هتل داوینکو نمایش نسخه اصلی

بهترین رستوران های هلند در سال 2022 - هتل داوینکو

رستوران های آمستردام جزء جاذبه برتر آمستردام به شمار می رود. اگر اهل مسافرت و غذا خوردن باشید، سفر به شهر آمستردام و خوردن غذاهای هلندی یک انتخاب مناسب برای شماست. رستوران های آمستردام از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

349

بهترین رستوران های هلند

رستوران های آمستردام جزء جاذبه برتر آمستردام به شمار می رود. اگر اهل مسافرت و غذا خوردن باشید، سفر به شهر آمستردام و خوردن غذاهای هلندی یک انتخاب مناسب برای شماست. رستوران های آمستردام از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین و لوکس ترین هتل های باکو

رستوران مادر 

رستوران مادر در سال 1990 از تمام دوستان و آشنایان خواست تا لیوان، بشقاب، قاشق و چنگالی با خود همراه داشته باشند همه از پیشنهاد این رستوران تعجب کردند، تا اینکه دلیل رستوران مادر برای همه فاش شد؛ قاشق‌ ها، چنگال‌‌ ها و بشقاب ‌ها از سال 1990 تا امروز شده بخشی از خاطرات مادر، که روی میز چوبی از آن نگهداری می ‌شود.
از روز افتتاحیه تا امروز تمام دیوارهای رستوران پر شده از قاب عکس‌ های مادران. حدود 25 هزار قاب عکس از مادران را خواهید دید که لحظه‌ های خوبشان را در رستوران مادر ثبت کرد ه‌اند. پیشنهاد می ‌کنیم غذاهای بین ‌المللی دنیا را در رستوران مادر هلند تست کنید.

رستوران ویس ‌کافه د گلدن هوک

ویس ‌کافه بهترین گزینه برای خوردن غذاهای دریایی ا‌ست و از محبوب ‌ترین رستوران ‌هایی که خود هلندی ‌ها بدجور عاشق آن هستند. 
یک هلندی اصیل در این رستوران به شما کیبلینگ را پیشنهاد می ‌دهد. کیبلینگ از ماهی سفید سرخ‌ شده به همراه ادویه ‌های مخصوص درست می ‌شود. در رستوران ویس تمام غذاهایش از ماهی درست می ‌شود پس فقط عاشقان ماهی به این رستوران بروند.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 مکان تاریخی کردستان

رستوران مرکلباخ 

این رستوران در قدیم درشکه ‌خانه ‌ای بوده که بعد ها تبدیل به یکی از رستوران ‌های بزرگ هلند شده که مسافران زیادی را به اینجا می‌ کشاند.
مرکلباخ مردم را دعوت می‌ کند که غذاهای گیاهی و سالم را بخورند. از دیگر غذاهای منوی این رستوران، می ‌توان به غذاهای مدیترانه ‌ای، فرانسوی، دریایی و اروپایی اشاره کرد. صبحانه ‌های مرکلباخ حرف ندارد و شما بهترین قهوه ‌هایتان را در سفر به هلند در مرکلباخ خواهید خورد. 

رستوران تسکانینی 

رستوران ایتالیایی تسکانینی قدمتی 30 ساله دارد و شما در هلند هم می ‌توانید غذاهای ایتالیایی بخورید؛ این رستوران غذاهای خوشمزه ای مانند آنتی ‌پاستو، پریمی، سکندی و دلچی را در منوی رستورانش دارد. کیفیت غذاهای خوبش با کارکنان خوش ‌بر خوردش باعث شده که خیلی از مسافران به این رستوران بیایند.

رستوران آزمارینو 

رستوران آفریقایی آزمارینو در هلند میزبان شماست. انواع غذاهای آفریقایی در این رستوران سرو می‌ شود فقط خوردن غذا در این رستوران یک شرط دارد: غذا خوردن با دست. هر غذایی را که سفارش می ‌دهید با نانی به اسم (Enjera) سرو می ‌شود تا شما راحت ‌تر لقمه ‌ی غذایتان را بگیرید.
بره سرخ شده‌ آزمارینو که با سیر، پیاز و ادویه‌ های محلی ترکیب می ‌شود طعم فوق‌ العاده‌ای دارد. غذایتان را با نوشیدنی ‌های محلی این رستوران را هم امتحان کنید.

رستوران پیتزا باکرس

انواع پیتزاها در یک تنور چوبی درست می ‌‌شود. بزرگ‌ ترین فرقی که شاید پیتزاهای کشورهای دیگر با ایران دارند نوع خمیرش است. در پیتزا باکرس خمیرها بسیار نازک ‌اند و رویش پنیر فراوانی می ‌ریزند. نوع پیتزا و مواد تشکیل ‌دهنده‌ ی آن را شما انتخاب می ‌کنید؛ مثلا دوست دارید موزارلا داشته باشد یا سالامی.

بیشتر بخوانید: آشنایی با روستای نژو در شهرستان بانه

رستوران سیل بلو

رستوران سیل بلو واقع در طبقه ۲۳ هتل اوکورا با دو ستاره میشلن در کارنامه خود، مناظر خیره کننده ‌ای از شهر آمستردام را به مهمانان ارائه می ‌کند. این رستوران لوکس و معاصر با غذاهای متنوع داخل منوی خود هر کسی را به وجد می‌ آورد. در بین غذاها، موارد کلاسیکی چون گوشت کبوتر یا بره در کنار غذاهای خارجی و غذاهای خلاق هم به چشم می ‌خورد.

رستوران خریچه

نام رستوران «خریچه از نام مادر سر آشپز رستوران و به افتخار دست پخت بینظیرش گرفته شده است. خریچه یک رستوران گران قیمت و شیک بوده که غذاهای اصیل هلندی را به مهمانانش ارائه می ‌کند. در اینجا برای طبخ خوراکی ‌ها از مواد اولیه تازه، ارگانیک و فصلی استفاده می ‌شود و همواره از ایده‌ های سنتی نسخه ‌های خلاقی را می ‌آفرینند. 

رستوران تمپو دلو

در اینجا غذاهای اندونزیایی با الهاماتی از آشپزی هلند به مهمانان ارائه می ‌شود. در این رستوران سه گزینه اصلی پیش روی شما خواهد بود: غذاهای گیاهی، غذاهای بزرگ ۲۵ قسمتی و غذاهای کوچک ۱۵ قسمتی. جدای از این سه انتخاب ثابت می ‌توانید از منو هم سفارش دهید. کباب بز با سس سویا یکی از پیشنهادهای ویژه ما برای شما است.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی باکو آذربایجان

رستوران رون گاستروبار

رون گاستروبار یک رستوران آرام و دوست داشتنی با تمرکز بر روی کیفیت عالی غذا و سرویس دهی خوب است. رون گاستروبار تمام تلاش خود را معطوف آن کرده که قیمت غذاهایش اقتصادی و قابل دسترس باشد. اکثر غذاهای داخل منو از مارماهی دودی گرفته تا جگر غاز. اگر به دنبال رستورانی با قیمت ‌های ارزان بودید می ‌توانید اینجا را در نظر بگیرید.

رستوران یامازاتو

رستوران یامازاتو در هتل اوکورا واقع شده و یکی از اولین گزینه ‌های غذاهای ژاپنی در آمستردام محسوب می ‌شود. در این رستوران غذاهای سنتی ژاپن با منویی شامل ساشیمی، کایسکی، تمپورا و سوشی ‌های افسانه ‌ای در اختیار شما قرار داده می‌ شود. در زمان ناهار گزینه ‌ای ارزان ‌تر از منوی گران قیمت شام ارائه شده که شامل غذاهایی مثل تمپورای شاه میگو یا ماهی کبابی فصل می ‌شود. این بسته حاوی برنج، ترشیجات و سوپ میزو است.

رستوران کام یین

یکی از سبک ‌های آشپزی برجسته در آمستردام مرتبط به مستعمره سابق هلند، سورینام می ‌شود. غذای این ناحیه به شدت از تاریخش تاثیر گرفته و به دلیل اینکه در زمان استعمار مردمی از قسمت ‌های مختلف امپراطوری هلند در آن زندگی می ‌کردند، آشپزی آن تاثیرات آشکاری از کارائیب، هند و چین را منعکس می ‌کند. رستوران کام یین یک غذاخوری ساده است که عناصر غذایی چین را در غذاهایش زیاد می ‌توان دید. گستره وسیعی از نودل ‌ها، نان برنج آسیای جنوبی و ساندویچ مرغ و سبزیجات، بخشی از گزینه ‌های پیش روی شما هستند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر زیبای بانه

رستوران فیش آن د شلده

رستوران معروف فیش آن د شلده یکی از بهترین جاها برای امتحان کردن غذای دریایی در آمستردام است. خدمه آشپزخانه، منو را هر ۱۰ هفته تغییر می ‌دهند و منوهای ثابتی از غذاهای ۳، ۴ یا ۵ قسمتی هم در آن وجود دارد. اغلب غذاها در این رستوران به زیبایی و هنرمندانه تزئین می‌ شوند و همیشه در تهیه آن ‌ها از تازه ‌ترین مواد اولیه استفاده می کنند. 

رستوران دکاس

رستوران دکاس در گلخانه ‌ای در پارک فرانکن دائل  قرار دارد و می‌توانید از باغ‌ های مخصوص خودش لذت ببرید. این باغ‌ ها تازه  ‌ترین سبزیجات و گیاهان معطر را برای مصرف آشپزخانه شما ارائه می‌کنند. آن دسته از مواد اولیه‌ ای که داخل باغ پرورش داده نشده ‌اند از منابع محلی تهیه شده ‌اند. منوی ۳ قسمتی ثابت به صورت روزانه تغییر می ‌کند و گزینه ‌های آن متناسب با فصل هستند. تازگی مواد اولیه همیشه جزو اولویت ‌های خلق غذاهای مدیترانه ‌ای رستوران دکاس بوده و می ‌توانید از کیفیت سفارشتان مطمئن باشید.

رستوران لاریو

رستوران لاریو با یک ستاره میشلن در کارنامه خود، به گرانی شهرت داشته و در هتل لوکس اینترکانتیننتال آمستل آمستردام قرار دارد. در طبقه اول می ‌توانید مناظر زیبایی از رودخانه آمستل را ببینید. در رستوران لاریو، غذاهای بسیار باکیفیت و لوکس فرانسوی ارائه شده که همگی با بهترین مواد اولیه ممکن طبخ می ‌شوند. غذاهای داخل منو بسیار متنوع و هیجان انگیز هستند و اگر می ‌خواهید سفارشتان مجلل‌ تر باشد، پیشنهاد می کنیم منوی ثابت ۶ قسمتی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های آتن یونان 1401

رستوران اند سام‌ هاود پلیسز

رستوران اند سام ‌هاود پلیسز حاصل خلاقیت سرآشپزی با دو ستاره میشلن در کارنامه است. موشیک راث سابقا در رستوران معروف دیگری کار می ‌کرد ولی رستوران فعلی او از یک منوی ۶ قسمتی استفاده می‌ کند که در آن مهمانان بتوانند گستره وسیعی از ابداعات و نوآوری ‌های راث را امتحان کنند. 

رستوران Café Modern 

رستوران Café Modern یکی از بهترین رستوران‌ های هلند و آمستردام است. این رستوران که یکی از اولین رستوران‌های بزرگ و مطرح در منطقه شمال رود IJ بود (خارج از بافت تاریخی آمستردام)، خیلی زود توانست طرفداران بسیار زیادی در بین اهالی آمستردام و گردشگران این شهر پیدا کند. این رستوران علاوه بر داشتن غذاهای گوشتی و گیاهی، یک نانوایی دارد که نان ‌های تازه و خوشمزه ‌ای را تهیه می ‌کند.

رستوران Stork 

رستوران Stork در ساحل شمالی رودخانه IJ است. در این رستوران می ‌توانید انواع مختلفی از غذاهای دریایی را سفارش دهید. قیمت غذاهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران ‌های کمتر است و می‌ توان آن را یکی از ارزان‌ ترین رستوران‌ های آمستردام به شمار آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های سریلانکا

رستوران Daalder 

غذاهای این رستوران علاوه بر طعم فراموش نشدنی و ترکیب استثنایی، از ظاهری بسیار جذاب برخوردار هستند و اصلا نحوه تزئین غذاهای این رستوران به یکی از دلایل شهرت آن تبدیل شده است. در این رستوران سعی شده غذاهای هلندی با رگه‌ هایی از آشپزی آسیایی ترکیب شود و تجربه‌ ای متفاوت برای شما رقم بزند.

رستوران Choux 

رستوران Choux در حاشیه جنوبی رودخانه IJ است. این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای تجربه آشپزی مدرن هلندی است و منوی جذابی از غذاهای گیاهی را تهیه کرده است. البته به این معنا نیست که غذاهای گوشتی در آن سرو نمی‌ شود. مهم ترین ویژگی این رستوران، استفاده از محصولاتی است که در باغچه پشت رستوران به صورت ارگانیک پرورش می‌ یابد.