رستوران سنتی بانه|4-08734250641
  • دوشنبه 9 بهمن 1402
  • 88
  • 0
رستوران سنتی بانه|4-08734250641
رستوران سنتی بانه|4-08734250641

رستوران سنتی بانه|4-08734250641

طراحی رستورانهای سنتی به گونه ای است که سرشار از آرامش بوده و به افراد حال و هوای خوبی می دهد. این رستوران ها به دلیل معماری زیبا و طراحی داخلی خاص، پرطرفدار است.

فضای این رستوران ها از بقیه رستوران ها کاملا متفاوت است. رستوران از هتل جدا نیست و از نظر ساختار و مدیریت و طراحی نیز باید با بقیه قسمت های هتل همخوانی داشته باشد.

رستوران بانه

رستوران هتل داوینکو از رستوران‌هاي لوکس با طراحي داخلي زيباست که در پرتو عملکرد کارکنانِ آموزش يافته، مي تواند فضايي آرام و لحظاتي خوش را براي ميهمانان به ارمغان بياورد.

اين رستوران با ظرفيت بيش از 150 نفر ميهمان در طبقه ي اول هتل با چشم اندازي دل انگيز آماده ي سرويس دهي به ميهمانان گرامي و شهروندان و عموم هموطنان ارجمند مي باشد. آدرس ما: بانه بلوار دانشگاه(بلوار سقز)، هتل داوينکو.

علاوه بر رستوران با فضای عالی و غذاهای بین نظیر، امکان رزرو اتاق های 3،2 و 4 تخته آنلاین وجود دارد.

امکانات اتاق ها سه تخته هتل داوینکو شامل :‌

تلويزيون، ميني بار، چاي ساز، بالش نرم، دوش حمام، بالکن، چشم انداز رو به شهر / کوه، اينترنت پر سرعت، سونا و جکوزي، زمين تنيس، صندوق امانات، ويديو مرکزي 24 ساعته، روم سرويس 24 ساعته.

امکانات اتاق های دو تخته شامل :‌

تلويزيون ميني بار، چاي ساز، بالش نرم، دوش حمام، بالکن، چشم انداز رو به شهر / کوه، اينترنت پر سرعت، سونا و جکوزي، استخر، زمين تنيس، صندوق امانات، ويديو مرکزي 24 ساعته، روم سرويس 24 ساعته، اتاق مجزا، اتاق صبحانه، دفتر کار و اتاق های چهار تخته دارای 4تخته 1 تخت دابل و 2 تخت تویین می باشد.

مکان رستوران

رستوران بانه

اولین نکته برای یک رستوران سنتی، انتخاب یک مکان خوب و مناسب  است. فضای رستوران های سنتی باید در فضای بزرگتر از رستورانهای معمولی باشد و حتی الامکان  از باغچه استفاده شود، دسترسی به رستوران راحت باشد و رستوران کاملا در معرض دید مشتری باشد و  آب و هوای خوبی هم داشته باشد. رستوران هتل داوینکو بهترین رستوران بانه بوده و تمام شرایط آسایش مهمانان خود را مهیا نموده است.

نام رستوران سنتی هم باید اصولی انتخاب شود و با سبک رستوران سازگار باشد و همچنین  شکل نوشتاری و تلفظ زیبایی داشته باشد و به راحتی به حافظه سپرده شود. 

در رستوران های سنتی از موسیقی زنده هم استفاده می شود که گزینه بسیار مناسبی است.

دکوراسیون

رستوران کردستان

دکوراسیون اولین عامل جذب مشتری است، چون اولین چیزی است که به چشم می آید و اکثر مشتریان به دلیل علاقه مندی به سبک سنتی برای صرف غذا به این رستوران ها می روند، بهتر است در طراحی رستورانهای سنتی از مواد و عناصر طبیعی و زنده استفاده شود. همچنین از رنگ هایی گرم مثل گلگون ، کهربایی ، طلایی، لعل گون ، آذر گون بیشتر استفاده شود.

دکوراسیون رستوران سنتی از جمله،نور پردازی گرفته تا چیدمان فضا؛ سبک غذا ها، یونیفرم کارکنان و ... باید سبک سنتی طراحی شده باشد. با استفاده از طرحهای کاهگلی و پنجره های قدیمی و بزرگ و رنگی، وسایل چوبی، استفاده از تابلوهای قدیمی، لوسترهای قدیمی، گلدانهای  شمعدانی، گلیم، هنرهای دستی مثل معرق کاری و منبت کاری، کاشی و سرامیکهای قدیمی، حوضچه آب و فواره ها و جاذبه های فوق العاده ای می توان در فضای رستوران ایجاد کرد.

طراحی و استفاده از تخت های بزرگ و قدیمی در رستوران سنتی معمول است، پس باید فضای رستوران به اندازه ای باشد که بتواند تعداد زیادی از این تخت های بزرگ و دیگر وسایل را به راحتی در خود جای دهد.

نور پردازی 

استفاده از نور پردازی های زیبا و جذاب می توند توجه اکثر افرادی را که وارد رستوران های سنتی می شوند به خود جلب کند. علاوه بر استفاده از نور پردازی زیبا در داخل رستوران های سنتی، می توان از این نور پردازی در طراحی خارجی رستوران های سنتی نیز استفاده کرد.

انتظار افراد از رستوران های سنتی، یک فضای کاملا آرام و دلنشین برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه است، به همین دلیل باید همه لوازم و ابزار در دسترس را برای ایجاد یک فضای آرام و مناسب برای مشتری هان فراهم کرد.

هتل داوینکو

هتل داوینکو

هتل تفريحي داوينکو بانه، يکي از هتل‌هاي مُجلّلِ شهر تجاري بانه کردستان است که دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

این هتل ضمن مجهّز بودن به سيستم مديريت هوشمند و امکانات رفاهي جهت ارائه‌ي خدمات اقامتي، داراي بخش‌هايي همچون رستوران ويژه، رستوران سنّتي، صبحانه‌خوري، کافي‌شاپ، تالار پذيرايي . مجلّل، غذاي آماده‌ي سالم و با کيفيت، خشکشويي با مدرن‌ترين ماشين‌آلات و سالن جلسات اداري و آموزشي مي‌باشد.

شما هموطنان عزیز میتوانید با رزرو آنلاین هتل داوینکو اوقات خوشی را در شهر زیبای بانه سپری کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل داوینکو 

هتل داوینکو واقع در ورودی شهر خوش آب و هوای بانه در ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل داوینکو بدلیل موقعیت مکانی مناسب خود دارای چشم اندازی بی نظیر می‌باشد دید هتل به سمت جنگل، دشت، کوه محیطی دلنشینی برای هتل داوینکو ایجاد کرده اند

مشخصات عمومی هتل داوینکو 

ساختمان نوساز این هتل زیبا در ۸ طبقه بنا و دارای ۳۲ باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل دارای 96 تخت و با ظرفیت 20نفر در لابی و محدوده هتل داوینکو که خارج از محدوده ترافیک است از جمله محاسن هتل داوینکو میباشد

امکانات ویژه هتل داوینکو 

هتل داوینکو دارای رستوران با ظرفیت 200 نفر ،پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو (رایگان) و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

قوانین هتل داوینکو

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان): یکسان با نرخنامه بازه سنی اقامت رایگان کودکان: کودکان زیر ۴ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها: کودکان بین ۴ تا ۷ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) پذیریش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبر

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر