بهترین رستوران بانه | 4-08734250641💥
  • پنج شنبه 20 مهر 1402
  • 89
  • 0
بهترین رستوران بانه | 4-08734250641💥
بهترین رستوران بانه | 4-08734250641💥

بهترین رستوران بانه

رستوران از هتل جدا نیست و از نظر ساختار و مدیریت و طراحی نیز باید با بقیه قسمت های هتل همخوانی داشته باشد. رستوران هتل داوینکو از رستوران‌هاي لوکس با طراحي داخلي زيباست که در پرتو عملکرد کارکنانِ آموزش يافته، مي تواند فضايي آرام و لحظاتي خوش را براي ميهمانان به ارمغان بياورد.

اين رستوران با ظرفيت بيش از 150 نفر ميهمان در طبقه ي اول هتل با چشم اندازي دل انگيز آماده ي سرويس دهي به ميهمانان گرامي و شهروندان و عموم هموطنان ارجمند مي باشد. آدرس ما: بانه بلوار دانشگاه(بلوار سقز)، هتل داوينکو.

بهترین رستوران بانه

علاوه بر رستوران با فضای عالی و غذاهای بین نظیر، امکان رزرو اتاق های 3،2 و 4 تخته آنلاین وجود دارد. امکانات اتاق ها سه تخته هتل داوینکو شامل :‌ تلويزيون، ميني بار، چاي ساز، بالش نرم، دوش حمام، بالکن، چشم انداز رو به شهر / کوه، اينترنت پر سرعت، سونا و جکوزي، زمين تنيس، صندوق امانات، ويديو مرکزي 24 ساعته، روم سرويس 24 ساعته.

بیشتر بخوانید: بازار لوازم خانگی بانه

امکانات اتاق های دو تخته شامل :‌ تلويزيون ميني بار، چاي ساز، بالش نرم، دوش حمام، بالکن، چشم انداز رو به شهر / کوه، اينترنت پر سرعت، سونا و جکوزي، استخر، زمين تنيس، صندوق امانات، ويديو مرکزي 24 ساعته، روم سرويس 24 ساعته، اتاق مجزا، اتاق صبحانه، دفتر کار و اتاق های چهار تخته دارای 4تخته 1 تخت دابل و 2 تخت تویین می باشد.

از ویژگی های یک رستوران خوب که رستوران هتل داوینکو هم از همین دسته است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارکنان مودب و پاسخگو

مناسب بودن ظاهر کارکنان، لباس های متحدالشکل و زیبا و پاسخگو بودن آنها در برابر مشتری از ویژگی های یک رستوران خوب است. آنها باید با کمال ادب و احترام به درخواست های مشتری پاسخ دهند و به شکایت های احتمالی آنها رسیدگی نمایند. رعایت این نکات، از مهمترین موارد مشتری مداری در هر رستوران است.

توجه به اصول بهداشتی

رعایت اصول بهداشتی در کارکنان یک رستوران باید مشهود باشد، بصورتی که مشتریان با یک بار حضور در رستوران این موضوع را حس کنند و ببینند. داشتن کلاه و دستکش و البته لباس های یکدست، تمیز و با رنگ روشن و تمیز کردن سریع میز غذای مشتری قبلی، نکات مهم رعایت اصول بهداشتی است.

تهیه پرس های غذایی مناسب

یک رستوران خوب در مصرف مواد غذایی زیاده روی یا تفریط نمی کند و این ویژگی را به عنوان یک صفت ویژه به مشتری نشان می دهد. تمام پرس هایی که سرو می شود باید به اندازه یک فرد عادی باشد و در بشقاب با بهترین تزیینات در اختیار مشتری قرار داده شود، به طوری که سیر شود و تا حد امکان غذای اضافی در بشقاب نماند.

بیشتر بخوانید: بازار تجاری بانه 

آشپزخانه قابل رویت

رستوران هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذای قابل مشاهده دارند و مشتری می تواند تمام فعالیت های تهیه غذا را ببیند، برای انتخاب مناسب تر هستند، چون در این نوع رستوران ها کارکنان رستوران به نکته های بهداشتی و اصول حرفه ای آشپزی و سرو، بیشتر توجه می کنند.

رستوران بانه

داشتن سیستم تهویه مناسب

سیستم تهویه یک رستوران بسیار مهم است و نباید بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش شود چون باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.

حضور مسئول رستوران 

حضور مسئول رستوران در محل رستوران و پرس وجو از مشتریان درباره کیفیت و کمیت غذا به این معنی است که رستوران به مشتریانش اهمیت می دهد و سعی در ارائه سلیقه و نظرات مشتریان در موارد مختلف رستوران است. وجود فرم های نظرخواهی نیز می تواند روشی برای نشان دادن این اهمیت قائل شدن برای مشتری باشد.

داشتن فضای مناسب

محیط یک رستوران نباید آنقدر کوچک باشد که میز ها بیش از اندازه به هم نزدیک باشند چون مشتریان احساس ناامنی می کنند و نمی توانند با آرامش و راحتی غذایشان را میل کنند.

داشتن میزهای شیشه ای

سطوح پلاستیکی آلودگی را به خود جذب می کند، در یک رستوران مناسب باید میزهای شیشه ای باشد تا به راحتی تمیز شود. از پارچ نباید برای سرو نوشیدنی استفاده کرد، نوشیدنی باید با بطری و نی سرو شوند زیرا استفاده از لیوان و پارچ باعث انتقال آلودگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: رزرو هتل در بانه با قیمت مناسب

بشقاب های حساب شده

بسیاری از رستوران ها از کلمه دوبل برای برخی از غذاها استفاده می کنند که این کار به غیر از اضافه دریافت کردن پروتئین و کربوهیدرات سود دیگری ندارد. یک بشقاب مناسب، بشقابی است که ۵۰ درصد آن از سبزی، ۲۵ درصد از مواد پروتئینی و ۲۵ درصد دیگر از غلات تشکیل شده باشد.

بهترین رستوران و فست فود بانه

داشتن نور کافی 

داشتن نور کافی رستوران از دیگر ویژگی های یک رستوران خوب است که نیاز به توجه مسئول رستوران دارد.

رعایت تناسب در میان غذاها

بیشتر غذاهای موجود در منوی رستوران ها، غذاهای سرخ شده، چیپسی یا بسیار چرب هستند. در حالی که در یک رستوران خوب هنگام تهیه منو باید میان غذاهای گریل، سرخ شده، کبابی یا پخته تناسب در نظر گرفته شده باشد. این کار نشان می دهد رستوران به سلامت مشتریانش توجه دارد.

اگر غذای جدیدی در منوی غذایی قرار داده شده است که شاید بعضی مشتریان آن را نشناسند، بهتر است یا مواد اولیه جلوی نامش ذکر شوند یا سفارش گیرنده رستوران، با داشتن اطلاعات کافی، این غذا را به مشتری معرفی نماید.

بیشتر بخوانید: رزرو هتل بانه 

سرو غذاهای سالم و مغذی

در منوی غذای یک رستوران دوستدار سلامت، غذاهایی خوشمزه و سالم طبخ می شود و با در هم آمیختن مواد غذایی با کیفیت و مغذی، غذاهایی تهیه می شود که مشتری تا به حال آنها را امتحان نکرده است، اما با مصرف آنها مشتری همیشگی رستوران خواهد شد. برای این منظور داشتن یک آشپز خلاق و با تجربه و آگاه از ظرایف تغذیه ای بسیار مهم است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر