بهترین هتل های آلانیا به همراه آدرس - هتل داوینکو
  • یک شنبه 21 آذر 1400
  • 509
  • 0
بهترین هتل های آلانیا به همراه آدرس - هتل داوینکو
بهترین هتل های آلانیا به همراه آدرس - هتل داوینکو

بهترین هتل های آلانیا

ما در این مقاله برای شما چندتا از بهترین هتل های آلانیا را آماده کرده ایم. حتما قبل از سفر این هتل ها را بررسی کنید تا سفری جذاب و خاطره انگیز داشته باشید.

آشنایی با بهترین هتل‌ های آلانیا

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه

هتل زافیرا دلوکس (Xafira Deluxe Hotel)

هتل ۵ ستاره زافیرا دلوکس زیبا که در کشور ترکیه و شهر آلانیا که در منطقه آوسالار قرار دارد، دارای ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی در این منطقه است. این هتل شبیه به قصری زیبا طراحی و ساخته شده است که هرگونه امکانات تفریحی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز بدن ‌سازی، زمین تنیس و امکانات اسپا را در خود جای داده است.

هتل زافیرا دلوکس

همینطور اینترنت بی ‌سیم در تمام قسمت های عمومی هتل در دسترس می باشد. اتاق ‌های هتل دارای طراحی مدرن و شیک هستند و امکانات رفاهی مناسبی را در هر اتاق مانند تلویزیون، تهویه کننده هوا و مینی بار برای مسافران فراهم کرده است.

برای سرو غذا در این هتل هم می ‌توان در فضای بسته غذای خود را میل کنید و هم در فضای باز. رستوران این هتل غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و حتی بین ‌المللی را برای صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان خود آماده می‌ کند.

آدرس دقیق هتل زافیرا دلوکس: Türkler Kasabası Kargı Ciftligi Mevkii, 07410 Avsallar, Turkey

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۸۱۷ اتاق است.

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کارمندان چند زبانه.

هتل سفیر ریزورت اند اسپا (Saphir Resort&Spa)

هتل سفیر ریزورت اند اسپا در یک موقعیت بسیار عالی و در کنار ساحل شنی منطقه Okurcalar قرار گرفته است که مساحت قابل توجهی به ‌عنوان ساحل اختصاصی هتل تعیین شده است که شامل ۲ استخر روباز، پارک آبی و امکانات آب گرم است. امکانات اسپا در این هتل شامل سونا، حمام ترکی و انواع مختلف ماساژ است.

هتل سفیر ریزورت اند اسپا

اتاق ‌های هتل سفیر ریزورت اند اسپا در رنگ‌ های آرام ‌بخش طراحی شده ‌اند تا برای شما محیطی با آرامش بیشتر فراهم کنند. همچنین همه ی اتاق ‌ها مجهز به تلویزیون ال ‌سی ‌دی، تهویه و مینی ‌بار هستند و بعضی از اتاق ‌ها، منظره‌ ای زیبا رو به دریا دارند.

رستوران اصلی، وعده‌ های غذایی را سبک بوفه باز سرو می‌ کند که دارای منطقه روباز و سرپوشیده است. در رستوران‌ های این هتل منوهای دارد که مخصوص کودکان است و افرادی که به غذاهای سبزیجاتی و سالم علاقه ‌مند هستند نیز وجود دارد. رستوران à la carte غذاهای بین‌ المللی با طعم ‌های فوق ‌العاده را برای مهمانان خود سرو می ‌کند.

فاصله این هتل ۳۲ کیلومتر از مرکز شهر آلانیا، ۱۰۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و ۶۷ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا است.

آدرس هتل سفیر ریزورت اند اسپا: Alara Turizm Center, Karaburun, Alanya, 07415 Okurcalar, Turkey

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۳ اتاق است.

امکانات هتل: رستوران، تراس، باغ،‌ خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کارمندان چند زبانه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع، خدمات اتاق، خدمات تبدیل ارز.

بیشتر بخوانید: معرفی غذاهای سنتی و محلی کردستان

هتل بوتانیک آلانیا (Botanik Hotel & Resort)

هتل بوتانیک آلانیا در منطقه ی سرسبز «اوکارکالار» (Okurcalar) شهر آلانیا قرار دارد که باغ گیاهی این هتل بیش از هزاران نوع پوشش گیاهی با درختان کاکتوس، مورد، بگونیا و… را در خود جای داده است. رایحه این درختان و سرسبزی این هتل در کنار محیطی آرام با تفریحات مفرح، این هتل را برای مسافران به یک رویای دست نیافتنی تبدیل کرده است.

هتل بوتانیک آلانیا

امکانات اتاق ‌ها شامل سیستم تهویه مرکزی، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تلفن مستقیم، صندوق امانات و بالکن است.

هتل بوتانیک آلانیا یک رستوران سلف سرویس دارد که در قسمت پارک هتل قرار دارد و رستوران دیگر آن انواع غذاهای بین ‌المللی از غذاهای ترکی، ایتالیایی و ژاپنی می باشد که برای مهمانان خود سرو می‌ کند.

هتل ۱٫۱ کیلومتر از Alara Bazaar، از قلعه‌ی Alara Han و Sealanya حدود ۱۵ کیلومتر و ۲۵ کیلومتر از پارک فرهنگی Alaettinoglu و مسجد Konakli فاصله دارد.

آدرس هتل بوتانیک آلانیا: Alara Tourism Center, Okurcalar 07425, Turkey 

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۶۱۷ اتاق است.

امکانات هتل: رستوران، تراس، باغ،‌ خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، پارک آبی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، ورود حیوانات خانگی ممنوع، خدمات اتاق، خدمات تبدیل ارز.

هتل میشل (Michell Hotel & Spa)

یکی از جذاب ترین و خوش‌ منظره‌ ترین هتل ‌های ۵ ستاره آلانیا هتل میشل است که هتلی مناسب بزرگسالان است. این هتل در میان دریای مدیترانه و کوه های Taurus قرار گرفته و فاصله مرکز شهر تا این هتل حدود ۵ کیلومتر است که تنها ۴۰۰ متر با ساحل فاصله دارد.

هتل میشل

اتاق ‌های این هتل با طراحی مدرن دیزاین شده است و از آنجایی که این هتل روی تپه بنا شده است بعضی از اتاق‌ ها چشم‌ اندازی زیبا از مناظر این منطقه را به ‌همراه دارد. تمامی اتاق ‌ها دارای سیستم تهویه مناسب، تلویزیون یخچال، مبلمان، گاو صندوق، اینترنت بی‌سیم، سشوار، کابین دوش، مینی بار و بالکن است.

مهمانان عزیز می ‌توانند صبحانه خود را در رستوران اصلی نوش جان کنند و برای وعده‌ های دیگر از غذاهای ترکیه ‌ای که در این رستوران سرو می‌شود، نوش جان کنند. رستوران دیگری وجود دارد که می‌ توانند با پرداخت هزینه ی بیشتر از غذاهای اروپایی که در منو وجود دارد، غذای خود را سفارش دهند. در لابی هتل و کنار استخر نیز کافه ‌هایی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ ها را سرو می‌ کنند.

آدرس هتل میشل: Kestel Mevkii-Alanya, 07400 Alanya, Turkey  

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۰۰ اتاق است.

امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، میز تنیس، دارت، ورزش‌های آبی، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق سیگار ممنوع، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

بیشتر بخوانید: معرفی فست فودی ها و کافه های کردستان

 هتل سان پریم سی لانگ (Sunprime C-Lounge)

هتل پریم سی لانگ هتلی جذاب و مد روز است که برای زوج های جوان بسیار محبوب است. این هتل با ویژگی وای فای رایگان، مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده و استخر روباز فصلی، بهترین امکانات در آلانیا را ارائه می دهد. هتل سان پریم سی لانگ دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و میهمانان می توانند با یک وعده غذایی خوشمزه در رستوران روز خود را آغاز کنند. همۀ اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

هتل سان پریم سی لانگ

برخی از اتاق های هتل دارای یک مکان نشیمن هستند که می توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، حوله و دمپایی است. میز تحریر ۲۴ ساعته، خدمات دربان و آرایشگاه در این هتل وجود دارند. هتل سی لانگ دارای یک منطقه ساحلی به صورت اختصاصی می باشد که گردشگران می توانند در این مکان دوچرخه اجاره کنند و از روز خود لذت ببرند.

هتل پریم سی لانگ از بهترین هتل های آلانیا است از میدان آلانیا آتاتورک ۴.۱ کیلومتر فاصله دارد، این هتل با برج سرخ آلانیا ۴.۲ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه قاضی پاشا است که ۳۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل اقامتی فوق العاده را در اختیار کلیه گردشگران از اقصی نقاط جهان قرار دارد.

هتل روبی پلاتینیوم (Rubi Platinum Spa Resort & Suites)

هتل لوکس و ۵ ستاره روبی پلاتینیوم که در آلانیا با مساحتی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع دارای ساحل شنی مرغوب و اختصاصی به طول ۱۲۰ متر است و همچنین استخر سرپوشیده و روباز، زمین تنیس و خدمات ماساژ و اسپا از گزینه ‌های عالی و جذاب این هتل برای مسافران است. در این هتل همه مدل تفریحاتی برای هر سن و سالی وجود دارد.

هتل روبی پلاتینیوم

همه ی اتاق‌ ها با مبل ‌های مدرن و جدید طراحی شده اند و دارای تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی ‌سیم رایگان است. بعضی از اتاق ‌ها دارای منظره رو به دریا و بعضی ‌ها چشم ‌اندازی به‌ سمت استخر هتل دارند.

مهمانان می ‌توانند صبح زیبای خود را با میل کردن صبحانه ‌ای دلچسب در بوفه هتل شروع کنند و همچنین می‌ توانند برای وعده ‌های دیگر خود از غذاهای لذیذ مدیترانه ‌ای که در منوی رستوران وجود دارد، سفارش دهند.

هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده، ۲۵ کیلومتر از مرکز شهر آلانیا، از فرودگاه آنتالیا ۱۰۰ کیلومتر و ۱۹٫۷ کیلومتر از Alanya Lunapark فاصله دارد.

آدرس روبی پلاتینیوم: Sarıin Koyağı İncekum Avsallar, 07410 Avsallar, Turkey

این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۰۳ اتاق است.

امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، میز تنیس، دارت، ورزش‌های آبی، غواصی، زمین بازی کودکان، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر