بهترین هتل های هلند - Baneh hotel
  • شنبه 21 اسفند 1400
  • 349
  • 0
بهترین هتل های هلند - Baneh hotel
بهترین هتل های هلند - Baneh hotel

بهترین هتل های هلند 2022

آمستردام پایتخت زیبا و رویایی هلند، شهری است که سالانه گردشگران بسیاری آن را به ‌عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می‌ کنند. این شهر با داشتن‌ آبراه ‌های زیبا، جلوه ‌های طبیعی فوق ‌العاده و گل ‌های لاله معروفش از شهرهای زیبای دنیا به حساب می ‌آید. با توجه به حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌ کنند، هتل‌ ها از اهمیت بالایی در آن برخوردار خواهند بود. 

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی هلند

هتل پولیتزر 

هتل پولیتزر

هتل پولیتزر آمستردام 5 ستاره بوده و سال ۲۰۱۶ بازسازی شده است. هتلی شامل ۲۲۵ اتاق ‌که در ۲۵ خانه کانالی در کنار کانال زیبای پرنسس قرار دارد. فضای داخلی شیک و مدرن آن برای رفع یک روز پر ماجرا عالی است.

پولیتزر در محله ای پر جنب و جوش قرار گرفته و طراحی و دکوراسیون زیبایی دارد. باغ های آرام، سالن های آفتاب گیر و قایق هایی که شما را با نوشیدنی در دستتان داخل پایتخت می گردانند بعضی از ویژگی هایش هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های هلند در سال 2022

هتل هوکستون

هتل هوکستون

هوکستون یکی از مشهورترین هتل های آمستردام است. هتل بوتیکی که ۱۱۱ اتاق دارد و زمانی شهردار پایتخت در آن زندگی می کرده است. 

اینجا محل اقامت مسافران حرفه ای است که به دنبال هتل های مناسب برای کسب و کار نیستند. سرویس دهی مجموعه همیشه فوق العاده است و لابی پر از منوهای مختلف برای سفارشات شما است.

هتل های سوییتز

هتل های سوییتز

هتل های مجموعه سوییتز سرگذشت عجیبی دارند. در سال های دور و طی چهار قرن خانه هایی در میان کانال های آب آمستردام ساخته شد که به آن ها خانه پل می گفتند و مسئول نگهداری پل در آن زندگی می کرد. این فرد بر تردد قایق ها نظارت می کرد و امنیت و ترافیک منطقه را حفاظت می کرد.

امروز خانه های آن ها تبدیل به هتل هایی بسیار مدرن و راحت شده اند که در سراسر شهر پخش هستند و همگی آن ها راحتی یک هتل ۳ ستاره را دارند. 

هتل وی فیزاوسترات

هتل وی فیزاوسترات

هتل وی فیزاوسترات ۴ ستاره دارد و قیمتش به نسبت از هتل های دیگر ارزان تر است. نمای بیرونی آن مدرن، شگفت انگیز و نشان دهنده هتلی گرم و پر هیاهو است که ترکیبی از زیبایی های قرن پیشین با هنرهای مدرن را با هم دارد. لابی و رستوران های پرزرق و برق مجموعه طرفداران بسیاری در میان گردشگران و اهالی پایتخت هلند دارد.

این هتل محیطی سرسبز ، باشکوه و محله ای بی سر و صدا دارد که دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر را فراهم می کند. 

هتل سیتیزن ام شیپخول

هتل سیتیزن ام شیپخول

سیتیزن ام شیپخول هتلی ۴ ستاره در فرودگاه شیپخول است. اغلب هتل های فرودگاهی دلگیرند و تنها برای جابه جایی انتخاب می شوند ولی این یکی

فرق دارد. آراستگی های عجیب و غریبی ندارد ولی آشپزخانه اش همیشه باز است. لابی خوب، اتاق های جلسه مناسب اقامت شما را دلپذیر می کند.

قیمت مناسب، نمایش فیلم رایگان و تخت خواب های خیلی بزرگ همراه با نور پردازی ملایم باعث شده ۳۵۵ اتاق هتل انتخاب خوبی برای مسافرانی باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سریلانکا

هتل والدورف آستوریا

هتل والدورف آستوریا

وقتی به هتل والدورف آستوریا می ‌رسید، فضای بیرون آن با نمای آجری شکلش که در عین سادگی شیک است، با مجلل و لوکس بودن فضای داخلی ‌اش شما را هیجان ‌زده خواهد کرد و شما تصور نخواهید کرد که وارد هتلی مجلل شده ‌اید. گچ‌ بری ‌های زیبا، طراحی داخلی فوق ‌العاده و استفاده از رنگ‌ های آرام‌ بخش همه با هم دست به دست هم داده ‌اند تا اقامت را برای شما شیرین و دلنشین کنند.

اتاق ‌های هتل قطعا رضایت شما را جلب خواهند کرد و دکور بی ‌نظیرش که بیشتر از رنگ‌ های سفید، آبی کم رنگ، طوسی روشن و رنگ کرم استفاده کرده، نشان از درایت طراح دارد که در کنار دکوراسیونی مدرن که بیشتر ساختار هلندی دارد، توانسته است آرامش بیشتری را به مهمانان خود القا کند.

هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ حرفه ‌ای است که اگر تمایل دارید می ‌توانید به آن مراجعه کنید و از خدمات آن استفاده کنید. 

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Herengracht 542-556, Amsterdam City Centre, 1017 CG Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۹۳ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات وی ‌آی‌ پی،‌ روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت با طراحی مدرن و استفاده از عناصر متفاوت و خاصش که برای شما تازگی خواهد داشته، اقامت بی ‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و تمام تلاش خود را برای سفری خاطره ‌انگیز فراهم خواهد کرد. این هتل در کنار کانال قرار دارد و دسترسی خوبی به جاذبه‌ ها و مکان‌ های مهم شهر دارد.

اتاق ‌های هتل با طراحی بی ‌نظیر و دکور مدرنی که دارد، رضایت هر نوع سلیقه ‌ای را بدست می ‌آورد. نقاشی‌ ها و تابلوهایی که روی دیوارها قرار دارد، به همراه آینه‌ های قدی روی کمد ها محیط اتاق ‌ها را جذاب ‌تر کرده است. بعضی از اتاق ‌ها تراسی رو به سمت کانال و منظره شهری دارند که دیدن این منظره به ‌خصوص در صبح لذت ‌بخش خواهد بود.

شما می ‌توانید در رستوران زیبا و آرام این هتل با غذاهای محلی هلند که همه آن ‌ها با محصولات تازه حاضر می‌ شوند آشنا شوید؛ منوی رستوران به‌صورت فصلی تهیه می ‌شود. صبحانه هر روزه با نان‌ های تازه و محصولات لبنی خوش ‌طعم برای مهمانان تدارک دیده می ‌شود.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۰٫۸ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Prinsengracht 587, Amsterdam City Centre, 1067 HT Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۲ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌ های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات وی ‌آی ‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، روسی، ایتالیایی)

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های آتن یونان 1401

هتل گرند امرات 

هتل گرند امرات

می ‌توان طراحی سنتی را در بخش ‌های مختلف این هتل مشاهده کنید. سقف ‌های شیشه ‌ای در کنار دکوراسیون کلاسیک، این هتل را به هتلی دوست ‌داشتنی تبدیل کرده که در کنار امکانات بی ‌نظیرش آن را به یکی از هتل ‌های برتر شهر تبدیل کرده است.

اتاق‌ های کلاسیک با کاغذ دیواری ‌های طرح‌ دار اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم می ‌کند. همه اتاق ‌ها دارای اینترنت بی‌ سیم، تهویه مطبوع، اینترنت بی ‌سیم و حمامی شیک و مجلل هستند.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Prins Hendrikkade 108, Amsterdam City Centre, 1011 AK Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۶۵ اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی ‌آی‌ پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی)

هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس

هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس

اکثر جاذبه ‌های تاریخی مهم در نزدیکی هتل هستند و می ‌توانید پیاده هم یک ماجراجویی کامل داشته باشید. مهمانان دسترسی راحتی به سیستم حمل و نقل از این هتل خواهند داشت و تنها با طی کردن فاصله‌ ای اندک به مترو خواهند رسید.

اتاق‌ های مدرن با دکور مینیمالیستی که بیشتر رنگ‌ های سفید و کرم در آن به چشم می ‌خورد، آرامش بیشتری را به شما می ‌دهد. همه اتاق ‌ها مجهز به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی ‌سیم، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Prins Hendrikkade 59-72, Amsterdam City Centre, 1012 AD Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷۶ اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌ سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی)

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه

هتل آمستردام ماریوت

هتل آمستردام ماریوت

این هتل مدرن است و در موقعیتی قرار گرفته است که بسیاری از مراکز خرید، رستوران‌ ها و جاذبه ‌ها به راحتی در دسترس خواهند بود.

اتاق‌ های شیک هتل به زیبایی دکور شده و سخت‌ ترین سلیقه ‌ها را راضی نگه می ‌دارد، چون در عین سادگی تمام نیازهای مسافران را برآورده می ‌کند. همه اتاق‌ ها دارای اینترنت بی ‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا با لوازم بهداشتی است.

این هتل گزینه‌ های غذاخوری بسیاری دارد که هر کدام دارای دکوری مدرن و جذاب هستند. استیک ‌های رستوران هتل یکی از غذاهای پرطرفداری است که با عطر و طعم خاصی سرو می ‌شود. بار هتل برای شب زنده‌ داران می ‌تواند گزینه ‌ای عالی باشد و لحظات خوبی را در کنار همراهان خود سپری کنند.

مرکز تناسب اندام هتل مجهز به لوازم جدید و مدرن است و اگر علاقه ‌مند به ورزش هستید، می ‌توانید از راهنمایی ‌های مربی استفاه کنید. این هتل دارای اتاق ‌های جلسه است که با توجه به نیاز خود و نوع سمینار یا جلسه‌ ای که دارید، می ‌توانید آن ‌ها را رزرو کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۵ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس:  Stadhouderskade 12, Oud-West, 1054 ES Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۹۲ اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی)

بیشتر بخوانید: دریاچه زریوار (زریبار) مریوان

هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام

هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام

گروه هتلداری اینترکانتیننال در صنعت هتلداری هتلی نام آشنا است و در بسیاری از شهرها شعبه‌ دارند؛ هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام یکی از شعبات این مجموعه است که با تکیه بر خدمات و امکانات عالی، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این هتل لوکس با ساختمانی زیبا دارای معماری بی ‌نظیر است و منظره زیبایی از کانال را به مهمانان خود هدیه می ‌دهد.

اتاق‌ های هتل با مبلمانی شیک با رنگ ‌های سلطنتی همچون سرمه ‌ای و طوسی براق نظر مهمانان را جلب می‌ کند. اتاق‌ ها با پنجره‌ هایی نورگیر چشم ‌اندازی از شهر را ارائه می ‌دهند.

رستوران‌ های این هتل انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد؛ غذاهای مدیترانه ‌ای و فرانسوی در یک رستوران و غذاهای محلی در رستورانی دیگر در منویی متنوع برای مهمانان سرو می ‌شود. 

استخر روباز هتل فضای فوق ‌العاده‌ای دارد و می ‌تواند تفریح خوبی برای مهمانان باشد؛ مرکز سلامت و اسپا برای علاقه‌ مندان به ماساژ و ریلکس کردن گزینه ‌ای عالی خواهد بود.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۲٫۲ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Professor Tulpplein 1, Amsterdam City Centre, 1018 GX Amsterdam, Netherlands

این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۹ اتاق است.

امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی ‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق ‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اروبیک، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این / چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی ‌آی ‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات،‌ روزنامه، کارمندان چند زبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، لهستانی)

بیشتر بخوانید: معرفی عمارت سالار سعید سنندج

هتل میموسا

هتل میموسا

هتل میموسا چندان بزرگ نیست. این هتل زیبا و دوست ‌داشتنی ۲۰ اتاق بسیار زیبا و تزئین شده دارد که حضور در آن‌ ها حس و حال ساحل و دریا را برای شما ایجاد خواهد کرد. این هتل تنها چند متر با دریا فاصله دارد و دسترسی شما به خط ساحلی بسیار سریع و آسان خواهد بود.

هتل میموسا ۳ نوع گزینه مختلف را پیش ‌روی مسافران قرار می‌ دهد. از اتاق ‌های کوچک و دوست‌ داشتنی مناسب یک ‌نفره، تا اتاق ‌های ویلایی بزرگ که برای یک خانواده و چند فرزند مناسب هستند. امکان رزرو پکیج‌ های این هتل وجود دارد. این پکیج‌ ها شامل اقامت، تفریحات بیرون از هتل،‌ کرایه دوچرخه، تفریحات شبانه و بوفه‌ های صبحانه می ‌شود.

هتل لا پاولونا

هتل لا پاولونا

این هتل در داخل یک ساختمان اداری قدیمی متعلق به قرن بیستم، واقع در مرکز شهر لاهه ساخته شده است. هتل لا پاولونا را می ‌توان در دسته بوتیک هتل‌ ها قرار دارد. این هتل ۶ سوئیت بسیار لوکس و مجلل دارد. تمام این ۶ سوئیت منحصرا طراحی و تزئین شده ‌اند و ظاهر منحصر به ‌فردی دارند. در طراحی تمام آن‌ ها از سقف ‌های بلند استفاده شده است تا حس و حال عظمت و تجمل بیشتری به محیط ببخشد.

اگر چه این هتل در مرکز شهر واقع شده و تفریحات و مراکز مختلفی در نزدیکی آن واقع‌ شده ‌اند، اما یکی از بهترین کارهایی که می‌ توانید انجام دهید،‌ گذران وقت در رستوران این هتل است. شهرت این رستوران از شهرت خود هتل فراتر رفته است. رستوران هتل لا پاولونا بیشتر به ‌واسطه ‌ی تراس بزرگ و دل‌ باز و منوی غذایی ارگانیک و تحسین ‌برانگیزش شناخته می ‌شود.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سنگ نبشته اورامان

هتل استادزویلا موزاییک لاهه

هتل استادزویلا موزاییک لاهه

هتل استادزویلا موزاییک لاهه شهرتی جهانی پیدا کرده و چندین مرتبه موفق به کسب جوایز مختلف در صنعت هتلداری شده است. این بوتیک هتل با مقداری فاصله از مرکز شهر ساخته‌ شده تا محیط آن شلوغ و پرتردد نباشد.

هتل استادزویلا در محله‌ ی آرخی ‌پلبورت شهر لاهه واقع شده و در اطراف آن چندین پارک و فضای سبز زیبا و دوست‌ داشتنی قرار دارد. تمام ۲۵ اتاق این هتل کاملا لوکس هستند. تمام این اتاق ‌ها مجهز به تخت ‌خواب‌ های لوکس، تلویزیون ‌های بزرگ و دیگر تجهیزات هستند. اتاق ‌های این هتل را می ‌توان در ۶ دسته ‌بندی کلی قرار داد. مسافران می ‌توانند یکی از ۶ نوع اتاق این هتل را انتخاب کنند. تفاوت این اتاق ‌ها اصولا بر اساس اندازه، گنجایش و چشم ‌انداز آن‌ ها است. این اتاق‌ ها بر اساس تزئینات و دکوراسیون با یکدیگر تفاوت ‌هایی دارند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر