بهترین رستوران های قطر 2022 - هتل dawinco
  • چهارشنبه 29 دی 1400
  • 441
  • 0
بهترین رستوران های قطر 2022 - هتل dawinco
بهترین رستوران های قطر 2022 - هتل dawinco

بهترین رستوران های قطر

بعضی از غذاهای قطری ممکن از به مزاج گردشگران ایرانی در قطر خوش نیاید ولی در همین کشور غذاهایی هستند که بسیار لذیذ و معروف هستند.

کشور قطر یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و پایتخت آن دوحه سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر دنیاست. در قطر صبحانه معمولا سبک خورده می شود و اغلب شامل ماست، پنیر، زیتون و قهوه است. ولی ناهار اصلی ترین وعده غذا در این کشور است و بهترین غذاهای قطر در این وعده خورده می شوند.

رستوران هانترز روم اند گریل Hunters Room & Grill Doha

Hunters Room & Grill Doha

رستوران هانترز روم اند گریل، استیک‌های این رستوران، بهترین استیک‌ های شهر دوحه است. غذاهای اروپایی، کباب، غذاهای بدون گلوتن و غذاهای حلال، می ‌توانند جزو انتخاب ‌های شما در این رستوران باشند.

گل‌ها و گیاهان این رستوران، فضای دلنشینی به آن داده ‌اند. اگر غذا خوردن در فضای باز را دوست دارید، می ‌توانید در فضای باز رستوران غذایتان را سرو کنید.

هانترز روم اند گریل از رستوران‌ های گران‌ قیمت دوحه است.

بیشتر بخوانید: مکان های جذاب و دیدنی قطر

رستوران کیو Q

رستوران کیو (Q)

این رستوران در جزیره Banana قرار دارد؛ برای رسیدن به این جزیره باید از قایق استفاده کنید.علاوه بر ساختمان روی آب، این رستوران میزهایی در ساحل دارد و می ‌توانید از غذای خود در ساحل لذت ببرید. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است.

رستوران مارکت Market

رستوران مارکت

ظروف سفالی و شیشه‌ ای که در قفسه‌ های چوبی آن قرار گرفته است و نورپردازی جالبی دارد، زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده است.

غذاهای مدیترانه ‌ای، سوشی، اروپایی، آسیایی و حلال، از جمله انواع غذاهایی است که در این رستوران سرو می ‌شود. گیاه ‌خواران می ‌توانند به این رستوران بروند چون، مارکت برای آن ها غذاهایی در نظر گرفته است. مارکت از نظر قیمت، از رستوران‌ های متوسط رو به‌ بالا دوحه است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل ‌های قطر

رستوران ترکی سنترال Turkey Central

رستوران ترکی سنترال

رستورانی ترکی‌ است ولی در آن می ‌توانید غذاهای مدیترانه ‌ای، خاورمیانه ‌ای و حلال هم سرو کنید. نان‌ های این رستوران در تنور رستوران پخته می ‌شوند و شما می ‌توانید روند پخته شدن نان را ببینید. بسیاری از مشتریان این رستوران معتقدند ارزش غذایی که در این رستوران خورده‌اند در مقابل پولی که پرداخته ‌اند، بیشتر بوده است.

رستوران برادران افغان Afghan Brothers

رستوران برادران افغان

رستوران برادران افغان، از رستوران ‌های دوحه است که غذاهای سنتی ارائه می‌ کند. اینجا اتاق ‌هایی وجود دارد که در آن ‌ها می ‌توانید روی زمین بنشینید و غذایتان را روی سفره بخورید.

مکبوس یا کبسه (Kabsa) غذایی است که برنج و گوشت ترکیبات اصلی آن را تشکیل می ‌دهند و همین مسئله برای خوشمزه بودن آن کافی به نظر می‌رسد. این غذا در بسیاری از کشورهای عربی مانند عربستان و امارات پخته می ‌شود. در نسخه قطری این غذا از انواع گوشت مرغ، گوسفند، گاو، شتر، میگو و ماهی، استفاده می ‌شود. برای طعم ‌دار کردن گوشت معمولا از آبلیمو و گلاب استفاده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مالدیو 2022

رستوران پاریسا سوق واقف Parisa Souq Waqif

رستوران پاریسا سوق واقف

این رستوران معماری خاصی دارد و هر گوشه آن، نشانی از هنر و فرهنگ ایرانی است. دیوارها و سقف بخش‌هایی از رستوران آینه‌ کاری شده است و نوری که از لوسترهای باشکوه رستوران می ‌تابد، درخشش خاصی در این آینه‌ ها پیدا می‌ کند. در رستوران پاریسا می‌ توانید غذاهای خاورمیانه ‌ای، ایرانی، گیاهی، حلال و بدون گلوتن سرو کنید. قیمت غذاها در رستوران پاریسا متوسط است.

رستوران میکونوس Mykonos

رستوران میکونوس

این رستوران اصیل یونانی که به شکل مدیترانه ای طراحی شده است، در نزدیکی ساحل دوحه قرار دارد که می توانید در آن غذاهای مختلف یونانی را امتحان کنید. سالادهای ویژه، تاراماسالاتا، زاتزیکی و موساکا از بهترین های منوی سنتی رستوران به حساب می آیند. 

بیشتر بخوانید: عمارت خسروآباد سنندج کجاست

خانه استیک پرایم Prime Steakhouse 

خانه استیک پرایم

شما می توانید در این رستوران که در سال 2013 به عنوان بهترین خانه استیک دوحه انتخاب شد، طعم واقعی استیک را مزه کنید. اگر به استیک خام یا نیمه پخته علاقه ای ندارید، با خیال راحت به خانه استیک پرایم بروید. چون در این رستوران استیک ها به خوبی پخته می شوند. خوراک های دیگری مانند جگر چرب، خوراک دنده ویژه بره، ماهی خاردار دریایی و کارپاچیای گوشت از محبوب ترین غذاهای خانه استیک پرایم به حساب می آیند.

آشپزخانه کونتری ریک Ric’s Kountry Kitchen

آشپزخانه کونتری ریک

آشپرخانه کونتری ریک در سال 1977 میلادی تاسیس شد. "آشپزخانه کونتری ریک" نان، همبرگر و دیگر خوردنی های موجود به صورت خانگی تهیه می شود. برگر، پنکیک، پای سیب و استیک این رستوران از محبوب ترین ها در نزد مشتریان بومی و خارجی است.

رستوران انبار The Cellar

رستوران انبار

این رستوران دارای زیرزمینی از هنرهای اسپانیایی تاپاس است که به سرو غذاهای اسپانیایی نیز تسلط دارد. در حالی که انتخاب گسترده¬ ای از غذاهای استاندارد در بخش¬های مختلف این رستوران برای کسانی که مایل به غذا¬های مختلف هستند در یک صفحه وجود دارد به شما پیشنهاد می¬کنیم که غذاهایی مثل پای کبوتر، کبد مرغ با کارامل گلابی، زعفران و پارمیزان ارانکسینی، مارچوبه کبابی با فندق پنیر، و ماهی قزل آلا کبابی با رازیانه و نارنج را تجربه کنید. 

بیشتر بخوانید: روستای زیبای پالنگان

رستوران روبی وو  Ruby Wu’s

رستوران روبی وو

این رستوران درون هتل رادیسون بلو دوحه قرار گرفته است. این رستوران دارای یک کافه چینی، یک مرکز کشت نیشکر، یک پرورشگاه برای تامین گوشت گاو و یک شیرینی پزی دارد. این رستوران در نزدیکی مغازه های رامادا واقع شده است. 

غذاهای سنتی چینی با طعم غذاهای بین المللی تقسیم شده اند. به این معنی که همه در این رستوران به احتمال زیاد چیزی را که دوست دارند پیدا می کنند. همانند بسیاری از رستوران های دیگر که به هتل های بین المللی متصل هستند این رستوران به یک هتل بین المللی متصل شده است. کیفیت مواد غذایی از بالاترین استاندارد برخوردار است و کافه مجهزی در این مکان وجود دارد.

سالن زعفران

سالن زعفران

این رستوران در قطر با نام سالن زعفران شناخته می‌شود. سالن زعفران یکی از بهترین رستوران های دوحه قطر است. سالن زعفران در سال ۲۰۰۹ توسط سرآشپزی ماهر و زبر دست به نام وینت باتیا راه اندازی شد. وینت باتیا می ‌توانست به صورت خیلی حرفه مواد غذایی خوش عطر و طعم منطقه را با هم ترکیب کند و غذایی لذیذ و خوشمزه را در اختیار مشتریانش قرار دهد. رنگ اصلی و داخلی این رستوران قرمز است که نوعی همخوانی با غذا‌های این رستوران دارد.

واین 

واین

محیط داخلی این رستوران از سنگ مرمر سفید پوشانده شده است و این محیط با نور پنجره ‌های منحنی بزرگ و بلند روشن می‌ شوند که این رستوران را به محیطی ایده آل برای آرامش گرفتن در غروب تبدیل می ‌کند.

در این محیط از مواد اولیه تازه برای ایجاد یک بوفه غذا با تعداد بسیار زیادی گزینه در منوی آن استفاده می ‌شود. منوی کباب ‌های روز جمعه این رستوران بسیار مشهور هستند و از بهترین گوشت دنده موجود در شهر برای پخت آن ‌ها استفاده می ‌شود. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر