رزرو هتل در بانه با قیمت مناسب 4-08734250641 | هتل داوینکو
  • پنج شنبه 13 مهر 1402
  • 94
  • 0
رزرو هتل در بانه با قیمت مناسب 4-08734250641 | هتل داوینکو
رزرو هتل در بانه با قیمت مناسب 4-08734250641 | هتل داوینکو

رزرو هتل در بانه با قیمت مناسب

هتل تفريحي داوينکو بانه، يکي از هتل‌هاي مُجلّلِ شهر تجاري بانه که ضمن مجهّز بودن به سيستم مديريت هوشمند و امکانات رفاهي جهت ارائه‌ي خدمات اقامتي، داراي بخش‌هايي همچون رستوران ويژه، رستوران سنّتي، صبحانه‌خوري، کافي‌شاپ، تالار پذيرايي مجلّل، غذاي آماده‌ي سالم و با کيفيت، خشکشويي با مدرن‌ترين ماشين‌آلات و سالن جلسات اداري و آموزشي مي‌باشد. شما به راحتی می توانید به راحتی با وارد شدن به سایت هتل داوینکو به قسمت رزرو آنلاین هتل داوینکو وارد شده و تاریخ و مدت اقامت خود را رزرو کنید. آدرس ما: بانه بلوار دانشگاه(بلوار سقز)، هتل داوينکو.

رزرو هتل در بانه

اقامت در یک هتل همیشه جزو دغده های مسافران بوده است، برای انتخاب یک هتل خوب باید ویژگی هایی را در نظر گرفت که در صورت وجود این ویژگی ها در هتل مورد نظر، می توان با اطمینان آن هتل را برای اقامت در نظر گرفت. اطمنیان از محل اقامت مناسب نیمی از سفر است. مسافران، بدون محل اقامت راحت و با مسیر مناسب، مسافرت چندان خوشی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: رزرو هتل بانه 

ویژگی های یک هتل خوب را می تون به این گونه دسته بندی کرد:

قیمت مناسب

قیمت واحد های اقامتی در هتل ها بااهمیت است. از ویژگی های یک هتل خوب این است که با توجه به هزینه ای که از مسافران دریافت می شود؛ سرویس مناسبی ارائه شود. تقریبا تمامی هتل ها سعی دارند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند و بهترین خدمات همیشه مستلزم پرداخت هزینه ی مناسب از سوی مسافران است.

گاهی مواقع برای رزرو هتل خود سردرگم می شویم. هتل پنج ستاره بهترین خدمات هتل را در گران ترین سطح قیمت ارائه می کند و معمولا هتل های پنج ستاره دارای خدمات جانبی مانند باشگاه بدن سازی، استخر، اسپا، سالن تشریفات هستند. قیمت مناسب به معنی تناسب سطح خدمات با میزان امکانات و خدمات هتل با هزینه پرداختی از طرف مسافر است.

مسافر همیشه بهترین تبلیغ است، در صورتی که از هتل و خدمات آن راضی باشد، بار دیگر نیز برای مسافرت همان هتل را انتخاب خواهد کرد و به دوستان و اقوام نیز برای سفر و اقامت در آن شهر هتلی که در آن تجربه خوشایندی داشته پیشنهاد خواهد داد.

موقعیت جغرافیایی هتل

موقعیت جغرافیایی هتل در شهر برای مسافران بسیار مهم است؛ چون بیشتر مسافران به دنبال کاهش هزینه های سفر هستند. هتل هایی که خارج از شهر است و یا به مراکز گردشگری شهر فاصله زیادی دارد؛ معمولا از نظر مسافران جزو هتل های خوب نخواهد بود. از ویژگی های یک هتل خوب، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز توریستی است.

برخورد کارکنان و پرسنل هتل

برای این که هتلی بخواهد جذب مسافران بیشتری داشته باشد، باید از پرسنل وظیفه شناس و آموزش دیده ای داشته باشد. اولین چیزی که مسافران در یک هتل با آن مواجه می شوند برخورد پرسنل هتل در نگهبانی، ورودی هتل و پذیرش است. پرسنل هتل ها باید از حوصله ی بالایی برخوردار باشند و از سوالات مسافران زود خسته نشوند؛ مخصوصا در فصل سفر که از شلوغ ترین زمان هتل هست. 

بیشتر بخوانید: رزرو هتل بانه با بهترین قیمت 

رستوران 

معمولا اقامت در هتل با صبحانه ی رایگان سلف سرویس ارائه می شود. رستوران تمیز و به روز و شیک با غذای باکیفیت یکی دیگر از ویژگی های یک هتل خوب است. اگر در رستوران سیستم تهویه مناسب وجود نداشته باشد و یا به تعداد مسافران در فصل های سفر که ازدحام گردشگران زیاد است، نتواند خدمات خوبی ارائه دهد این ویژگی را نخواهد داشت. رستوران هتل باید بزرگ باشد، طراحی و چیدمان میز و صندلی در رستوران ها و دکوراسیون آن ها نیز بسیار اهمیت دارد.

بهترین رستوران بانه

رستوران ها در شهرهای مختلف همواره  باید دو منو داشته باشند. یکی از منو به غذاهای محلی و منطقه ای اختصاص یابد و دیگری شامل چند نمونه غذاهای بین المللی باشد تا همه ی مسافران با رضایت کامل از رستوران های هتل استفاده کنند. هم چنین کافی شاپ بخش دیگری از خدمات مهم هتل ها به شمار می آید که برای سرو نوشیدنی و میان وعده از سوی مسافران انتخاب می شود. 

تمیزی و آرامش

سفر برای به دست آوردن آرامش و کسب انرژی مجدد انجام می شود تا پس از سفر مسافران بتوانند با انرژی و روحیه بالا به کار و زندگی خود بازگردند. زندگی ماشینی باعث ایجاد فشار و خستگی بر روی افراد خواهد شد و در مسافرت ترجیح می دهند در محیطی بسیار آرام، تمیز، آراسته اقامت داشته باشند. نظافت و تمیزی و آراستگی یکی از ویژگی های مهم یک واحد اقامتی در هتل است. 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل بانه

اینترنت رایگان

استفاده از اینترنت برای تمامی مسافران ضروری به نظر می رسد و به خاطر شغل و عادات افراد در سفر، افرادی مانند فریلنسرها و اینفلوانسرها نه تنها در هتل ها بلکه در فرودگاه ها نیز نیاز اینترنت دارند. از ویژگی های یک هتل خوب داشتن اینترنت وای فای رایگان است که هنگام پر کردن فرم پذیرش، رمز اینترنت را در اختیار مسافران قرار دهند.

به جز مشاغلی که به باید اینترنت دسترسی دارند، عادات جدید مردم در استفاده از شبکه های اجتماعی و کاهش هزینه های مخابراتی و تلفنی باعث می شود مسافران بیشتر از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود بر قرار کنند.

اصطلاحاتی که در هتل ها استفاده می شود:

Only room: اتاق های جهت اقامت بدون هیچ وعده غذایی هست.

Bb: bed breakfast اتاق هایی به همراه تخت و صبحانه هستند که در زمان رزرو به آن باید توجه کنید.

Half board: اتاق هایی جهت اقامت با یک وعده صبحانه، نهار یا شام است که معمولا در رزرو ها با حروف اختصاریHB هستند.

بهترین هتل بانه

Full board: اتاق هایی با صبحانه ، نهار، شام که هر سه وعده غذایی را دارند و با حروف اختصاریFB در قسمت رزرو مشخص شده اند.

Inclusive-ALL: اتاقی شامل صبحانه، میان وعده، نهار و شام است و کامل ترین خدمات غذایی هتل می باشد. ارائه میان وعده در بین هتل ها در زمان های مختلف است و همه دارای یک برنامه مشخص نیستند که در زمان رزو می توان از هتل سوال کرد.

تخت های کودکان ارزان تر از اتاق های بزرگسالان است که با برای کودکان دو تا شش سال با   CHD2-6 نشان داده می شود و بالا شش سال نیز با علامت اختصاری CHD12-6  مشخص است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر