بهترین هتل ‌های قطر - هتل داوینکو
  • شنبه 27 آذر 1400
  • 697
  • 0
بهترین هتل ‌های قطر - هتل داوینکو
بهترین هتل ‌های قطر - هتل داوینکو

 بهترین هتل ‌های قطر

معرفی بهترین هتل ‌های قطر برای افرادی که قصد سفر به این کشور عربی دارند بسیار با اهمیت است؛ چون قطر در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه واقع شده، اّب و هوایی بسیار گرم و خشک دارد؛ پس هتلی که جهت اقامت انتخاب می‌کنید باید دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، امکانات مناسب و غذاهای لذیذی باشد، تا در طول سفر مجبور نباشید مرتب از هتل خارج شوید و جهت دریافت خدمات مورد نظرتان در آب و هوای شرجی این منطقه به مراکز متعدد واقع در شهر محل اقامتتان مراجعه کنید.

بررسی لوکس ترین هتل های قطر

هتل اس تی رجیس دوحه The St. Regis Doha

هتل اس تی رجیس دوحه با داشتن معماری خاص و عربی یکی از بهترین هتل ‌های قطر برای اقامت است که دارای پنج ستاره می باشد. زمان اقامت در هتل اس تی رجیس دوحه می ‌توانید از سالن‌ های اسپا مخصوص و خدمت ماساژ استفاده کنید یا در ساحل اختصاصی این هتل حمام آفتاب بگیرید. چشم انداز زیبای این هتل باعث ‌شده که اقامت طولانی مدت برای مسافران لذت بخش باشد و خودشان را مانند مرواریدی در میان دریا تصور کنند.

هتل اس تی رجیس دوحه

غذاهایی که در هتل سرو می‌ شوند طعم و مزه خاصی دارند و با دستور بهترین سرآشپزهای دنیا طبخ شده‌ اند.

هتل اس تی رجیس دوحه دارای استخر در فضای باز، اتاق هایی با بهترین دیزاین عربی و زمین تنیس است. تمامی اتاق ‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند که مسافران بتوانند هنگام اقامت در قطر از آرامش کامل برخوردار باشند. همچنین درون اتاق‌ ها از تلویزیون ‌های 42 اینچی استفاده شده ‌اند تا هنگام استراحت نیز گردشگران بتوانند برنامه ‌های دلخواهشان را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های اوظبی

هتل موندریان دوحه Mondrian Hotel

هتل موندریان دوحه نیز یکی دیگر از بهترین هتل ‌های قطر جهت اقامت است. این هتل به عنوان یکی از لوکس‌ ترین و باشکوه ‌ترین هتل ‌های خاورمیانه دارای مراکز مجهز اسپا و ماساژ برای مسافران می ‌باشد.

هتل موندریان دوحه

برای شنا کردن در فضای باز می‌ توانید از استخری که بر فراز پشت بام هتل موندریان دوحه وجود دارد استفاده کنید. این هتل در 24 طبقه ساخته شده و دارای 211 اتاق و 59 سوئیت است. همچنین سالن رقص 2000 مترمربعی زیبا و آسانسوری از جنس طلای 24 عیار از دیگر ویژگی ‌های بارز این هتل می ‌باشد.

هتل موندریان دوحه در نزدیکی West Bay Lagoon قرار دارد و محل مناسبی برای تست غذاهای متنوع و تفریحات شبانه می ‌باشد.

همچنین با داشتن این که هتل موندریان در نزدیکی برج ‌های Zig Zag و در قلب خلیج عربی ساخته شده است، امکان دسترسی به شهر لوسیل و مراکز مالی و تجاری را به خوبی برای گردشگران فراهم می‌کند.

طراحی خاص و منحصر به فرد، سالن تناسب اندام 24 ساعته و سرو غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت ممکن، باعث می‌ شود که مهمانان به هتل موندریان دوحه هنگام اقامت در قطر توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل ‌های 5 ستاره ارمنستان

هتل شرایتون گرند دوحه Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel

این هتل که یکی از قدیمی ‌ترین هتل‌ های قطر می باشد که در سال 1982 ساخته شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شرایتون گرند دوحه یکی دیگر از بهترین هتل ‌های قطر جهت اقامت گردشگران و مسافران قطری می باشد.

هتل شرایتون گرند دوحه

این هتل دارای نمای ظاهری هرمی شکل هست و در نزدیکی رستوران La Veranda که یک رستوران مخصوص برای سرو انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا می‌ باشد واقع شده است. همچنین Irish Harp که یک محل شناخته شده ای برای تفریحات شبانه است در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و گردشگران می ‌توانند تا پاسی از شب در این محل به تفریحات بپردازند و سفر هیجان انگیزی را در قطر تجربه کنند.

این هتل فقط سه دقیقه با ساحل فاصله دارد که مسافران هنگام اقامت در این هتل پنج ستاره می‌ توانند از تماشای دریای نیلگون هنگام صرف یک چای عصرانه در اتاقشان لذت ببرند.

اگر به شنا علاقه‌ دارید می‌ توانید در ساحل اختصاصی و استخرهای هتل به شنا بپردازید. همچنین رستوران این هتل با داشتن بهترین سرآشپزهای دنیا انواع غذاهای مدیترانه ‌ای، ایتالیایی و آسیایی را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

هنگام اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه می ‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی مختلف مانند زمین تنیس، زمین ‌های اسکواش و سالن بدنسازی دارای تجهیزات پیشرفته استفاده کنید. از این هتل تا مراکز خرید شهر فاصله ‌ی بسیار کمی دارد و مسافران می ‌توانند از مراکز خرید قطر دیدن کرده و اقلام مورد نیازشان را خریداری کنند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر