بررسی هتل داوینکو بانه | 4-08734250641
  • سه شنبه 24 بهمن 1402
  • 70
  • 0
بررسی هتل داوینکو بانه | 4-08734250641
بررسی هتل داوینکو بانه | 4-08734250641

بررسی هتل داوینکو |4-08734250641

هتل تفريحي داوينکو بانه، يکي از هتل‌هاي مُجلّلِ شهر تجاري بانه کردستان است که دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد. این هتل ضمن مجهّز بودن به سيستم مديريت هوشمند و امکانات رفاهي جهت ارائه‌ي خدمات اقامتي، داراي بخش‌هايي همچون رستوران ويژه، رستوران سنّتي، صبحانه‌خوري، کافي‌شاپ، تالار پذيرايي . مجلّل، غذاي آماده‌ي سالم و با کيفيت، خشکشويي با مدرن‌ترين ماشين‌آلات و سالن جلسات اداري و آموزشي مي‌باشد. شما هموطنان عزیز میتوانید با رزرو آنلاین هتل داوینکو اوقات خوشی را در شهر زیبای بانه سپری کنید.

مشخصات عمومی هتل داوینکو 

ساختمان نوساز این هتل زیبا در ۸ طبقه بنا و دارای ۳۲ باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل دارای 96 تخت و با ظرفیت 20نفر در لابی و محدوده هتل داوینکو که خارج از محدوده ترافیک است از جمله محاسن هتل داوینکو میباشد

امکانات ویژه هتل داوینکو 

هتل داوینکو دارای رستوران با ظرفیت 200 نفر ،پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو (رایگان) و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل داوینکو 

هتل داوینکو واقع در ورودی شهر خوش آب و هوای بانه در ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل داوینکو بدلیل موقعیت مکانی مناسب خود دارای چشم اندازی بی نظیر می‌باشد دید هتل به سمت جنگل، دشت، کوه محیطی دلنشینی برای هتل داوینکو ایجاد کرده اند.

قوانین هتل داوینکو

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان): یکسان با نرخنامه بازه سنی اقامت رایگان کودکان: کودکان زیر ۴ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها: کودکان بین ۴ تا ۷ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) پذیریش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبر

توانایی های لازم برای ورود به رشته مدیریت هتلداری

در تمام مشاغل مرتبط با هتلداری، با افراد یا به عنوان تیم یا به عنوان میهمان سر و کار دارید. بنابراین یکی از مهمترین نیازهای این رشته روابط اجتماعی بالا و توانایی ارتباط موثر است. اطلاعات عمومی بالا در زمینه‌هایی مانند زبان‌های خارجی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا کمک می‌کنند بتوانید بهتر با افراد مختلف از فرهنگ‌های متفاوت هم صحبت شوید و شرایط مناسبی برای جذب آن‌ها فراهم کنید.

مدیریت هتلداری

یکی دیگر از توانمندی‌هایی که به رشد و پیشرفت در این رشته کمک می‌کند توانایی سلیس صحبت کردن و درک زبان انگلیسی و تسلط به زبان سوم خصوصا آلمانی، فرانسوی و عربی است. از طرفی دانشجویان این رشته باید ایجاد ارتباط موثر، برندسازی و بازاریابی مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی را به خوبی انجام دهند.

زیرا صنعت هتلداری، پر رقابت و پر هزینه است و باید بتوان با یادگیری و توانمندی در مدیریت بخش‌های مختلف هتل و رستوران و تسلط به اصول برندینگ و شناخت بازار، موقعیت شغلی و درآمد خود را حفظ کرد.

معرفی رشته هتلداری

در رشته هتلداری با ۷ استاندارد مربوط به بخش های مختلف هتل آشنا می شویم و پس از آموزش درس هایی مانند اتاقدار هتل، متصدی البسه در هتل، سرپرست رستوران، استاندارد کاربر رایانه، پذیرشگر هتل و متصدی طبقات و پس از گذراندن دوره کارورزی می توانیم مدرک تحصیلی این رشته را دریافت کنیم.

کاربر رایانه

اینجا آشنایی با مهارت های کامپیوتری ساده ای مانند خواندن و تایپ متون فارسی و انگلیسی و کار با نرم افزارهای آفیس بسیار اهمیت دارد. باید بتوان از پرینتر، فتوکپی  و کامپیوتر استفاده کرد. 

کارمند پذیرش هتل

شاغلین این بخش باید مهارت هایی مانند خوشرویی و برخورد عالی با مهمانان، ظاهری تمیز و مرتب، آشنایی با کارهای مربوط به پذیرش افراد در هتل و کارهای کامپیوتری، اشنایی با سیستم های استفاده شده در این بخش همانند کامپیوتر و چاپگر، آشنایی با قوانین هتل داری و در نهایت شناخت جاذبه های منطقه و اطراف را داشته باشود.

متصدی طبقات در هتل

شاغلین در این قسمت از رشته هتلداری باید تحصیلات تکمیلی داشته باشند و مهارت های آشنایی با انواع هتل و نوع سرویس دهی پرسنل اتاق دار، آشنایی با تهیه چک لیست وضعیت اتاقها و مشخص کردن نواقص، آشنایی با پیش بینی اقلام مورد نیاز اتاق و جایگزینی آن، آشنایی با شرایط مطلوب کار را داشته باشند. در این بخش مدیریت بین نیروهای بخش تعمیرات و انبار هتل را به عهده داشته و بازرسی اتاق میهمان و موجودی گرفتن از انبار به عهده متصدی طبقات در هتل می باشد.

متصدی البسه در هتل

کار در این پست شستن، اتو کردن و تا کردن انواع لباس هاست و باید تمام کارها و مهارت های لازم مربوط به خشکشویی و اتوکشی را دانست. 

برنامه ریز جشن ها و تشریفات

برنامه ریز جشن ها و تشریفات

این شخص باید مهارت های لازم برای برنامه ریزی و برگزاری مراسم و جشن ها را داشته باشد. تالارهای پذیرایی را آماده کند و مدیریت مالی خوبی داشته باشد. تمام مشاغل رشته هتلداری سر و کار مستقیم با مهمان دارند و داشتن مهارت در ارتباط شایسته با مهمان الزامی است.

میز آرای هتل

برای مراسم مختلف و همایش هایی که در هتل ها برگزار می شود و یا برای رستوران هتل، میز آرای هتل باید سلیقه، مهارت و دانش میز آرایی را داشته باشد. زیبایی و استفاده از وسایل در میز آرایی بسیار مهم است. همچنین دانستن آداب معاشرت، آداب نظافت و آداب غذاخوری برای او الزامی است.

اتاقدار هتل

اتاق دار هتل، به نظافت اتاق ها می پردازد و گزارشی از عملکرد هتل در این باره ارائه می دهد. نظافت نیز نیاز به آموزش دارد و دانش تحصیلات تکمیلی به همراه دانش عملی در آن برای افراد متقاضی این شغل یک مزیت است. آشنایی با اصول خانه داری، نظافت، چیدمان وسایل اتاق ها و میز، آشنایی با اصول ایمنی و آراستگی ظاهری از جمله خصوصیاتی است که باید در این شغل، داشته باشید.

فرصت های شغلی رشته مدیریت هتلداری

حداقل مدرک تحصیلی برای مشاغل رده پایین در این حوزه کاردانی است و در مشاغل رده بالا، نیاز به سابقه و تجربه بیشتری می باشد. در برخی از موارد نیز داشتن مدارک معتبر به جز مدرک دانشگاهی مانند گواهینامه‌های مدیریتی، اصول و فنون مذاکره و زبان انگلیسی برای پیشرفت نیاز است. مشاغل این رشته به کار در هتل محدود نمی‌شوند و پس از خواندن رشته هتلداری می‌توان در این مشاغلی شروع به کار کرد:

مدیریت سفر در آژانس‌های مسافرتی

مدیریت هتل و مدیریت رستوران

مدیریت گردشگری و جهانگردی

مدیریت غذا و نوشیدنی

آشپز اجرایی در اقامت‌گاه‌ها و رستوران‌ها

واحدهای پذیرایی و اقامتی

صندوق داری هتل

مدیریت تشریفات

مهمانداری هواپیما یا قطار

کشتی‌های مسافرتی

رزرویشن هتل

موسسات ملی و جهانگردی

شرکت‌های حمل و نقل هوایی به عنوان رهبر تور گردشگری

کارمند فروش بلیط

کار در هتل‌ها، پانسیون‌ها و مراکز اقامتی دولتی و غیر دولتی

مدیریت رویدادها در شرکت‌های خصوصی و دولتی

مدیر یا کارمند پذیرایی در رستوران‌ها، تالارها، کافی شاپ‌ها

متصدی امور طبقات و منسوجات

متصدی اماکن عمومی

متصدی البسه در هتل‌ها

متصدی امور پذیرایی در هتل

متصدی آماده‌سازی غذا و شیرینی

متصدی امور پذیرش و اطلاعات

کنترل کیفی پذیرایی در اقامت‌گاه‌ها

کنترل کیفی بهداشت و شرایط اتاق‌ها و طبقات در اقامت‌گاه‌ها

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر