بهترین هتل های اوظبی - هتل داوینکو
  • پنج شنبه 25 آذر 1400
  • 457
  • 0
بهترین هتل های اوظبی - هتل داوینکو
بهترین هتل های اوظبی - هتل داوینکو

بهترین هتل های اوظبی

ابوظبی به اندازه ی دبی محل خرید و رستوران گردی است، به خاطر جاذبه های هنری و معماری که دارد به عنوان "امارات فرهنگی" شناخته می شود. بازدید کنندگان در موزه های لوور ابوظبی و گوگنهایم ابوظبی به همان اندازه ی دیدار از مسجد بزرگ شیخ زاید شگفت زده  می شوند. هتل های ابوظبی در طراحی و لوکس بودن در دنیا بهترین هستند و بسیاری از آنها در کنار ساحل خلیج فارس بی نظیر قرار گرفته اند. 

هتل قصر امارات ابوظبی (Emirates Palace Hotel Abu Dhabi)

اگر از آن دسته از افرادی هستید که لوکس سفر می کنید و مایل به اقامت در یک قلعه یا قصر هستید، هتل امارات پالاس ابوظبی بهترین انتخاب شما خواهد بود. این هتل پنج ستاره ی فوق العاده توسط هتل لوکس آلمانی Kempinski اداره می شود و شامل تمام ویژگی های بی نظیر و امکانات رفاهی که مسافران دوست دارند است.

هتل قصر امارات ابوظبی

هتل قصر امارات ابوظبی در قلب ابوظبی ساخته شده و در نزدیکی جاذبه های مهم گردشگری مانند مسجد شیخ زاید و مرکز نمایشگاه بین المللی ابوظبی قرار دارد. مرکز خرید مارینا و برترین جاذبه های خرید دیگر در فاصله ی چند قدمی واقع شده اند.

این هتل قصد دارد به مهمانان معماری کاخ های عربستان را یادآوری کند. 394 آپارتمان زیبا و مجهز با جزئیات زیبا تمامی سوئیت ها با اندازه 600 فوت مربع طراحی و ساخته شده اند.

هتل قصر امارات، مسافران را با سه رستوران کامل آن که برای پخت منوهای عربی، فرانسوی و ایتالیایی سروکار دارند، جذب می کند. کافه ها در داخل و خارج ساختمان، به تمام سلایق خدمت می کنند. چای هنگام ظهر این هتل در ابوظبی بهترین است. اسپای 16000 فوت مربعی خیره کننده امارات پالس، درمان های جهانی، اتاق بخار، سنگ مرمر حمام و غار یخ را ارائه می دهند. علاوه بر این دارد ... ساحل ماسه ای، دو استخر شنا، دو مرکز تناسب اندام TechnoGym، ورزش های مختلف آبی، باشگاه بچه ها و ماجراجویی برای تجربه زندگی بادیه نشینی و شتر سواری در هتل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های دبی

 جمیرا در هتل برجسته Etihad

هتل های Jumeirah که در دبی ساخته شده اند، در سال 1997 تأسیس شده اند و به سبک اماراتی و لوکس طراحی شده است. این شرکت در حال حاضر بین المللی است و هتل های پر زرق و برق آن از لندن تا چین ساخته شده است.

جمیرا

382تمامی 382 اتاق های این هتل مدرن و دوست داشتنی هستند. با الگوهای ظریف، طرح های عربی و پنجره هایی از کف تا سقف است که نمایی پانورامایی می دهد. عکس هایی با طرح قدیم بر روی دیوارهای که ابوظبی را به عنوان یک بندر خواب آلود در 50 یا 60 سال نشان می دهد که یکی از مجموعه های شخصی و هنری شیخ ابوظبی است.

این هتل در قسمت غربی شهر قرار دارد و به جاذبه های گردشگری بسیار نزدیک نیست. اما Etihad Towers به خودی خود یک مقصد است، با یک ساحل خصوصی، بهترین طراحان خرید در امارات، و یک بلوار اختصاص داده شده به رستوران ها. خدماتی که در این هتل دریافت می کنید یکی از برجسته ترین و عالی ترین مهمان نوازی ها در کل جهان است.

هتل چهار فصل ابوظبی در جزیره ال ماریج (Four Seasons Hotel Abu Dhabi at Al (Maryah Island

هتل چهار فصل ابوظبی، به مسافرین لوکس خود قول وفاداری می دهد: شما همیشه می دانید که چه چیزی می خواهید. هتل چهار فصل ابوظبی در سال 2016 افتتاح شد، این هتل به دلیل خدمات برجسته تجاری و علامت تجاری و دکوراسیون لوکس که در لیست هتل های شیک گنجانده شد را جشن گرفتند. هتل چهار فصل ابوظبی حتی در ابوظبی، که در طراحی و مهمان نوازی برتر است، انتخاب صددرصدی میهمانان بی نظیرش است.

هتل چهار فصل ابوظبی در جزیره ال ماریج

این هتل در یکی از بزرگترین جزایر مرکزی ابوظبی، ال ماریه واقع شده است و تمام 200 اتاق و سوئیت های خاصش از همه جهات به دریا دید دارند. از آنجا که این جزیره به جای تفریح با هدف سرگرمی، کسب و کار و خرید طراحی شده است، هیچ ساحلی در آن وجود ندارد. در عوض، این هتل یک تراس بسیار بزرگ در فضای بازش که در طبقه سوم قرار گرفته است دارد و آن را "حرم شهری" نامیده است. بسیاری از مهمانان آن را با استفاده از استخر بی نهایت لذت بخشش، رستوران فوق العاده راحت و محلی برای نوشیدن، نقطه پناه خود کرده اند، اسپای هتل با نام Dahlia Spa هتل دقیقا کنار عرشه ی هتل است.

بخشی از رستوران های خلاق هتل، منوهای دلپذیری را به شما ارائه می دهند؛ Café Milano یک شعبه از کافه ی اصلی واقع در واشنگتن دی سی است. این هتل دارای دو مرکز تناسب اندام با منظره ی دریا می باشد: یکی برای خانم ها و دیگری برای آقایان. این هتل به شما پیشنهاد می دهد که همه ی تعطیلات خود را به سبک هتل چهار فصل و در یک پک کامل در ابوظبی بگذرانید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های آلانیا به همراه آدرس

هتل رزوود ابوظبی ( Rosewood Abu Dhabi)

Rosewood Hotels & Resorts تغییری بزرگ در جهان سفر لوکس پدید آورد. رزوود ابوظبی به بازدیدکنندگان لوکسش خدمتکار شخصی و ظرافت تمام به طوری که شایسته ی نام 5 ستاره است ارائه می دهد.

هتل رزوود ابوظبی

این هتل یک برج 34 طبقه ایست که درکنار آب ساخته شده و در ناحیه المنحه در مرکز شهر قرار گرفته است و منظره های خیره کننده ای از شهر وخلیج فارس را ارائه می دهد.189 اتاق و سوئیت رزوود فوق العاده لوکس ساخته شده اند، با لهجه ی تسکین دهنده ی چوب طبیعی در حمام های آبگرم و دو حمام بخار و دوش بارانی اش به اوج آرامش خواهید رسید. ناهارخوری این هتل افراد محلی و میهمانان است . رستوران های برجسته ها شامل یک رستوران چینی، یک grill izakaya ژاپنی، یک تارتوریای ایتالیایی، یک آشپزخانه عربی و حتی یک مکان برای بومیان پرو است.

ایجاد فضای آرامش بخش برای لم دادن هنر این است و مهمانان از بار نوشیدنی، سیگار،کوکتل، صنایع دستی و کسانی که قصد خرید دارند از Abu Dhabi Mall و The Galleria تنها چند قدم فاصله دارند.

همانطور که ممکن است از یک هتل با این کیفیت انتظار داشته باشید، اسپای این هتل بسیار جذاب است، سالن بدنسازی 24 ساعته باز می باشد و دارای ساحل ماسه ای خصوصی است. یک نکته ی بسیار جالب: استخر فضای باز در زمستان گرم و در تابستان سرد می شود.

جزیره زایا نورایی (Zaya Nurai Island)

جزیره زایا نورایی هتل ساحلی آرامی است که در جزیره ای خصوصی در شهر ابوظبی قرار دارد. Island Nurai ساحل جزیره بزرگ Saadiyat، که 100 درصد به اوقات فراغت، هنر و ساحل اختصاص دارد. مهمانان جزیره Zaya Nurai می توانند از یک تعطیلات ساحلی در میان یکی از سرگرمی های هیجان انگیز فرهنگی جهان لذت ببرند. جزیره زایا نورایی محدوده ی خصوصی خاص خود را دارد، در حالی که تنها چند دقیقه با فراری ورلد، Yas Waterworld، زمین گلف قهرمانی گری پلیر، لوور ابوظبی و گوگنهایم ابوظبی فاصله دارد.

جزیره زایا نورایی

جزیره Zaya Nurai یک مجتمع با بهترین طراحی است که به طور انحصاری از ویلاهای خصوصی آرام است که به خلیج فارس گشوده می شود. ویلا های یک اتاق خوابه تا شش اتاق خوابه اش در آرامش تمام، بدون سر و صدا و مدرن با هماهنگی با شن و دریا ساخته شده اند. صنایع املاک و مستغلات از آن به عنوان "یکی از معروفترین جزایر گردشگری جزیره" (Condé Nast Traveler UK) و " بهترین بوتیک هتل عربی (" (World Travel Awards) یاد می کنند.

جزیره زایا نورایی جاذبه ای برای "staycation" محلی و همچنین مقصدی برای تعطیلات است. این هتل برای زوج هایی که آرزو می کنند که یک عروسی عاشقانه داشته باشند دعوت می کند و همچنین برای خانواده های که به دنبال سفری بی وقفه باشند، ده ها تفریح دریایی و زمینی جزو گزینه های آن هاست، در حالی که بعضی از مهمانان به راحتی در زیر نور خورشید به آرامش می رسند. رستوران با منوهایی شامل غذاهای مکزیکی، لبنانی، سوشی، استیک، پیتزا، ماکارونی و غیره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر زیبای بانه

سنت رجیز ابوظبی (The St. Regis Abu Dhabi)

سنت رجیز ابوظبی یک هتل بسیار بزرگ است: هتل بزرگی که شهرت خوبی دارد و یک لابی دیدنی در موقعیتی که همه می شناسند را به نمایش می گذارد. این هتل در Corniche که بلواری رو به دریای با جاذبه های مهمی مانند مارینا می باشد، واقع شده است. هر یک از 283 اتاق های سنت رجیز ابوظبی به Corniche و بسیاری از مناظر جذاب آب های آبی خلیج فارس چشم انداز دارند.

سنت رجیز ابوظبی

 مساحت اتاق ها و سوئیت ها از 645 فوت مربع ، با دکوراسیون مدرن و کلاسیک شروع می شود. خوش آمد گویی مهمانان شامل پارکینگ رایگان، Wi-Fi، و خدمت گذار شخصی است، که نام تجاری St. Regis به آن مشهور است.

تقریبا همه ی مهمانان از مرکز آرامش هتل، Nation Riviera Beach Club، که یک باشگاه خصوصی نیز می باشد، بهره می برند. غواصی های آن شامل یک استخر زیبا، یک استخر لبه، اتاق های تناسب اندام مردانه و زنانه و یک ساحل شگفت انگیز با کابین ها و یک بار و محل گریل است. Spa Remède St. Regis، با تشرف به ساحل، به مشتریان چای سبز و ترافل شکلات سرو می کند. ناهار خوری در هتل همراه با نوعی تئاتری انجام می شود: ایستگاه های سرآشپز در طول شام در The Terrace در Cornicheبا پخت غذاهای عربی هنر نمایی می کنند، هر ماه Brunch in the Clouds وعده ی سفر با تجربی آشپزی را در مجموعه ی طبقه ی 49 می دهد.

یاس هتل ابوظبی (Yas Hotel Abu Dhabi)

یاس هتل ابوظبی به دلایل زیادی منحصر به فرد است. این هتل با پترن عنکبوت با افکت های روشنایی و درخشش بنفش رنگ طراحی شده است. این هتل مستقیما در بالای مسیر Formula 1 قرار دارد که هتل را همانند این مسیر معروف، مشهور ساخته است.

یاس هتل ابوظبی

این هتل بزرگ دارای 499 اتاق است که هر کدام یا به مسیر یا مارینای پر از قایق دید دارد. یاس هتل ابوظبی اجتماعی و پر هیاهو است، و برای ملیونر ها و خانواده های جوانی که به دنبال پارامتر هایی مانند استفاده از تکنولوژی روز، موسیقی محیط و فضای خوب هستند بسیار ایده آل است. بازدیدکنندگان پر انرژی از موقعیت هتل در جزیره یاس ورزشی، نزدیک Yas Waterworld، Ferrari World ( و سکوهای دیوانه وار آن )، زمین های گلف قهرمانی و سایت های شگفت انگیز برای غواصی قدردانی می کنند.

درون این هتل به اندازه ی جاذبه های بیرونش جذاب است و تعدادی زیادی رستوران و سالن هایی برای نوشیدن، آبگرم، دو استخر روباز و همچنین مکان های اجتماعی از قبیل کتابخانه الکترونیکی و رستوران لابی وجود دارد. یک ساحل بی نظیر برای استراحت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی غذاهای سنتی و محلی کردستان

هتل فیرمونت باب البحر (Fairmont Bab Al Bahr)

اگر برای تعطیلات، ابوظبی را انتخاب کرده اید باید مسجد بزرگ شیخ زاید را با چشمان خودتان ببینید، هتل فیرمونت باب البحر گزینه ی مناسبی برای شما می باشد. این هتل لوکس مهمانان نخبه را با چشم انداز های نفس گیرش از مسجد بزرگ شیخ زاید، که از بسیاری از اتاق ها دید دارد، جذب می کند. این هتلی فوق مدرن و با تکنولوژی پیشرفته است، اما دارای حسی اصیل است:در حالی که در عربستان سلطنتی هستید، در چند قدمی خلیج فارس نیز به سر می برید.

هتل فیرمونت باب البحر

این هتل بسیار بی نظیر به زیبایی تمام طراحی شده است. مهمانان را با لابی بزرگش که پر از مجسمه های چراغ دار و عجیب و غریب هستند کاملا شگفت زده می کند، و یک استخر زیر سایه ی نخل ها نیز برای استفاده میهمانان وجود دارد. بسیاری از مهمانان هرگز از ترنسفر رایگان هتل برای دیدن جاذبه های ابوظبی بی بهره نمی مانند. استخر هتل در حد استخر های المپیک است.

369 اتاق و سوئیت مد روز و لوکس، شامل حمام های آبگرم و پنجره هایی از کف تا سقف قابی پانوراما از شهر، دریا و آسمان می سازد. ناهار خوری شامل دو رستوران است که توسط سرپرست بریتانیایی Marco Pierre White و Cedar Lounge (با رقاصان عربی)، گالری شکلات و سالن چای خوری فعالیت می کنند. دو باشگاه ورزشی برای مردان یا زنان، در سنت امارات وجود دارد. هتل دارای ساحل مخصوص خود است، اما بدون اسپا، گرچه درمانگران آماده ارائه ماساژ در اتاق هستند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر