بهترین رستوران های مالزی 2022 - هتل در کردستان
  • پنج شنبه 23 دی 1400
  • 377
  • 0
بهترین رستوران های مالزی 2022 - هتل در کردستان
بهترین رستوران های مالزی 2022 - هتل در کردستان

بهترین رستوران های مالزی 2022

مالزی از آن کشورهایی است که به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریا و آب و هوای خاص، تنوع غذای بالایی دارد و ذائقه مردمش هم بسیار منحصربه فرد است. مالزی یک کشور مسلمان است ولی در کنار رستوران ‌هایی که تنها غذای حلال سرو می ‌کنند، رستوران‌ هایی بین ‌المللی که مختص به سرو غذاهای یک یا چندین کشور هستند به وفور یافت می ‌شوند.

رستوران ‌های لوکس و مجلل با منو های گران قیمت برای طبقات مرفه و فودکورت ‌ها و اغذیه ‌فروشی‌ های خیابانی با غذاهای ارزان قیمت برای طبقات متوسط هر دو به آسانی در کوالالامپور یافت می ‌شوند. 

رستوران مارینیز  Marini’s On 57

رستوران مارینیز  Marini’s On 57

این رستوران که بسیار عالی و با کیفیت است، یک رستوران ایتالیایی است که اگر به کوالالامپور سفر کردید و به دیدن برج های دو قلو رفتید، حتما باید در آن غذا میل کنید، این رستوران در طبقه هفتم برج پتروناس است از رستوران های لوکس پایتخت به حساب می آید، در این رستوران می توانید کل شهر را ببینید، انگار که تمام شهر در زیر پای شما است و بهترین غذاهای ایتالیایی را می توانید در فضایی مدرن و شیک نوش جان کنید، این رستوران در روزهای شنبه تا پنجشنبه از 19 تا 23 و یکشنبه ‌ها از 18:30 تا 24 پذیرای شما است.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی و بی نظیر مالزی

رستوران ترویکا اسکای داینینگ  Troika Sky Dining

رستوران ترویکا اسکای داینینگ  Troika Sky Dining

در این رستوران هم می توان مناظر زیبایی از شهر کوالالامپور را دید، این رستوران دو قسمت دارد و در طبقه 23 برج B از مجموعه "Troika" واقع شده است، شهرت این رستوران به خاطر کیفیت و تنوع غذاهای هر دو بخش آن است که خیلی بالا است و از بهترین رستوران‌ های مالزی و کوالالامپور محسوب می شود، یکی از رستوران ها که Cantaloupe نام دارد، ارائه دهنده غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، یونانی و اسپانیایی است و رستوران دیگر که Strato  نام دارد، خانه پیتزا و پاستا است، رستوران Strato  از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 23 و رستوران Cantaloupe از ساعت 18:30 تا 22:30  باز هستند.

رستوران ترتی ایت کی ال  Thirty8 KL

رستوران ترتی ایت کی ال  Thirty8 KL

در طبقه‌ 38 هتل "Grand Hyatt"، رستورانی با کیفیت غذایی بسیار خوب قرار دارد و اگر به کوالالامپور رفتید، حتما غذاهای آن را امتحان کنید و کیفیت غذا برای مدیریت رستوران بسیار مهم تر از چیزهای دیگر است، در این رستوران می توانید انواع غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی را انتخاب و نوش جان کنید، این رستوران از ساعات 12 الی 15 و از 18 تا 23 پذیرایی می کند.

رزرو آنلاین هتل داوینکو بانه با قیمتی مناسب 

رستوران اناک کی ال  Enak Restaurant KL

رستوران اناک کی ال

اگر عاشق غذاهای تند و کاری و پر ادویه هستید و دوست دارید تا غذاهای مالایی را امتحان کنید حتما به رستوران Enak Restaurant KL در خیابان بوکیت بیتانگ که از رستوران‌ های لوکس مالزی و کوالالامپور است بروید، این رستوران در طبقه‌ پایین مرکز خرید استارهیل گالری واقع شده و فضایی بسیار شیک و جذاب دارد. در این رستوران غذاها کاملا حلال هستند، اگر با ادویه زیاد مشکل دارید می توانید به گارسون سفارش غذای کم ادویه دهید، این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 1 شب به صورت یکسره باز است.

کافه و رستوران اسپایس مارکت Spice Market

کافه و رستوران اسپایس مارکت

این کافه رستوران که در جزیره پنانگ و در ساحل "Batu Ferringhi" قرار دارد، شما را به یاد روستاهای بسیار زیبا می اندازد و محیطی بسیار گرم و صمیمی دارد و علاوه بر زیبایی های محیطی، غذاهای این رستوران کیفیت بالایی دارند و در این جا می توان غذاهای تمام کشورهای آسیایی را چشید، در این جا موسیقی سنتی اجرا می شود و یکی از دلایل جذب توریست به این منطقه است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مالزی به همراه آدرس

رستوران سافولک هاوس Suffolk House

Suffolk House

این رستوران در باغ و عمارت "Suffolk" واقع شده در جرج تاون است که یکی از جاذبه های گردشگری مالزی و پنانگ است و در حدود 200 سال قدمت آن است ودر این سال ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، این باغ موزه هنر و فرهنگ در پنانگ است و در قسمت رستوران آن که بسیار زیبا است می توان غذاهای بسیار خوب و خوش کیفیتی را میل کرد، این رستوران یاد آور زمان مستعمره بودن مالزی است و در آن انواع غذاهای غربی و آسیایی مخلوط سرو می شود.

برای رزرو هتل داوینکو با شماره  43 506 342 087 تماس حاصل بفرمایید.

رستوران بیچ بلانکت بابیلون Beach Blanket Babylon Bar & Bistro

Beach Blanket Babylon Bar & Bistro

اگر می خواهید یک غذای واقعا خوب با کیفیت عالی و موقعیت مکانی عالی میل کنید به این رستوران در خیابان سلطان احمد شاه شهر جرج تاون در جزیره پنانگ مالزی بروید که یکی از بهترین ‌های پنانگ محسوب می شود و در آن می توانید با منظره دریا غذا را نوش جان کنید، ساختمانی که این رستوران در آن قرار دارد بسیار قدیمی است و با اینکه تنوع غذایی در این جا زیاد نیست ولی کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است.

کافه و رستوران ساحلی میوز  Mews Beach Cafe

کافه و رستوران ساحلی میوز

این کافه رستوران در شهر جرج تاون و در خیابان مونتری این شهر قرار دارد و یکی از کافه های ساحلی بسیار زیبا است که تداعی کننده کافه ‌های ساحلی که در استرالیا می باشند، است. در این کافه تنوع غذایی بسیار زیاد است و شکل ظاهری زیبای غذاهای آن شما را به وجد می آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی گرجستان

رستوران کبابای Kebaya Dining Room

رستوران کبابای

این رستوران بسیار زیبا انواع غذاهای کلاسیک هندی و چینی را سرو می کند که با آشپزی فرانسوی ترکیب می شود و به دلیل استفاده از مواد غذایی تازه و بسیارمرغوب، کیفیت تمامی محصولات این رستوران درجه اول است ، باعث افزایش کیفیت غذاهای رستوران شده است. این رستوران در خیابان استوارت ال ان در جرج تاون پنانگ قرار دارد.

رستوران عمارت  Farquhar Mansion Penang

Farquhar Mansion Penang

این رستوران یک رستوران به سبک آشپزی فرانسوی است. این رستوران در عمارتی قدیمی که از دوران استعمار به جا مانده در "Lebuh Farquhar, George Town" قرار دارد و بسیار شکل ظاهری زیبایی دارد، در این رستوران که دو سالن مجزا دارد، افراد سرشناسی رفت وآمد می کنند.

رستوران گولای هاوس لنکاوی gulay house restaurant

رستوران گولای هاوس لنکاوی

رستوران گولای هاوس در جزیره لنکاوی قرار دارد که روبروی آن جنگل را می بینید، این رستوران واقع در منطقه داتای لنکاوی است و از معروف ترین رستوران های مالزی است که در سرو غذاهای هندی و مالایی بسیار استاد است.

رستوران لا سال در کاسا دل مار  la sal restaurant

رستوران لا سال در کاسا دل مار

رستوران لا سال لنکاوی که در هتل کاسا دل مار که یکی از هتل های مالزی است قرار دارد. این رستوران از جمله رستوران های ارزان مالزی به شمار می آید که در آن غذاهای دریایی ارائه می شود که بسیار هم خوشمزه هستند. دلیل شهرت رستوران لاسال سرویس دهی بی عیب و نقص شیک آن است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سنگ نبشته اورامان

رستوران la Mexicana

رستوران la Mexicana

این رستوران که غذاهای خود را به ‌صورت سنتی درست می‌ کند، در مرکز شهر قرار دارد. یکی از ویژگی ‌هایی که این رستوران دارد، این است که غذاهای خود را به همراه ذرت، گوشت خوک یا مرغ و سس مخصوصی که مختص به این رستوران است، سرو می‌ کند.

رستوران Heli lounge bar

رستوران Heli lounge bar

رستوران Heli lounge bar از معروف ترین رستوران های مالزی است. این رستوران بر روی پشت ‌بام یک ساختمان بلند قرار دارد، آماده سرور هرگونه غذاهای غربی برای شما است. در کنار تمامی این غذاها، سس قارچ سرخ ‌شده برای شما آورده می ‌شود تا باب سلیقه خود از آن استفاده کنید. 

کافه‌ رستوران Acme Coffee

کافه‌ رستوران Acme Coffee

همکف این مجموعه، غذاخوری است و طبقه بالای آن کافی ‌شاپ، که یکی از بهترین کافی ‌شاپ ‌های کوالالامپور حساب می‌شود. در رستوران این بخش شما با انواع غذاهای کلاسیک و غربی روبرو می‌ شوید که اسپاگتی و میگوهای فلفلی مخصوص و خوشمزه خود را دارد. در بخش کافه، میان وعده‌ های متفاوت و انواع نوشیدنی ‌ها سرو می ‌شود که بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: مکان های جذاب و دیدنی قطر

رستوران nobu Kuala Lumpur

رستوران nobu Kuala Lumpur

این رستوران، ۲۹ شعبه در سراسر جهان دارد که یکی از دلایل مهم شهرت آن، منظره ۳۶۰ درجه از آسمان است که سرو غذا را برای شما دل ‌نشین ‌تر می ‌کند. غذاهای این رستوران، بر همه ذائقه ‌ها خوش است و تمامی پرسنل آن رفتاری بسیار شایسته با مشتری‌ های خود دارند.

رستوران pinchos tapas bar

رستوران pinchos tapas bar

این رستوران به سبک اسپانیایی است و مهم ‌ترین دلیل اهمیت آن، موسیقی سالسایی است که نورپردازی ‌های فوق ‌العاده آن، رستوران را زیباتر کرده ‌اند. مسئله دیگر که درباره این مکان وجود دارد، نوشیدنی ‌های محلی آن است که انواع گرم یا سرد دارد و شما می ‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان یک مورد را انتخاب کنید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر