انتخاب های جالب این رستوران چهار غذای محلی مشهور به همراه هم است.

تلفن:  +9606680500

آدرس:  Muraka, Mirihi Island Resort, South Ari Atoll, Maldives

رستوران قصر سیچوان

رستوران قصر سیچوان

در این محل می توانید بهترین غذاهای چینی را سفارش دهید. قصر سیچوان که از بهترین رستوران های مالدیو است، از یک سالن غذاخوری اصلی و چندین سالن خصوصی تشکیل شده که هرکدام نام یکی از شهرهای چین را یدک می کشند. منوی رستوران قصر سیچوان، بر پایه‌ ی برنج و نودل بنا شده است که همراه گزینه های فوق العاده ای مثل میگو، بیف و ماهی قابل انتخاب و سفارش هستند. بسیاری از مواد غذایی این رستوران، مستقیما از چین وارد می شوند تا حس غذای چینی را بهتر تداعی کنند.

تلفن:  +9603003009 

آدرس:  Palace Sichuan, H. Almaas Villa, Nooraanee Goalhi, Malé, Maldives

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های دبی 2022

رستوران ریتی

رستوران ریتی

در کنار منظره‌ی اقیانوس، مشتریان در ریتی (Reethi) می توانند به صورت زنده، آشپزخانه و تمامی فرآیند پخت انواع غذاهای آسیایی و مدیترانه ای را مشاهده کنند. رستوران ریتی با طراحی منحصر به فرد خود، مشتریان زیادی را به سوی خود می کشد. هر دوشنبه، ریتی ایتالیایی می شود و سرآشپزها کاملا ماهرانه انواع غذاهای ایتالیایی را تهیه می کنند.

پاستای خانگی و ریزوتو به همراه خوراک های کبابی همیشه در منوی این روز رستوران ریتی حضور دارند. روزهای جمعه هم ریتی ظاهر تِم هندی به خود می گیرد و با انواع خورشت های کاری و پخت زنده‌ی غذاهای هندی، توجه مشتریان را به خود جلب می کند. 

تلفن:  +9606648800 

آدرس:  Reethi Restaurant, One & Only Reethi Rha, Kaafu Atoll, Maldives

رستوران سالا تای 

رستوران سالا تای

این رستوران، بخشی از بوتیک هتل کوچک و شش اتاقه ‌ی سالا است که غذاهایی سالم و تازه و لذیذ را در محیطی بومی و جذاب با دکوراسیونی چوبی و تزیین شده با هنرهای آسیایی، سرو می‌کند. سرآشپزان حرفه ‌ای این رستوران با تازه ‌ترین مواد غذایی ممکن غذاهایی لذیذ می‌ پزند. یکی از غذاهای محبوب منوی رستوران، میگوی مارینه شده در سس پرادویه‌ ی ماهی همراه با سبزیجات معطر تایلندی است. انواع خوراک و دسرهای لذیذ از کشورهای اطراف در منوی رستوران دیده می ‌شود.

کافه شل بینز

کافه شل بینز

این کافه بیش از ده سال است که در ماله پایتخت مالدیو فعالیت می‌ کند و دو شعبه در جزیره دارد. یکی در بخش شمالی مشرف به اسکله ‌های ماله و دیگری در طرف دیگر جزیره در .Ameenee Magu وای فای رایگان از امکانات کافه برای مشتریان است. منوی کافه غذاهایی از سراسر دنیا را در بر می‌ گیرد و شامل انواع سالاد، خوراک و نوشیدنی است. یکی از غذاهای اختصاصی کافه کرواسانویچ نام دارد یعنی کرواسانی که با محتویات ساندویچ تهیه می‌ شود. بهترین قهوه‌ های پایتخت را می ‌توانید در این کافه نوش جان کنید. در کنار قهوه، تنوع بی ‌نظیری از کیک ‌های لذیذ عرضه می ‌شود.

رستوران سی هاوس

رستوران سی هاوس

این رستوران در طبقه ‌ی اول ترمینال فرابر واقع شده. این رستوران یک عرشه‌ی روباز مشرف به بندر ماله دارد که چشم‌ اندازهای زیبایی از اقیانوس هند و تالاب‌ های اطراف شهر از آنجا قابل مشاهده است. اینجا بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از یک وعده غذای باکیفیت است. غذاهای منوی رستوران تنوع زیادی دارد و قیمت ‌های آن ‌ها معقول است. تاثیراتی از آشپزی جنوب آسیا در غذاهای آن مشاهده می‌ شود. در این رستوران صبحانه‌ی سنتی مالدیو به نام mashuni roshi سرو می‌ شود که از ماهی تن، نارگیل، پیاز، چیلی و لیمو تهیه می ‌شود.

رستوران سمفونی  

رستوران سمفونی

این رستوران یکی از قدیمی‌ ترین رستوران ‌های مالدیو است و از دو قسمت تشکیل شده است. این رستوران در مرکز شهر ماله قرار دارد و غذاهای هندی، اندونزیایی، غربی و چینی سرو می ‌کند. اهالی مالدیو از این رستوران استقبال فراوانی می ‌کنند و یکی از محبوب ‌ترین رستوران ‌های آن‌ ها است. انواع غذاهای دریایی ترکیبی و خوراک ‌هایی از کشور های اطراف، در منوی رستوران دیده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: مکان های جذاب و دیدنی قطر

رستوران تیلا

رستوران تیلا

تیلا یک رستوران برنده جایزه در ریزورت کرومبا در جزیره ویهامانافوشی در North Male Atoll است. تیلا یکی از بهترین رستوران های مالدیو به ویژه برای خانواده ها است. یک رستوران که می توانید از صرف غذا هم در فضای داخلی و هم بیرونی آن و در کنار آب لذت ببرید. صبحانه قاره ای و غذاهای گریل شده مالدیو و دسرهای خوشمزه برای شام را در این رستوران از دست ندهید. یک میز زیبا در تراس کنار آب یا در سکویی که روی آب قرار گرفته برای خودتان انتخاب کنید یا به بالکن این رستوران بروید و از تماشای درختان نخل لذت ببرید. با یک قایق سریع و در عرض 10 دقیقه از ماله می توانید خودتان را به این جزیره برسانید.

آدرس:  Vihamanaafushi, North Male Atoll

رستوران سی فرست سالت

رستوران سی فرست سالت

این رستوران یکی از مشهور ترین رستوران های مالدیو است که انواع غذاهای تازه دریایی و گوشت گریل شده ارائه می دهد. این رستوران روی یک تالاب در ریزورت آنانتارا دهیگو مالدیو واقع شده است. ریزورت آنانتارا دهیگو در جزیره Dhigufinolhu  در سوت ماله آتول (South Male Atoll) قرار دارد. بشقاب غذای دریایی گریل شده این رستوران شامل خرچنگ، حلزون، و ... است.

آدرس:  Anantara Dhigu, Maldives

بیشتر بخوانید: معرفی تمام رستوران های کردستان

رستوران جاست وگ

رستوران جاست وگ

اگر به غذای گیاهی فکر می کنید، به رستوران جاست وگ (Just Veg) بروید. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای، خاورمیانه و غذاهای مناطق اقیانوس هند سرو می شود. منوی این رستوران مناسب گیاهخواران است. با یک پرواز 30 دقیقه ای از ماله می توان به این جزیره دسترسی پیدا کرد.

آدرس:  Kanifushi, Maldives

رستوران  SEA

رستوران  SEA

این رستوران در هتل لوکس آنانترا کیهاواه مالدیو قرار دارد و تجربه ‌ای دیگر از غذا خوردن در زیرآب، برای شما مسیر می ‌شود. علاوه بر نوشیدنی ‌های فوق ‌العاده اینجا، شما می ‌توانید از شنا کردن، پرتاب دارت و رقصیدن هنگام شام هم لذت ببرید. 

منوی رستوران سرشار از طمع غذاهای بین‌المللی است. مثل سالمون اسکاتلندی، سالاد لابستر، سوپ اردک، راویولی سیب ‌زمینی شیرینی و ... .

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر