معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش دوم) - هتل داوینکو
  • شنبه 20 آذر 1400
  • 424
  • 0
معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش دوم) - هتل داوینکو
معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش دوم) - هتل داوینکو

معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش دوم)

سال‌ هاست که کشور دیدنی ترکیه، یکی از اولین مکان هایی است که به عنوان مقصد سفرهای خارجی ما ایرانی‌ ها انتخاب می‌ شود. اما نباید از این نکته غافل شویم که اقامت کردن در بهترین هتل های استانبول یکی از گزینه‌ های لازم برای داشتن سفری جذاب و خاطره انگیز است.

7. هتل شروود اکسکلوسیو لارا (Sherwood Exclusive Lara)

با ۳ دقیقه پیاده روی می ‌توانید به ساحل زیبا و آرام هتل شروود اکسکلوسیو پنج ستاره فوق العاده لوکس برسید. این هتل دارای ساحل اختصاصی و زمین تنیس می باشد و در سراسر هتل می‌ توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. هتل باغ بسیار دیدنی دارد که می ‌توانید عکس ‌های زیبایی در آنجا بگیرید. هتل دارای دو استخر، یکی در محوطه بیرون و دیگری در داخل هتل است. باشگاه ورزشی، مرکز ماساژ درمانی، حمام ترکی، زمین بازی گلف و تنیس مجهز هتل از دیگر امکاناتی است که می‌توانید در طول اقامت خود در هتل از آن‌ ها استفاده کنید.

هتل شروود اکسکلوسیو لارا

همه ی اتاق ‌های هتل دارای بالکن های رو به دریا، کمد، کتری برقی، سیستم خنک کننده هوا و تلوزیون LED هستند. علاوه بر این ها پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

در طول اقامت خود در یکی از بهترین هتل های شهر زیبای آنتالیا می ‌توانید از خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی برای آرامش بیشتر استفاده کنید یا در محوطه هتل و شهر دوچرخه سواری کنید. هتل شروود تنها ۱۵ دقیقه از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در ۱۸ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش اول)

۸. هتل مرمرا (The Marmara Antalya)

هتل مرمرای آنتالیا بر روی تپه‌ های مشهور فالز (Falez) واقع شده که هتلی ۵ ستاره با خدمات فوق لوکس می باشد و تجربه ی اقامتی رویایی با خدمات بسیار با کیفیت را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه برای شما به همراه خواهد داشت. از همه مهمتری لابی هتل است که بسیار زیبا و خیره کننده می باشد.

این هتل دارای استخری در محوطه بیرونی است و شما می‌ توانید در طول اقامت خود از زمین بازی، پارک کودک، خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی و رستوران زیبای هتل استفاده کنید. 

هتل مرمرای آنتالیا

در کنار همه امکانات فوق العاده‌ای که این هتل دارد، هر شب برنامه ‌های نمایشی و سرگرم کننده ‌ای برای مهمانان در نظر گرفته می ‌شود. علاوه بر این با قرار گرفتن هتل بروی تپه ‌های فالز شما می ‌توانید یکی از بی نظیرترین منظره ‌های منطقه از دریای مدیترانه را از بالکن زیبا و بزرگ هتل ببینید.

اتاق ‌های هتل همه دارای حمام خصوصی، کمد، سیستم خنک کننده و تلوزیون هستند. اتاق‌های خانوادگی و بزرگتر دارای نشیمن و مبلمان نیز هستند. هر یک از اتاق ‌های این هتل آبرنگی و زیبا، با پنجره‌ های بزرگ رو به کوه ‌های توروس (toros) هستند. صبحانه هم روزانه به صورت بوفه در رستوران هتل سرو می ‌شود.

این هتل فقط ۷ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه ‌ای آرام و زیبا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده است که فقط ۵ دقیقه از شهر فاصله دارد. اگر قصد گذراندن تعطیلات در ترکیه را دارید، هتل مارمارا یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و آنتالیا است.

بیشتر بخوانید: معرفی فست فودی ها و کافه های کردستان

۹. هتل رکسوس داون تاون (Rixos Downtown Antalya)

هتل ریکسوس هتلی ۵ ستاره می باشد از سری هتل ‌های زنجیره ‌ای ریکسوس هست که در سراسر جهان واقع شده است که به ارائه خدمات عالی و لوکس به مهمانان مشهور هستند. این هتل لوکس و دیدنی یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه در منطقه آنتالیا است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی و استخری بسیار زیبا و لوکس در محوطه بیرونی هتل می باشد. هتل ریکسوس یکی از زیباترین هتل‌ های ساحلی در منطقه است.

هتل رکسوس داون تاون

تمامی اتاق‌ ها دارای سیستم خنک کننده، دکوراسیونی شیک و زیبا و دارای بالکنی با نمای پانوراما از دریای مدیترانه هستند. برای کرایه ماشین یا وسیله نقیله از بخش پذیرش کمک بگیرید یا از تورهای متنوعی که ارائه می‌ دهند برای گشت و گذار در شهر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: عمارت خسروآباد سنندج کجاست

۱۰. هتل لیماک دو لوکس لارا (Limak Lara De Luxe Hotel)

هتل ۵ ستاره و بسیار زیبای لیماک در منطقه لارا می باشد که در نزدیکی آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای پارک آبی بسیار بزرگ و زیبایی در محوطه بیرونی و استخر هتل است. علاوه بر این ها هتل دارای ساحل اختصاصی، خدمات ماساژ درمانی، حمام ترکی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان هم هست.

هتل لیماک دولوکس لارا

در سرتاسر هتل می ‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و البته همه ی اتاق‌ های هتل بسیار شیک و مبلمانی زیبا دارند. اتاق‌ ها دارای تلوزیون LED و سیستم خنک کننده مطبوع، حمام و دستشویی اختصاصی هستند. علاوه بر این اتاق ‌های بزرگتر دارای فضای نشیمن نیز هستند.

هتل هتل لیماک دو لوکس فقط ۱۰ دقیقه از مرکز شهر و از فرودگاه آنتالیا تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه با آرامش و ساحل زیبای خود برای سفرهای خانوادگی و زوج‌های جوان بسیار مناسب است.

11-هتل الیت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel)

از بهترین هتل های استانبول در بین هتل های این شهر، نام هتل الیت ورلد (Elite World Istanbul Hotel) در منطقه ی بی اوغلو به واقع شده است. اتاق های آن فوق العاده راحت و زیبا هستند و به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند. درون اتاق ها، حمام خصوصی با وان آب گرم به همراه وسایل بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است و دسترسی به اینترنت پر سرعت و دید ویژه به شهر از دگر خصوصیات آن ها است.

هتل الیت ورلد استانبول

در این اقامتگاه، امکانات و خدمات بسیار متنوعی قابل مشاهده است که از جمله آن ها می توان به باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. ۶ رستوران و کافه ی مجزا با منویی از غذاها و نوشیدنی ها ترکی و بین المللی از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند.

بیشتر بخوانید: معرفی مسجد دو مناره سقز

12- مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti)

هتل ۵ ستاره ی مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti) کاملا در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و دید آن کاملا مشرف به شهر است. اتاق های هتل دارای دکوراسیونی ساده اما شیک هستند و همه ی آن ها دارای دیوارهای عایق صدا، گاو صندوق، میز کار و سرویس خواب بسیار راحت می باشند.

مرکور استانبول بومونتی

مرکور استانبول بومونتی دارای خدمات تفریحی مختلفی مثل استخر شنا، مرکز تناسی اندام، خدمات آرامش، جکوزی، سونا، محوطه ی مخصوص باربیکیو، باغ اختصاصی و بسیاری از امکانات دیگر است. در هتل مرکور دو رستوران با منویی از غذاهای آمریکایی، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آسیایی، مکزیکی، ترکی قرار گرفته که غذای آن ها به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می شود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر