بهترین هتل های مسکو - هتل داوینکو
  • شنبه 9 بهمن 1400
  • 322
  • 0
بهترین هتل های مسکو - هتل داوینکو
بهترین هتل های مسکو - هتل داوینکو

بهترین هتل های مسکو

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در آسیای شمالی قرار دارد و با اقیانوس آرام شمالی، منجمد شمالی و دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک هم‌ مرز آبی است. روسیه از دیرباز با داشتن جاذبه‌ های تاریخی، بناهای باشکوه و طبیعت زیبا یکی از کشورهای مورد توجه گردشگران بوده است. پایتخت این کشور تاریخی، شهر زیبای مسکو است که بزرگترین شهر قاره اروپا محسوب می ‌شود و به عنوان یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تاریخی اروپا به حساب می‌ آید.

مسکو سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با توجه به این خیل عظیم مسافر، هتل های مسکو اهمیت بیشتری پیدا می ‌کنند.

روسیه مخصوصا پایتخت پیشرفته و مدرنش بسیار تماشایی هستند و گردشگران زیادی هر سال به آن سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های مسکو 2022

هتل سنت رجیس 

هتل سنت رجیس

این هتل پنج ستاره در نزدیکی میدان لوبیانکا واقع ‌شده و با 10 دقیقه پیاده ‌روی از آن می‌ توانید به کرملین برسید.

ازجمله رنگ ‌هایی که در این هتل بیشتر به چشم می ‌خورند می ‌توان به رنگ بژ، طیف‌ های مختلف رنگ قهوه ‌ای، رنگ سفید و رنگ طلایی اشاره کرد. همین ترکیب رنگ‌ ها کافی است تا هتل  سلطنتی تر و جذاب ‌تر به نظر برسد.

در هر یک از 210 اتاق هتل سنت رجیس، یک مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان به چشم می‌ خورد.

امکانات هتل سنت رجیس، سرویس ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، استخر و سالن ماساژ، دستگاه خودپرداز، ارائه خدمات تبدیل ارز و سرگرمی ‌های متنوع مثل اجرای موسیقی زنده است.

صبحانه ‌ها در رستوران ایتالیایی سرو می ‌شود. برای میان وعده و وعده‌ های غذایی اصلی هم می‌ توانید روی غذهای روسی منوی اصلی رستوران حساب کنید. 

می ‌توانید از طریق ایستگاه مترو لوبیانکا خودتان را به آن برسانید. ایستگاه قطار بلوروسکی هم در فاصله چهار کیلومتری این هتل قرارگرفته است. با این ‌وجود، برای رفتن از فرودگاه بین ‌المللی شرمتیوو به هتل سنت رجیس مسکو با قطار سریع ‌السیر تنها 35 دقیقه زمان لازم دارید. بعضی از اتاق‌ های هتل پنجره ‌شان رو به حیاط باز می‌ شود و یک منظره جذاب و زیبا را نشان می‌ دهند. 

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مسکو 1400

هتل ریتز کارلتون 

هتل ریتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون در نزدیکی میدان سرخ و کنار کاخ کرملین واقع ‌شده است.

در هر یک از 334 اتاق‌ این هتل یک چادر کوچک در اتاق‌خواب وجود دارد که می ‌تواند حس ماجراجویی کودکان را تحریک کند. منوها و نقشه ‌هایی هم برای کشف هتل توسط بچه ‌ها در نظر گرفته‌ شده تا آن ها را به یک گردشگر کوچک واقعی تبدیل کند. با وجود این امکانات خاص، فرزندتان یک سفر متفاوت و به ‌یاد ماندنی را در یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره مسکو تجربه خواهد کرد.

اتاق‌ های هتل ریتز کارلتون بسیار شیک و مدرن طراحی‌شده ‌اند. حتی پرده ‌های اتاق‌ های هتل و روشنایی لامپ ‌ها هم برای یک زندگی تجملی در نظر گرفته شده و آن ها را می‌ توانید با کمک کنترل از راه دور تنظیم کنید. 

امکانات این هتل لوکس ترانسفر فرودگاهی، ارائه خدمات مناسب به معلولین، وای فای رایگان و پارکینگ خودرو است. 

در این تراس می ‌توانید با انواع غذاها و نوشیدنی ‌های دل‌ چسب از خودتان پذیرایی کرده و ساعت ‌هایی از روز را در یک محیط سرشار از آرامش سپری کنید.

رستوران هتل غذاهای دریایی و خاویار را در منوی خودش جا داده. غذاهای آسیایی جذاب هم در منوی رستوران به چشم می‌ خورد.

هتل ریتز کارلتون تنها سه دقیقه پیاده با تئاتر بولشوی و فروشگاه GUM فاصله دارد. می‌ توانید اطراف هتل گشت بزنید و جاذبه های مسکو را که در جهان مشهور هستند ببینید یا وقتتان را با خرید کردن در فروشگاه بگذرانید.

هتل حیات ریجنسی پتروفسکی پارک مسکو

هتل حیات ریجنسی پتروفسکی پارک مسکو

هتل حیات ریجنسی پتروفسکی پارک مسکو با 298 اتاق، یکی دیگر از هتل‌ های لوکس و مدرن این شهر است. این هتل پنج ستاره در مرکز تاریخی و فرهنگی مسکو ساخته ‌شده و فقط پنج دقیقه پیاده با میدان سرخ مسکو فاصله دارد. فاصله این هتل با تئاتر بولشوی و فروشگاه TSUM هم کم است و به‌ راحتی می ‌توانید به این مکان ‌ها دسترسی داشته باشید.

اتاق ‌های مدرن و امروزی هوشمند با سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب لوکس، وای فای رایگان، قهوه ساز و سیستم پخش موسیقی تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

دیگر امکانات هتل حیات ریجنسی پتروفسکی پارک مسکو استخر، سالن بدنسازی، اسپا، سالن زیبایی، دستگاه خودپرداز و سالن کنفرانس است.

موقع اقامت در هتل حیات ریجنسی پتروفسکی پارک مسکو می ‌توانید غذا یا نوشیدنی ‌تان را در اتاق میل کنید یا اینکه سری به رستوران ‌ها و کافه ‌های درجه ‌یک و بی ‌نظیر هتل بزنید. انواع صبحانه ‌های سنتی و مدرن و غذاهای متنوع را می‌ توانید در این رستوران ‌ها پیدا کنید.

هتل راديسون رويال 

هتل راديسون رويال

این هتل در بین رودخانه و کاخ سفید مسکو قرار گرفته است. امکانات این هتل وای فای، استخر و اسپا است، این هتل پنج ستاره بهترین اقامتگاه برایتان است.

اتاق ‌های شیک با مبلمان کلاسیک زیبایی خاصی به این هتل پنج ستاره لوکس بخشیده است. درون هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت در نظر گرفته ‌شده تا سرگرمتان کند. 

این هتل باوجود بیش از 500 اتاق، حدود 19 رستوران با غذاهای منحصر به ‌فرد دارد. در این رستوران ‌ها انواع صبحانه‌ ها، میان وعده‌ ها و نوشیدنی‌ های متنوع سرو می ‌شود.

کرملین و میدان سرخ مسکو حدود سه کیلومتر با این هتل فاصله‌ دارند. ایستگاه قطار کیفسکی مسکو هم در یک کیلومتری این هتل لوکس قرارگرفته و از فرودگاه بین‌المللی ونوکووا به‌ راحتی می‌ توانید به هتل دسترسی داشته باشید.

هتل مرکر بومان اسکایا 

هتل مرکر بومان اسکایا

هتل مرکر بومان اسکایا یک هتل چهارستاره است که در نزدیکی ایستگاه مترو بومان اسکایا واقع‌ شده. این هتل فاصله چندانی با کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو ندارد. از هتل که بیرون بروید و مترو سوار شوید، پس از دو ایستگاه، به میدان سرخ می ‌رسید.

دکوراسیون اتاق ‌های هتل به ‌صورت مدرن طراحی ‌شده و هر اتاق دارای یک تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با امکانات بهداشتی رایگان و سشوار، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار است.

امکانات این هتل ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، پارکینگ خودرو و امکانات مورد نیاز افراد معلول است.

رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی و نوشیدنی ‌های هیجان ‌انگیز را سرو می ‌کند. با چند دقیقه پیاده ‌روی در اطراف هتل هم می ‌توانید کافه ‌های جذاب و رستوران‌ های جذاب را کشف کنید. 

بیشتر بخوانید: معرفی اورامان تخت

هتل وگا ایزمایلو 

هتل وگا ایزمایلو

امکاناتی این هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ های ماهواره، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و سیستم تهویه مطبوع است.

رستوران هتل وگا ایزمایلو انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را ارائه می ‌کنند. یکی از این غذاها را با همراه نوشیدنی ‌های خاص هتل سفارش دهید و یک روز هیجان‌ انگیز را برای خودتان رقم بزنید..

برای رفتن به هتل وگا ایزمایلو، کافی است در ایستگاه مترو پارتیزانسکایا یا ام سی سی ایزمایلو از قطار پیاده شوید. با سه دقیقه پیاده ‌روی می‌ توانید به این هتل چهارستاره برسید.

این هتل چهارستاره با مرکز شهر مسکو و میدان سرخ حدود 15 دقیقه فاصله دارد. اگر بخواهید از هر فرودگاه بین ‌المللی داموددوو و فرودگاه بین ‌المللی شرمتیوو به این هتل بروید، حدود یک ساعت راه دارید.

هتل آریوم 

هتل آریوم

این هتل چهارستاره مدرن در 2.5 کیلومتر تئاتر بولشوی و استادیوم المپیک ساخته ‌شده.

اتاق ‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ های ماهواره‌ای هستند و می ‌توانید در طول اقامتتان در مسکو فیلم ‌های موردعلاقه ‌تان را تماشا کنید. برای هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و کتری برقی برای درست کردن چای یا قهوه در نظر گرفته شده است.

امکانات دیگر هتل آریوم ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان در تمام قسمت ‌های هتل و سالن تناسب اندام است.

بوفه صبحانه در تمام روزها باز است. رستوران و کافی‌شاپ هتل از دیگر بخش‌ های جذاب برای غذا دوستان هستند. 

هتل آلفا 

هتل آلفا

هتل آلفا در نزدیکی پارک ایزمایلو قرار گرفته است. برای رفت به این هتل می ‌توانید روی وسایل حمل ‌و نقل عمومی حساب کنید. چون دو ایستگاه مترو پارتیزانسکایا و ام سی سی ایزمایلو در نزدیکی هتل آلفا مسکو هستند. کسانی که دائم به مرکز شهر رفت‌ و آمد دارند هم این هتل را برای اقامت در نظر می‌ گیرند. چون هتل آلفا مسکو تنها 15 دقیقه با مرکز این شهر فاصله دارد.

اتاق ‌های مدرن و امروزی، وای فای رایگان، غذاهای متنوع، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، سالن تناسب اندام، سونا، سرگرمی ‌های متنوع، دستگاه خودپرداز، ارائه خدمات تبدیل ارز و امکانات مخصوص افراد معلول تنها بخشی از امکانات این هتل چهار ستاره هستند. 

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های مالزی 2022

هتل پوکروفکا 6 

هتل پوکروفکا 6

هتل پوکروفکا 6 در محله باسماني واقع ‌شده است. این هتل، همه‌ چیز یک اقامتگاه راحت و قیمت مناسب را دارد. اتاق ‌های هتل سه ستاره مدرن پوکروفکا 6 دارای یک تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، میز مطالعه، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند.

مهمان ‌ها در هر جای هتل می‌ توانند به وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. برای دارندگان خودروی شخصی هم پارکینگ در نظر گرفته ‌شده و با پرداخت هزینه اضافی قابل ‌استفاده است.

هتل پوکروفکا 6 در 2.5 کیلومتری پارک زریادیه قرارگرفته است و کرملین با این هتل سه ستاره حدود سه کیلومتر فاصله دارد. موزه خانه ویکتور واسنتسوف مسکو هم در حدود سه کیلومتری این هتل واقع‌ شده است. 

هتل رد بریک 

هتل رد بریک

درست در پنج کیلومتری موزه هنرهای زیبای پوشکین، هتل سه ستاره رد بریک قرارگرفته است. کلیسای جامع مسیح منجی و تئاتر بولشوی تنها شش کیلومتر از این هتل زیبا فاصله ‌دارند. 

تمام اتاق‌ های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، یک میز برای مطالعه، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی هستند. وای فای رایگان هم در اتاق ‌ها و کل محوطه هتل وجود دارد. این هتل سالن بدنسازی هم دارد.

اگر خودروی شخصی دارید، امکان استفاده از پارکینگ را خواهید داشت. برای پارکینگ هزینه جداگانه دریافت می ‌شود.

هتل چخوف 

هتل چخوف

این هتل ۵ ستاره به صورت کاملا مدرن و با استفاده از ترکیب رنگ های خنثی با رنگ آبی، محیطی کاملا زیبا و آرامش بخش را برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می کنند، به وجود آورده است.

در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است. به طور مثال از این هتل تا کاخ کرملین به صورت پیاده تنها ۲۰ دقیقه راه است. در هتل چخوف در هر قسمتی از لابی زیبا و بسیار مجللش گرفته تا اتاق هایش همه چیز در نهایت مدرنیته و البته بهترین خود قرار گرفته است. رستوران هتل دارای منویی از غذاهای روسی است و در وعده های صبحانه، ناهار، شام و دیگر ساعات روز خدمات به مشتریان ارائه می کند.

ظرفیت اتاق ها بین ۲ تا ۳ نفر است و شما می توانید برای رزرو هتل های مسکو از بین ۵ نوع اتاق اینجا، اتاق مورد نظر خود را بیابید.

امکانات هتل:

تورهای تفریحی هتل

تور پیاده روی

خدمات برای مسافران با محدودیت های جسمانی

خودپرداز

رزرویشن ۲۴ ساعته

خدمات و تجهیزات نگهداری از حیوانات

حمل و نگهداری از چمدان های مسافران

روزنامه

رستوران

کافه

آدرس هتل چخوف مسکو: ۱۱, Malaya Dmitrovka Street, Tverskoy, 127006 Moscow, Russia

بیشتر بخوانید: آشنایی با 4 مکان دیدنی استان کردستان

هتل سادوایا 

هتل سادوایا

این هتل در فاصله ی ۳.۹ کیلومتری خیابان معروف پایتخت به نام آربات قرار دارد. امکانات اقامتی و تفریحی اش نیز  در سطحی خوب و مناسب قرار گرفته است.

تمامی اتاق های هتل به سیستم تصفیه ی هوا، تلویزیون صفحه تخت، حمام مجزا و مجهز، سرویس خواب مدرن و دیگر امکانت رفاهی هستند. آن ها برای اقامت ۱ تا ۴ نفر طراحی شده اند و شما می توانید بین ۶ نوع از اتاق های این هتل با متراژهای مختلف و متفاوت اتاق خود را رزرو کنید.

امکانات هتل:

تراس

صبحانه در اتاق

اینترنت پر سرعت

رزرو ۲۴ ساعته

سالن همایش و کنفرانس

امکانات مخصوص گروه های تجاری

صندوق امانات

خدمات اکسپرس

آدرس هتل سادوایا:

 Sadovaya-Kudrinskaya Ulitsa 9, Bldg 3, Presnensky, 123001 Moscow, Russia

هتل کاسادو پلازا 

هتل کاسادو پلازا

فاصله ی هتل کاسادو مسکو  تا نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها ۱۰ دقیقه آن هم با پای پیاده است. هتل کاسادو پلازا را که از جمله هتل های مناسب اقامت های خانوادگی می شناسند، در سال ۲۰۱۰ میلادی با ۷ طبقه افتتاح شد.

اتاق های هتل برای اقامت ۲ نفر طراحی شده اند و در ۶ نوع مختلف قابل انتخاب و رزرو هستند. در این هتل ۲ رستوران با منوهای غذایی مختلفی از غذاهای روسی، اروپایی، خاورمیانه و بین المللی را ارائه می کند.

امکانات هتل:

اینترنت پر سرعت و نا محدود

استخر

مرکز تناسب اندام

سونا

میز رزرو ۲۴ ساعته

تلویزیون مخصوص کودکان

دستگاه فکس و فتوکپی برای گروه های تجاری

سالن اجتماعات و کنفرانس

خدمات شاتل

فروشگاه سوغاتی و هدیه

صندوق امانات

سالن زیبایی

آدرس هتل کاسادو پلازا:  Ulitsa Mnovniki, 3Б, Moskva, Russia, 123308

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر