فست فود بانه | 4-08734250641
  • شنبه 4 آذر 1402
  • 76
  • 0
فست فود بانه | 4-08734250641
فست فود بانه | 4-08734250641

هتل تفريحي داوينکو بانه، يکي از هتل‌هاي مُجلّلِ شهر تجاري بانه کردستان است که دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد. این هتل ضمن مجهّز بودن به سيستم مديريت هوشمند و امکانات رفاهي جهت ارائه‌ي خدمات اقامتي، داراي بخش‌هايي همچون رستوران ويژه، رستوران سنّتي، صبحانه‌خوري، کافي‌شاپ، تالار پذيرايي . مجلّل، غذاي آماده‌ي سالم و با کيفيت، خشکشويي با مدرن‌ترين ماشين‌آلات و سالن جلسات اداري و آموزشي مي‌باشد. شما هموطنان عزیز میتوانید با رزرو آنلاین هتل داوینکو اوقات خوشی را در شهر زیبای بانه سپری کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل داوینکو 

هتل داوینکو واقع در ورودی شهر خوش آب و هوای بانه در ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل داوینکو بدلیل موقعیت مکانی مناسب خود دارای چشم اندازی بی نظیر می‌باشد دید هتل به سمت جنگل، دشت، کوه محیطی دلنشینی برای هتل داوینکو ایجاد کرده اند

مشخصات عمومی هتل داوینکو 

ساختمان نوساز این هتل زیبا در ۸ طبقه بنا و دارای ۳۲ باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل دارای 96 تخت و با ظرفیت 20نفر در لابی و محدوده هتل داوینکو که خارج از محدوده ترافیک است از جمله محاسن هتل داوینکو میباشد

امکانات ویژه هتل داوینکو 

هتل داوینکو دارای رستوران با ظرفیت 200 نفر ،پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو (رایگان) و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

قوانین هتل داوینکو

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان): یکسان با نرخنامه بازه سنی اقامت رایگان کودکان: کودکان زیر ۴ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها: کودکان بین ۴ تا ۷ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) پذیریش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبر

معرفی انواع هتل

هتل ها بر اساس معیارهای مختلفی تقسیم بندی می شود. معیارهای تقسیم بندی هتل ها به این قرار است:

کاربری هتل

میزان امکانات

موقعیت مکانی هتل

تعداد اتاق در هتل

نوع میهمانان هتل

میزان مدت زمان اقامت

هر کدام از این موارد دارای زیر مجموعه هایی نیز هست که در ادامه به آنها می پردازیم.

تقسیم بندی بر اساس کاربری هتل

هتل سوئیت، هتل اقامت طولانی، هتل تفریحی گردشگری هتل های تجاری، هتل های فرودگاهی، هتل بوتیک، هتل تاریخی، هتل مرکز کنفرانس و هتل مرکز گردهمایی

تقسیم بندی هتل بر اساس میزان امکانات

هتل یک ستاره، هتل دو ستاره، هتل سه ستاره، هتل چهار ستاره، هتل پنج ستاره و هتل شش ستاره.

تقسیم بندی هتل بر اساس موقعیت جغرافیایی

هتل مرکز شهر، هتل حومه شهر، هتل فرودگاهی، هتل تفریحی و متل ها

تقسیم بندی هتل بر اساس نوع میهمانان

هتل میزبان خانواده، هتل میزبان مهمانان خاص، هتل میزبان گروه های تجاری و هتل میزبان میهمانان گروهی

تقسیم بندی هتل بر اساس تعداد اتاق

هتل کوچک (کمتر از 25 عدد اتاق دارد)، هتل متوسط (25 تا 100 اتاق)، هتل بزرگ (100 تا 300 اتاق)، هتل بسیار بزرگ (بیش از 300 اتاق)

تقسیم بندی هتل بر اساس مدت زمان اقامت میهمانان

در این دسته‌بندی زمان اقامت افراد در هتل در نظر گرفته می شود که با توجه به اینکه هتل چه موقعیت جغرافیایی دارد نیز می تواند تعیین شود. به طور مثال هتل های فرودگاهی یکی یا دو روز میزبان مسافران می باشند و این در حالی است که هتل های پانسیون حداقل یک ماه و بیشتر را میزبان مسافران هستند. بقیه هتل ها نیز در بین این دو هتل از نظر میزان اقامت میهمانان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: رستوران خوب بانه

انواع تخت در هتل

تخت سالن پذیرایى، کاناپه قابل تبدیل به تخت Bed- parlor

کاناپه تبدیل به تخت Bed- Studio= Convertible Sofa

کاناپه تبدیل به تخت خواب Convertible Couch

مبل تختخوابشو Sleeping Couch

تخت دیوارى Folding- up bed

تخت تاشو Roll- A- Way- Bed

یک تخت یکنفره Single

دو تخت جداى تکنفره Twin

یک تخت دونفره Double

یک تخت دونفره و دو تخت تکنفره Twin Double

تخت دونفره بزرگ Queen Size

تخت بزرگ King Size

تخت دوبل دوبله Double- Double Bed

تخت با تشک آبى Water Bed

تخت دو طبقه Bunk Beds

تخت اضافه و تخت کودک

اکسترا بد Extra Bed ـ تخت خواب تاشو

اگر تعداد افراد بعضى از خانواده ها زیاد باشد؛ بطوری که از از تعداد تختخوابهاى اتاق بیشتر باشد، مجبورند از تخت اضافى استفاده کنند. تخت خوابهاى اضافى، اکسترابد نام دارد. این تخت ها در طبقات هتل موجود است و طبق فرمى که رسپشن به خانه دارى مى دهد، در اختیار اتاقها قرار داده مى شود. اکسترابد مدل تاشو است و چون برای تخت اضافى، وجه اضافى از مسافر دریافت مى شود، یعنی به حساب اتاق منظور می شود، باید با صدور فرم به مهمانان تحویل شود. از این فرم نسخه دیگری به صندوق مى رود تا وجه تخت اضافى به حساب اتاق نوشته شود.

تخت خواب کودک

مهمان هایی که کودک همراه دارند، معمولاً احتیاج به تخت خواب کودک نیز خواهند داشت، چون معمولا تخت خوابهاى مسافرین براى کودک مناسب نیست و ممکن است کودک از روى تخت هاى معمولى و مخصوص بزرگسالان به زمین بیافتد. این مدل تخت ها نیز طى فرمى به اتاق اضافه مى شود و وجه اضافى به حساب اتاق منظور مى گردد. تخت خواب کودک، رو تشکى مشمع نیز دارد که مانع از رسيدن رطوبت از کودک به تشک مى شود.

اصطلاحات مربوط به سن مسافر

بزرگسال Adult: به اشخاص بیش از 12 سال گفته می شود و با نشان اختصاری ADL مشخص می شود.

کودکان 2- 6 سال Child: کودکانی هستند که معمولاً در هتل ها به آن ها تخت اختصاص نمی یابد و با علامت مخفف CHD2- 6 نشان داده مي شود.

کودکان 6- 12 سال Child: کودکانی هستند که معمولاً در هتل ها به آن ها تخت از نوع سفری ارائه می شود و با علامت مخفف CHD6- 12 مشخص می شود.

نوزاد Infant: به بچه ها زیر دوسال گفته می شود که معمولاً در هتل ها به آن ها تخت اختصاص داده نمی شود و با علامت مخفف INF نشان داده مي شود.

اقسام سرويس در هتل ها

O.R) Only Room) یعنی اتاق جهت اقامت، بدون هیچ گونه وعده غذائی

B.B) Bed& Breakfast) به معنی اتاق جهت اقامت، همراه با یک وعده صبحانه در روز

H.B) Half Board) به معنی اتاق جهت اقامت، همراه با یک وعده صبحانه و یک وعده نهار یا شام

F.B) Full Board) به معنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه، یک وعده ناهار و یک وعده شام. در بعضی از هتل ها این سرويس به صورت سرويس Full board plus یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه، یک وعده ناهار، یک وعده شام هنگام صرف ناهار و شام در اختیار مهمان قرار می گیرد.

ALL)) All Inclusiveبه معنی ی اتاق جهت اقامت همراه با تمام وعده غذائی حاوی صبحانه، ناهار، عصرانه و شام. این سرويس معمولاً در هتل هایی که در شهرهای ساحلی واقع شده عرضه می گردد و بسته به نوع و ساعت ارائه؛ دارای واژه های مختلفی است مانند Ultra All Inclusive و Maximum All Inclusive. در بعضی از هتل هائی که چنين سرویسی عرضه می شود، استفاده مجانی از ورزش های آبی مانند جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، ماساژ و... براي یک بار در زمان اقامت جزیی از سرويس خواهد بود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر