بهترین و لوکس ترین رستوران های استانبول (بخش اول) - بهترین هتل بانه
  • چهارشنبه 15 دی 1400
  • 378
  • 0
بهترین و لوکس ترین رستوران های استانبول (بخش اول) - بهترین هتل بانه
بهترین و لوکس ترین رستوران های استانبول (بخش اول) - بهترین هتل بانه

بهترین و لوکس ترین رستوران های استانبول (بخش اول)

تنوع غذاهای دلپذیر ترکی در شهر زیبای استانبول بسیار زیاد است. طعم و مزه یکی از مهم ‌ترین رکن ‌های زندگی مردم استانبول است. به همین دلیل از بهترین رستوران های استانبول تا غذاهای خیابانی را می ‌توانید با خیال راحت مزه کنید و از این طعم ‌های جدید دل ‌انگیز نهایت لذت رو ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های استانبول (بخش دوم)

رستوران استانبول ۳۶۰ 

رستوران استانبول ۳۶۰

رستوران استانبول ۳۶۰ فقط برای صرف یک وعده‌ی غذایی نیست. اگر به نماهای پانوراما به خصوص در زمان شب علاقه دارید، این محل بهترین مکان برای شما است. این رستوران در طبقه نوزدهم و در پنت هاوس یکی از قدیمی ‌ترین و مهم ‌ترین ساختمان ‌های استانبول قرار گرفته و که در آن می ‌توانید از خیابان استقلال تا پل بسفر را همزمان با صرف غذا ببینید. 

علاوه ‌بر زیبایی منظره‌ ی رستوران، غذاهای سنتی و مدرن ترکی در این محل سرو می‌ شود. مرغ دودی مزه‌ دار شده و همچنین میگوهای رستوران بسیار معروف است و طعمی بی ‌نظیر و البته تازه را به شما ارائه می ‌دهد. در آخرهای هفته رستوران به یکی از جذاب ‌ترین بخش‌ های شهر استانبول تبدیل می ‌شود. تلفیق موسیقی و غذاهای بی رقیب و تازه می‌ تواند پایان خوشی برای آخر هفته ی شما باشد. رستوران استانبول ۳۶۰ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ نیمه شب پذیرای شما است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌ های ترکیه

رستوران لب دریا استانبول

رستوران لب دریا استانبول

این رستوران در یکی از معروف‌ ترین و پر رفت و آمدترین خیابان ‌های شهر استانبول، یعنی خیابان استقلال قرار گرفته است. معماری زیبا و قرار گرفتن آن در ششمین طبقه ‌ی ساختمان، تنها دلیل محبوبیت این رستوران نیست. به دلیل داشتن غذاهای سنتی محلی در این رستوران طرفداران بسیاری دارد.

ماهی محلی، بیکن، کباب ترکی و کباب با طعم انار از لذیذترین غذاهایی است که در این رستوران سرو می‌ شود. رستوران لب دریا از ۴ عصر تا ۲ نیمه شب میزبان گردشگران است.

رستوران حافظ مصطفی ۱۸۶۴ 

رستوران حافظ مصطفی ۱۸۶۴

حتما در زمان سفر به استانبول رستوران حافظ مصطفی بروید. این رستوران به عنوان یکی از خوش گذرانی های ترکبه محسوب می شود.

به محض ورود به رستوران با حجم گسترده‌ ای از رنگ‌ های دلپذیر و محصولات اشتها آور رو به رو می شوید. تا آنجا که انتخاب دسر و غذا به دشوارترین انتخاب برای شما تبدیل می‌ شود.

رستوران حافظ مصطفی جزء سه رستوران برتر استانبول است و علاوه بر صرف غذا می‌ توانید از شیرینی ‌های متفاوت آن به عنوان سوغات خریداری کنید. پیشنهاد می شود که چای، راحت‌ الحلقوم و باقلوای مخصوص رستوران با طعم بهشتی ‌اش را بعد از صرف غذا به هیچ وجه از دست ندهید.

رستوران میکلا

رستوران میکلا

شما در این رستوران با فضایی کاملا لوکس و مدرن روبه رو می شوید. میکلا سابقه ی طولانی ندارد، اما در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از رستوران‌ های مهم در سطح کشور ترکیه و حتی جهان تبدیل شود. سرآشپزهای رستوران میکلا بهترین رتبه‌ های بین‌ المللی را دارند و بارها جایزه‌ های مختلفی را در زمینه ایجاد طعم‌ های منحصربه‌ فرد و طراحی منوهای خلاقانه به خود اختصاص داده‌ اند.

این رستوران در طبقه پنجم هتل مارمارا قرار دارد و لذیذترین غذاهای ترکی و اروپایی را ارائه می‌دهد. ساعت کاری این رستوران ۶ عصر تا ۲ نیمه شب است.

بیشتر بخوانید:زیباترین جاهای دیدنی شهر استانبول

رستوران Çiya Sofrası 

رستوران Çiya Sofrası

نام این رستوران براساس قله ‌های بلند و گل ‌های کوهستانی گذاشته شده است و با شعار «سرزمین طعم ‌های فراموش شده» به یکی از بهترین رستوران های استانبول تبدیل شده که غذاهای سنتی را به مشتریان عرضه می ‌کنند.

رستوران چیا سفرسی در سال‌های دور خانه کباب کوچکی در مرکز شهر بود. این رستوران به تدریج گسترش پیدا کرد و امروزه یکی از بهترین ارائه دهندگان غذاهای سنتی ترکی به خصوص کباب است. شما می ‌توانید از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به این رستوران مراجعه کنید و از طعم های جذاب کباب‌ ترکی لذت ببرید.

رستوران Asitane 

رستوران Asitane

موقع ورود به رستوران، خانه ‌ای قدیمی و بسیار زیبا با حیاطی دنج و چیدمانی صمیمی را خواهید دید. این رستوران علاوه بر محیط دوست‌ داشتنی خود، با طعم ‌هایی سنتی و منحصربه ‌فردی که دارد شما را حتما شگفت‌ زده خواهد کرد.

تازه ‌ترین طعم‌ ها و زیباترین سرو غذای سنتی را در رستوران آسیتن می توانید پیدا کنید. این رستوران از سال ۱۹۹۱ تاسیس شده و هدفش بازآفرینی طعم‌ های جدید بر پایه ‌ی غذاهای سنتی و در چارچوب آن است. ساعت کاری این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب و در روزهای چهارشنبه تعطیل است.

رستوران Alancha  

رستوران Alancha

ساختمان زیبای رستوران کاملا متفاوت است. شما می‌ توانید انتظار هر نوع شگفتی در فضا، منو و نحوه‌ ی سرو را داشته باشید و مطمئن باشید که انتظار شما را برآورده می کنند.

ساختمان رستوران شامل دو طبقه است که دکوراسیون آن فضایی مدرن و متفاوت از دیگر رستوران های استانبول دارد. سالادهای این رستوران معروف است و دسر شکلاتی های خوشمزه ای دارد.

رستوران Alancha از ۶ عصر تا ۱۲ شب میزبان مشتریان است.

بیشتر بخوانید: 7 مکان تاریخی کردستان

رستوران  Eleos

رستوران  Eleos  

غذاهای دریایی از پرطرفدارترین غذاها در ترکیه هستند. تقریبا تمام رستوران های استانبول این غذا را سرو می‌ کنند. اما راز محبوبیت رستوران Eleos، طبخ منحصربه‌فرد و متفاوت ماهی و میگو است.

فاوا، هشت ‌پا و میگو از لذیذترین غذاهای منوی این رستوران هستند و سطح قیمتی آن نسبت به دیگر رستوران های استانبول متوسط است. شما می‌ توانید از ۲ ظهر تا ۱۲ شب مهمان این رستوران زیبا و محبوب باشید.

رستوران Faros 

رستوران Faros

Faros یکی از بهترین رستوران های استانبول است که در شمار رستوران ‌های مدرن شناخته می ‌شود. این رستوران انواع غذاهای اروپایی و ترکی را با کیفیت بسیار بالایی به شما ارائه می‌ کند. اگر قصد صرف یک وعده غذایی در Faros را ندارید، می ‌توانید از منوی کافی شاپ آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد می شود که صبحانه‌ ی خوش رنگ و لعاب و متنوع این رستوران را اصلا از دست ندهید. همچنین فضای این رستوران برای قرارهای کاری مناسب است.

رستوران Zuma 

رستوران Zuma

اگر از وعده‌های غذای ترکی و سنتی در استانبول خسته شدید و به دنبال یک طعم جدیدی هستید زوما می‌ تواند انتخاب درست و متفاوتی برای شما باشد. علاوه بر زیبایی فضا و چشم ‌انداز منحصر به‌فرد، شما می‌ توانید بهترین غذاهای ژاپنی را در قلب استانبول تجربه کنید. زوما یکی از شعبه‌های رستوران‌ های زنجیره‌ای با همین برند است که محبوبیت زیادی در میان رستوران‌ گردهای استانبول پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: مشهورترین جاهای دیدنی ارمنستان

رستوران نیکول 

رستوران نیکول

رستوران نیکول در طبقه بالای هتلی ساخته شده است و دکوراسیونی بسیار مدرن و زیبا و نمایی رویایی دارد. از تراس رستوران و شیشه‌ های قدی ‌اش می ‌توانید منظره ‌ای شگفت‌ انگیز از شهر استانبول و جزایر پرنس ببینید. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ‌ای و اروپایی سرو می‌ شود. منوی این رستوران هر شش هفته تغییر می ‌کند تا و مطابق هر فصل می باشد. با مواد اولیه ارگانیک و تازه این غذاها را تهیه کرد.

سرآشپز این رستوران، «آیلین یازیکیوقلو» یکی از بهترین سرآشپزهای استانبول است که پیش از این با بسیاری از سرآشپزان معروف دنیا کار کرده است و در بهترین رستوران‌ های جهان دوره دیده. همین‌ طور خدمه این رستوران نهایت تلاش خود را می ‌کنند که به شما خوش بگذرد. به خاطر همین، هرنکته‌ای که درباره غذایتان در نظر دارید با آن‌ها مطرح کنید تا بتوانند بهترین سرویس ‌دهی را برای شما داشته باشند. در این رستوران نسبتا گران می ‌توانید لحظات ناب و آرامی را تجربه کنید. در این رستوران کودکان زیر ۱۲ سال را پذیرش نمی‌کنند.

اطلاعات رستوران نیکول استانبول :

ساعت کار رستوران: ۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به جز یکشنبه‌ها

آدرس: منطقه بی اغلو، محله تام تام

رستوران هونکار

رستوران هونکار

رستوران هونکار کار خود را از سال ۱۹۵۰ آغاز کرده است و غذاهای خوشمزه ترکی را با کیفیتی بی‌ نظیر ارائه می ‌دهد. شما وقتی وارد این رستوران می ‌شوید جلوی شما میزی قرار داده ‌اند که انواع غذاهایی که آن روز سرو می ‌شود روی آن قرار دارد.

شما می‌ توانید این غذاها را امتحان کنید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید. وقتی به این رستوران رفتید، از «کوفته کادینبودو» و «کوزو اینکیک‌» حتما امتحان کنید. «کباب پاتلیجان» را هم از قلم نیندازید. منو این رستوران قیمت متوسط دارد.

اطلاعات رستوران هونکار استانبول :

ساعت کار رستوران: هر روز از ۱۲ تا ۲۲:۳۰

آدرس رستوران هونکار استانبول : سیزلی، محله هاربیه

رستوران بورسا

رستوران بورسا

رستوران بورسا یک رستوران با دکوراسیونی گرم و کلاسیک است که توانسته لحظات نابی را برای مشتریان خود بسازد. این رستوران با غذاهای درجه یک ترکی و نوشیدنی ‌های خوش‌عطر و طعم خود، حسابی به دلتان می ‌نشیند.

اطلاعات رستوران بورسا استانبول :

ساعت کار رستوران: هر روز از ۱۱ تا ۲۲

آدرس رستوران بورسا : استانبول، سیزلی، محله هاربیه

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی گرجستان

رستوران اورفوز استانبول

رستوران اورفوز استانبول

شما می‌توانید انواع پرشماری از غذاهای لذیذ دریایی را در این رستوران زیبا و تر و تمیز، با دیزاینی چشم‌ نواز و طعمی عالی نوش جان کنید. از حلزون دریایی با سس مخصوص گرفته تا کرم دودی. اینجا غذاهای دریایی غوغا می‌کند.

این رستوران از نظر قیمیت در سطح متوسط است.

اطلاعات رستوران اورفوز استانبول:

ساعت کار رستوران: ۱۹ تا ۱ شب

آدرس رستوران اوفوز استانبول : بدروم، محله کومباچه

رستوران سانس 

رستوران سانس

رستوران سانس با دکوراسیونی مدرن و لوکس در ویلایی دیدنی وسط باغی سرسبز قرار دارد. این رستوران دیدنی که در فصل بهار و تابستان از فضای باغ نیز برای نشستن میهمانان خود استفاده می ‌کند، فضایی بسیار دلنشین و آرام دارد. خدمه رستوران با رفتار گرم خود کاری می ‌کنند که دلتان بخواهد چندین بار به این رستوران بروید. اینترنت رایگان یکی دیگر از دلایلی است که مردم، رستوران سانس را انتخاب می ‌کنند.

منوی این رستوران که هر ۲ ماه یک بار مطابق با فصل تغییر می ‌کند انواع غذاهای ترکی، اروپایی و مدیترانه ‌ای را با کیفیت درجه یک به شما پیشنهاد می ‌دهد. از دلمه ‌های برگ این رستوران و اسپاناک کوکو نگذرید. همچنینی ریزوتوی بسیار خوشمزه ای سرو می کند. رستوران سانس عضو انجمن چین دس روتیسس است و سابقه‌ ای حدود سی ساله دارد. این رستوران در طبقه دوم خود اتاقی خصوصی دارد که در آن مجالس و میهمانی‌ ها را به بهترین نحو پذیرایی می‌ کند.

اطلاعات رستوران سانس استانبول:

ساعت کار رستوران: هر روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳: ۳۰

آدرس رستوران سانس : استانبول، لونت، خیابان پالمیه، خیابان هاسی آدیل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر