بهترین هتل های فرانسه - داوینکو
  • یک شنبه 10 بهمن 1400
  • 359
  • 0
بهترین هتل های فرانسه - داوینکو
بهترین هتل های فرانسه - داوینکو

بهترین هتل های فرانسه

نام پاریس با خیابان شانزه‌ لیزه و برج ایفل گره خورده است. حتی معروف‌ ترین هتل‌ های فرانسه هم در این خیابان رؤیایی قرار دارند. اقامتگاه‌ های همجوار با برج ایفل و سایر جاذبه های پاریس‌، خبر از اهمیت و سرشناس بودن این سازه ها دارند.

فرانسه ترکیبی از معماری خارق العاده، فرهنگی پویا و مناظری شگفت انگیز بوده و بهترین هتل های آن هر سه ی این موارد را در کنار هم به شما ارائه می دهند. 

برای رزرو بهترین هتل در کردستان همین الان با شماره 08734250641 تماس بگیرید.

هتل چهار فصل (فور سیزن) جورج پنجم 

هتل فور سیزن جورج پنجم

هتل فور سیزن جورج پنجم یک سازه کلاسیک زیبا در نزدیکی شانزلیزه است. هر اتاق طراحی ‌های خاص و منحصر به ‌فرد خودش را دارد و با مبلمانی که متعلق به دوران لویی شانزدهم است تزیین‌شده.

یک تلویزیون، یک دی وی دی پلیر، یک دستگاه قهوه ساز، مینی بار و کتابخانه هم برای مهمان ‌ها در نظر گرفته ‌شده. همین امکانات به ‌تنهایی می ‌توانند هتل فور سیزن جورج پنجم را به یکی از بهترین هتل های پاریس تبدیل کنند.

وقتی در هتل فور سیزن جورج پنجم اقامت دارید، می ‌توانید از استخر لوکس هتل، سالن بدنسازی، سالن زیبایی و خدمات ماساژ استفاده کنید. یا اینکه به وای فای رایگان هتل متصل شوید.

این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ با هزینه اضافی هم برای مهمانانش در نظر گرفته. با توجه به نیازتان می ‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

رستوران لو سانک غذاهای کلاسیک و میان وعده های فرانسوی را برای مهمان‌ ها تدارک می ‌بیند. این رستوران موفق به دریافت سه ستاره درخشان میشلن شده است.

رستوران لو جورج مخصوص غذاهای سبک مدیترانه ‌ای در نظر گرفته شده. در شیک لا گلری هم می ‌توانید طعم نوشیدنی ‌های خاص پاریسی را امتحان کنید.

این هتل پنج ستاره تنها 1.6 کیلومتر با برج ایفل فاصله دارد. برای رسیدن به موزه اورسی هم تنها باید 3.5 کیلومتر از هتل فاصله بگیرید. 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مسکو

هتل شانگری-لا 

هتل شانگری-لا

هتل شانگری-لا یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است که در نزدیکی برج ایفل قرار دارد. این هتل پنج ستاره به سبک امپراتوری ‌های قرن نوزدهم ساخته‌ شده و روزگاری، محل اقامت پرنس رولاند بناپارت بوده. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌ های این هتل از مبلمان نئو کلاسیک استفاده‌ شده. اتاق ‌های هتل هم با رنگ ‌های بژ روشن، آبی و سفید تزیین شده اند تا حالتی سلطنتی و لوکس پیدا کند.

این هتل پنج ستاره، استخر، سالن ماساژ و اسپا دارد، ساعتی از روزتان را می ‌توانید صرف شنا کردن کنید. برای حفظ تناسب ‌اندامتان کافی است خودتان را به سالن بدنسازی هتل برسانید. سالن زیبایی این هتل پنج ستاره هم آماده است تا امکاناتی که نیاز دارید را به شما ارائه کند.

رستوران اصلی هتل شانگری-لا موفق به دریافت دو ستاره میشلن شده. در این رستوران می‌ توانید طعم غذاهای متنوع فرانسوی را امتحان کنید. این هتل رستوران دیگری هم دارد. شانگ پالاس اولین رستوران چینی با ستاره میشلن است که بهترین اردک پکن را در قلب پاریس سرو می‌ کند.

این هتل پارکینگ را هم به مهمانانش ارائه می ‌کند. برای دریافت آن باید هزینه اضافه پرداخت کنید. اگر ماشین ندارید، می‌ توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید، یا از طریق ایستگاه مترو خودتان را به هتل برسانید. این ایستگاه مترو تنها 100 متر با هتل شانگری-لا فاصله دارد.

می‌توانید وقتتان را صرف گشت ‌و گذار در خیابان شانزلیزه یا خیابان مونتین کنید. این دو خیابان تنها 1.1 کیلومتر با هتل فاصله دارند و پیاده می ‌توانید به آنجا بروید.

هتل لو بریستول 

هتل لو بریستول

هتل لو بریستول، یک هتل لوکس و اشرافی و یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است. این هتل، پشت ‌بامی دارد که نمایی از برج ایفل را نشانتان می‌ دهد. روی پشت ‌بام هتل استخر هم وجود دارد. اتاق ‌های جذاب و نسبتا بزرگ این هتل میزبان مبلمانی به سبک لویی پانزدهم و شانزدهم هستند. 

رستوران «Epicure» این هتل پنج ستاره موفق به دریافت سه ستاره میشلن شده است. رستوران

 «114 Faubourg »  هم یک ستاره میشلن دارد. یکی از این رستوران را انتخاب کنید. 

گالری ‌ها و فروشگاه ‌های معروفی در اطراف هتل لو بریستول قرار دارند. در این مراکز خرید می‌ توانید برندهای مشهوری مثل هرمس و گوچی را ببینید.

حدود 300 متر که از هتل فاصله بگیرید. کاخ الیزه درست در این نقطه واقع ‌شده است. میدان دو لا کنکورد  و اپرا گارنیه هم در حدود در یک کیلومتری این هتل پنج ستاره قرار دارند.

پرسنل این هتل به زبان ‌های عربی، آلمانی، یونانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، روسی و چینی تسلط دارند.

هتل مرکور

هتل مرکور

این هتل در نزدیکی تروکادرو و رود سن واقع‌شده و با برج ایفل تنها دو دقیقه پیاده فاصله دارد.

مهم‌ ترین امکاناتی که برای هتل مرکور در نظر گرفته ‌شده می ‌توان به صندلی چرخ ‌دار برای معلولین، یک باشگاه بدنسازی ، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی در اتاق ‌ها اشاره کرد.

رستوران « Le Jardin » هم غذاهای خوشمزه فرانسوی را برای ناهار و شام هم سرو می ‌کند. 

هتل مرکور در نزدیکی ایستگاه مترو Bir Hakeim»»  قرار دارد؛ به ‌راحتی می ‌توانید خودتان را به این هتل چهار ستاره رویایی برسانید. موزه برانلی، خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی پاریس هم در نزدیکی این هتل واقع ‌شده ‌اند.

بیشتر بخوانید: غذاهای سنتی و محلی کردستان

هتل نووتل پاریس سنتر برسی 

هتل نووتل پاریس سنتر برسی

این هتل چهار ستاره درست در کنار ایستگاه مترو «Bercy»  واقع‌ شده؛ و از ایستگاه قطار« Gare de Lyon » حدود 650 متر فاصله دارد.

دکوراسیون جذاب اتاق ‌های هتل نووتل پاریس سنتر برسی، اولین چیزی است که مهمان ‌ها را شیفته خودش می‌ کند. هر اتاق مجهز به یک حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع است. البته اینترنت وای فای هتل هم در تمام محوطه و اتاق‌ ها قابل ‌دسترس است.

رستوران هتل مدرن و امروزی انواع غذاهای سنتی فرانسوی با نوشیدنی‌های ویژه سرو می‌ شود.

هتل نووتل پاریس سنتر برسی چهار ستاره تنها 450 متر با رودخانه سن فاصله دارد و تمام جاذبه ‌های پاریس در اطراف آن قرار دارند؛ می‌ توانید خودتان را پیاده یا با مترو به دیدنی‌ های رویایی فرانسه برسانید.

هتل کنکورد مونتپارناس 

هتل کنکورد مونتپارناس

همه اتاق‌ های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی و اینترنت وای فای هستند.

رستوران «ô’40» غذاهای مدرن و سنتی پاریس را برای ناهار و شام آماده می‌ کند. این رستوران بوفه صبحانه هم ارائه می ‌کند. اگر آب‌ و هوای پاریس با شما سر سازگاری داشته باشد، می‌ توانید غذایتان را در فضای باز رستوران میل کنید و لذت ببرید.

این هتل چهار ستاره به ایستگاه ‌های مترو و قطار «مونتپارناس» دسترسی خوبی دارد. برای رسیدن به هتل می ‌توانید از خطوط 4، 6، 12 و 13 استفاده کنید.

چندین اتوبوس هم در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس توقف دارند. انتخاب با خودتان است، می ‌توانید از یکی از این وسایل حمل ‌و نقل عمومی برای رفتن به هتل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی تمام رستوران های کردستان

هتل سنت ژرمن دس پرس 

هتل سنت ژرمن دس پرس

هتل سنت ژرمن دس پرس، تنها دو دقیقه با بلوار سن ژرمن که یکی از مراکز خرید معروف پاریس است فاصله دارد. می ‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب این هتل پاریس توسط گردشگران باشد.

این هتل سه ستاره از تمام هتل ‌های پنج ستاره مدرن، پاریسی‌ تر است. دکوراسیون اتاق ‌ها، آثار هنری که روی دیوارها جا خوش کرده‌ اند، حمام مرمری، صبحانه جذاب و نوشیدنی ‌های مخصوص، از این اقامتگاه یک فرانسه واقعی کوچک برای گردشگران می ‌سازند. فرانسه ‌ای که هنوز در زمان بناپارت‌ها و شاید هم قبل از آن‌ ها مانده است.

هتل سنت ژرمن دس پرس در 150 متری کافه مشهور «Deux Magots»  قرارگرفته است. کلیسای گوتیک «Saint-Sulpice» هم در نزدیکی هتل واقع ‌شده. برای رفتن به این کلیسا کافی است پنج دقیقه پیاده ‌روی کنید.

هتل ایبیس استایل برسی 

هتل ایبیس استایل برسی

این هتل سه ستاره از ایستگاه مترو « Bercy» حدود 200 متر فاصله دارد. ایستگاه مترو«Gare de Lyon»

 هم در 500 متری این هتل واقع ‌شده.

اتاق‌ های زیبای هتل ایبیس استایل برسی پاریس در برابر سر و صدا عایق هستند. برای هر یک از این اتاق ‌ها یک حمام اختصاصی در نظر گرفته ‌شده. سیستم تهویه مطبوع هوای اتاق ها را خنک و بهاری می‌ کند. برای وقت‌ گذرانی مهمان ‌ها هم در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ های ماهواره‌ ای در نظر گرفته ‌شده.

رستوران هتل غذاهای سنتی و محلی فرانسوی را برای مهمان‌ ها سرو می‌ کند. میان وعده هم در این هتل سه ستاره ارائه می ‌شود.

فاصله هتل ایبیس استایل برسی با رود سن حدود پنج دقیقه است. وقتی در این هتل اقامت دارید می‌توانید روزهایتان را صرف گشت زنی در پاریس کنید.

هتل الیزه 

هتل الیزه

هتل الیزه پاریس در نزدیکی خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی پاریس قرار دارد. همین موقعیت جغرافیایی عالی، نام این اقامتگاه را در بین بهترین هتل های پاریس قرار داده.

در تمام اتاق ‌های این هتل سه ستاره تلویزیون صفحه تخت و دستگاه پخش صوتی آیپاد داک دیده می ‌شود. وای فای هم که همه جای هتل و در اتاق ‌ها قابل‌ دسترس است؛ و یک دستگاه اسپرسو ساز برای هر اتاق در نظر گرفته‌ شده تا این هتل سه ستاره را به بهترین هتل پاریس تبدیل کند.

ازجمله امکانات این هتل سه ستاره می ‌توان به ترانسفر فرودگاهی، ارائه پارکینگ با هزینه اضافی، تسلط کارمندان هتل به زبان ‌های انگلیسی، فرانسوی، روسی و عربی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

برای گشت زنی شهری کافی است که خودتان را به ایستگاه ‌های مترو Charles de Gaulle-Etoile» »

یا RER»» برسانید. فاصله هتل با این ایستگاه‌ ها تنها به ‌اندازه دو دقیقه پیاده ‌روی است.

بیشتر بخوانید: بهترین و عجیب ترین رستوران های مالدیو

هتل گرند پاورز

هتل گرند پاورز

بعضی اتاق ها کفپوش پارکت و شومینه دارند، در حالی که بعضی دیگر دارای بالکنی هستند که در آن می توانید منظره ای بی نظیر رو به برج ایفل را تماشا کنید. نزدیک بودن آن به تمام جاذبه های توریستی شهر پاریس یکی از مزایای هتل گرند پاورز (Grand Powers Hotel) است.

از جمله جذابیت های اصلی هتل گرند پاورز حمام ترکی آن است که در کنار سوناهای موجود مجموعه ای فوق العاده برای مسافران فراهم کرده است.

شماره تماس: +۳۳ ۱ ۴۷ ۲۳ ۹۱ ۰۵ 

آدرس: ۵۲ Rue François 1er, 75008 Paris, France

هتل ریتز

هتل ریتز

معماری فوق العاده، تعدادی رستوران با منوهای متنوع و جذاب، مرکز ورزشی و یک مرکز سلامتی شامل استخر، سونا و امکانات اتاق آرامش، در کنار یک باغ زیبا و یک مرکز تجاری، همه در کنار هم هتل ریتز  را به بهترین هتل در پاریس تبدیل کرده است.

هتل ریتز در مکانی فوق العاده قرار دارد. مراکز خرید اصلی شهر فاصله چندانی با این هتل ندارند. دسترسی های فوق العاده مناسب به وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو، فاصله بسیار مناسب با فرودگاه شارل دوگل و جاذبه هایی از جمله باغ تویلری و اپرای پاریس موارد مهمی است که باعث می شود انتخاب هتل ریتز برای توریست هایی که قصد خرید یا بازدید از جاذبه های تاریخی و هنری را دارند، جذاب باشد.

شماره تماس: +۳۳ ۱ ۴۳ ۱۶ ۳۰ ۳۰ 

آدرس: ۱۵ Place Vendôme, 75001 Paris, France

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر