هتل داوینکو نمایش نسخه اصلی

بهترین هتل های یونان - Dawinco

هتل های جزیره ای یونان ویژگی های فوق العاده زیبا و خاصی دارند و بر روی صخره هایی در کنار دریای فیروزه ای قرار دارند.

366

بهترین هتل های یونان 2022

این کشور مهد و زادگاه دموکراسی، المپیک و میزبان اسطوره های زیبای خدایان، الهه ها، و قهرمانان است. در گوشه و کنار یونان آثار تاریخی و باقیمانده های باستانی بیشماری برای کاوش و بازدید وجود دارد، بسیاری از این بنا های تاریخی قدمتی هزار ساله دارند.
یونان مردمی شاد و خون گرم دارد، فرهنگ و سنت آشپزی این مردم کنار هم شرایطی عالی برای زندگی و اقامت را فراهم می کند. چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و جزایر فوق العاده باشکوه و تماشایی مانند سانتورینی، میکونوس و کرت، یونان را به یکی از برترین و محبوب ترین مقصد های گردشگری در سرتاسر جهان تبدیل کرده است. هتل های بسیار زیادی برای انتخاب در یونان وجود دارد، و گزینه های مناسبی برای افراد یا خانواده ها فراهم شده است، گردشگران می توانند هتلی متناسب با سلیقه و بودجه، اکوتوریسم یا بومگردی و خدمات لوکس با کیفیت بسیار بالا را انتخاب کنند. 
در یونان تمام امکانات مورد نیاز گردشگران برآورده می شود و می توانید در نواحی باستانی یونان و یا در بخش های شهری با ماجراجویی های متفاوتی روبرو شوید.
هتل های جزیره ای یونان ویژگی های فوق العاده زیبا و خاصی دارند و بر روی صخره هایی در کنار دریای فیروزه ای قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های سنگاپور

هتل سوئیت آسترا 

این اقامتگاه تفریحی ساحلی در صخره های ساحلی سانتورینی واقع شده است و با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی، شبیه یک روستای سیکلادیک است. هتل سوئیت آسترا سانتورینی چشم اندازی فوق العاده زیبا از دهانه آتشفشان در دریای آبی اژه را به نمایش گذاشته است. هتل سوئیت آسترا پیوسته به عنوان یکی از 25 هتل معروف جهان انتخاب شده و مورد تمجید و ستایش قرار می گیرد و سوئیت های بسیار لوکس هتل خدماتی همچون استخر های گرم خصوصی در اختیار مسافران قرار می دهند. این هتل مناسب افرادی است که به دنبال تجربه لحظات رمانتیک در کنار امنیت و حفظ حریم خصوصی همراه با فرصت های ماجراجویی می باشند. موقع اقامت در این هتل می توانید براحتی از جاذبه های گردشگری معروف و موزه های سانتورینی دیدن کنید.

هتل سوئیت بیل اند كو و لونج 

این هتل بوتیک در فاصله ی چند مایلی در بیرون از شهر میکونوس واقع شده است و 24 سوئیت لوکس این هتل مجهز به استخر هایی است که رو به سوی خلیج قرار گرفته اند. نام هتل از واژه های " بیل و کو" گرفته شده است که به معنی نجوای محرمانه و عاشقانه است. هتل سوئیت بیل اند كو، مکان مناسبی برای اقامت زوج ها به شمار می رود و تمام ویژگی های هتل، از اتاق ها گرفته تا آب گرم و رستوران مدرن مدیترانه ای، به صورتی طراحی شده اند تا بتوانند آرامش و خوشی را برای مهمان ها به ارمغان بیاورند.

هتل آنمی 

هتل آنمی از چندین ساختمان سفید رنگ تشکیل شده است که در امتداد خط ساحلی سنگی خاکستری رنگ در جزیره فولگاندروس واقع شده است. در طراحی مدرن و براق این ساختمان ها از سنگ های جزیره برای ایجاد نمایی تمیز و زیبایی طبیعی، استفاده شده است. سبک و خدمات هتل خانواده محور است و خدمات برنامه های کودکان، سینمای کودک و استخر کودکان در این هتل ارائه می شود. خدمات دیگری همچون تهیه بالش های مخصوص برای جلوگیری از ناراحتی های گردنی و کمری برای مسافرانی که نیاز به کمک های ویژه دارند، ارائه می شود.
 
بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی و جذاب ایتالیا

هتل سانی آستریاس

این هتل بوتیک مناسب اقامت خانواده ها بوده و در روی ماسه های سفید رنگ، دریای اژه واقع شده است و خدمات مربوط به کودکان در این هتل ارائه می شود. اتاق های موجود در هتل سانی آستریاس بسیار جادار می باشند و این هتل اتاق های بزرگ تری برای خانواده های پر جمعیت دارد. زمین های اطراف هتل برای بازی کودکان مناسب و بسیار وسیع است و چمنی سبز رنگ محیط اطراف را پوشانده است. استخر های کم عمقی برای ایمنی و نزدیک شدن به آب های عمیق وجود دارند. خدمات پرستاری از کودکان در شکل و ظاهر فعالیت های برنامه ریزی شده یا نگهداری از کودکان، را می توانید درخواست کنید. به همراه کودکان می توانید سفری لذت بخش را تجربه کنید.

هتل میستیک سانتورینی

هتل پنج ستاره میستیک سانتورینی، در روی تپه های منطقه ی اویا واقع شده است و انواع خدمات لاکچری و لوکس را به مهمان ها ارائه می دهد. ورزش هایی در فضای باز همچون، اسب سواری و اسکوبا، شنا در استخر های بزرگ و خدمات اسپا و زیبایی به سبک آسیایی و اروپایی از خدمات این هتل لوکس در ناحیه ی میستیک سانتورینی به شمار می روند. مسافرانی که خدمات لوکس تر و مجلل تری نیاز دارند می توانند درخواست خدمات کنند و برای نمونه پیشخدمت خصوصی دریافت کنند، و از خدمات حمل و نقل هلی کوپتر خصوصی از فرودگاه تا هتل استفاده کنند. اتاق های هتل شامل سوئیت ها و ویلا هایی است که همگی دارای امکانات لوکس بوده و مجهز به خدمات جکوزی می باشند، بسیاری از خدمات لاکچری دیگر در این ویلا ها ارائه می شود.

هتل لیندوس ماری

هتل لیندوس ماری بر روی تپه هایی در جزیره ی رودس واقع شده است که چند قدمی از شهر لیندوس فاصله دارد، با ورود به این هتل حضور در محیطی دنج و خلوت در اطراف خلیجی زیبا را احساس خواهید کرد. هتل لیندوس ماری با وجود تقریبا 100 اتاق و سوئیت در فضایی آرام و دنج، می تواند فرصت مناسبی برای لذت بردن از ساحل، استخر هایی دور از دریا، زمین بازی تنیس، رستوران ها و اسپاها باشد. گردشگران می توانند با پای پیاده یا با ماشین به سوی نزدیک ترین جاذبه ها رفته و از آکروپولیس لیندوس و مناطق تاریخی رودس دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین مکان های دیدنی پاریس

هتل ساحلی میکونوس گرند

معماری کلاسیک یونانی همراه با طراحی لوکس و مدرن را می توانید در این هتل پنج ستاره ساحلی مشاهده کنید. هتل ساحلی میکونوس گرند، در ساحل آییوس یانیس، در خارج از شهر میکونوس واقع شده است. اتاق های هتل از اندازه و خدمات معمولی تا سوئیت های بی نهایت لوکس و مجلل طبقه بندی می شوند. چندین رستوران در محوطه ی هتل وجود دارد که مسافران به راحتی می توانند انتخاب کرده و یا نهارخوری شخصی، در ساحل، باربیکیو یا پیک نیک سفارش دهند. خدمات ورزشی و تندرستی، خدمات کلاس های زیبایی، اسپا و تناسب اندام در این هتل ارائه می شود.

هتل کاتیکیز 

معماری هتل کاتیکیز در سانتورینی، فوق العاده زیبا و بی نظیر است. این هتل پنج ستاره داخل صخره های سفید سانتورینی در سطوح مختلف کنده کاری شده اند. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای سقف ساده قوسی شکل می باشند. گردشگران می توانند از تماشای چشم انداز های فوق العاده زیبای دریا و جزیره لذت ببرند. استخرهای فیروزه ای در بالکن های بلند وجود دارند که دارای قوس های سفید رنگ حک شده می باشند. رستوران روی بالکن و سالن آب گرم، اقامتی فوق العاده آرام درون خدمات لوکس و باشکوه را برای گردشگران به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مالزی به همراه آدرس

هتل گرند بریتان 

هتل پنج ستاره ی نمادین و زیبای گرند بریتان، در قلب و مرکز شهر آتن واقع شده است، و چند قدمی با جاذبه های شگفت انگیز دنیا همچون آکروپلیس و میدان سینتاگما و پارلمان فاصله دارد. این هتل باشکوه یک دهه بعد از استقلال یونان و جدا شدن از امپراطوری بزرگ عثمانی، برای یک تاجر یونانی ساخته شد. هتل گرند بریتان، نشان دهنده ی شکوه و برجستگی طراحی معماری در قرن نوزدهم میلادی است و برای مسافران امکان تجربه ی اقامتی در سوئیت های مناسب سلطنتی را فراهم می کند. گردشگران می توانند در باغ پشت بام و رستوران هتل، نمای فوق العاده زیبایی از شهر قدیمی آتن را از بالا تماشا کنند.

هتل بلو پالاس ریزورت

هتل بلو پالاس ریزورت گوهری در جزيره ى كرت در مديترانه ى شرقی به شمار می رود که استخر های بزرگ و اسپا های کنار ساحل مدل و نمونه ای متفاوت از خدمات را به مسافران ارائه می کنند. هتل بلو پالاس ریزورت دارای استخری بسیار بزرگ است که به دریا منتهی می شود و مسافران می توانند یکی از این دو گزینه ی استخر یا اقیانوس را که چند قدمی بیشتر از هم فاصله ندارند، را انتخاب کنند. راهرو های کلاسیک یونانی با ایوان هایی، از استخر ها در مواقع بارانی محافظت می کنند. هتل بلو پالاس ریزورت اتاق های خصوصی، سوئیت ها، سالن های گردهمایی عمومی و یا سالن برگزاری مراسم های عروسی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های آلانیا

هتل پریولاس سانتورینی

هتل پنج ستاره ی پریولاس سانتورینی از لحاظ موقعیت قرارگیری و معماری ویژه، زیبایی فوق العاده بی نظیری دارد. این هتل معروف بر روی صخره هایی رو به دریای اژه ساخته شده است. هتل دارای استخر های بسیار بزرگی می باشد و به صورتی طراحی شده است، که تصور کنید استخر ها به دریا چسبیده اند. این هتل درون غار هایی حکاکی شده است که قبلا محل زندگی ماهیگیران و کشاورزان بوده است و در حال حاضر نمونه ای برجسته از معماری کلاسیک با تغییرات و امکانات لوکس است. درب های ورودی به شکل گرد بوده و سقف های قوس دار در کنار تخت خواب ها و میز ها به چشم می خورند. استخر های آب گرم در درون اتاق ها و بالکن ها قرار دارند و نمای باشکوهی از دریا را نشان می دهند.

هتل آمانزو

اقامتگاه آمانزو که روی یک تپه قرار دارد و با باغ‌ های زیتون احاطه شده است، مناظری پانورامایی از حومه شرقی پلوپونز و خلیج آرگو سارونیک را به مهمان‌های خود ارائه می ‌کند. این اقامتگاه مجلل در شهر پورتو هلی واقع شده است که مکان ‌های باستان ‌شناسی ‌ای چون شهر باستانی هالیس و جزیره پر زرق‌ و‌ برق اسپتسس در نزدیکی آن قرار دارند.
تمام عمارت ‌های مجلل مستقل این اقامتگاه دارای تراس ‌هایی با استخرهای خصوصی هستند؛ در حالی که ویلاهای 1 تا ۹ اتاقی مجموعه با سرآشپز و میزبان به پیشواز شما می ‌آیند.
باشگاه ساحلی آمانزو درست زیر اقامتگاه و در خلیجی محافظت ‌شده قرار دارد و با یک ساحل اختصاصی، چهار استخر شنا، رستورانی دنج، اسپای دو اتاقه و کلبه‌، جایی است که مهمان ‌ها می‌ توانند شب را در آن سپری کنند و صبح با صدای امواج دریا از خواب بیدار شوند.
تلفن: ۷۷۲۸۸۸ ۲۷۵۴ ۳۰+
آدرس: Agios Panteleimonas site, Kranidi 213 00, Greece

بیشتر بخوانید: دریاچه زریوار (زریبار) مریوان

هتل و سوئیت‌ های ساحل لیچ ‌نس

هتل و سوئیت‌ های ساحل لیچ ‌نس واقع در خلیج خلوت لیچ‌ نس، در امتداد آب ‌های درخشان دریای یونان قرار دارد و با امکاناتی چون استخر بی‌ نهایت در فضای آزاد، دو رستوران و یک کافه ساحلی، جزو بهترین هتل ‌های لوکس یونان به شمار می ‌آید.
تپه ‌های سرسبز اطراف، منظره ‌ای بی ‌نقص برای این اقامتگاه ساحلی دنج و مجلل پنج ستاره در پرگا در منطقه اپیروس به ارمغان آورده ‌اند. این هتل دارای چندین بانگالو و اتاق‌ های مجلل، از جمله یک سوئیت دو خوابه با چشم ‌انداز دریا است که با بالکن خصوصی و جکوزی در فضای آزاد، ایده ‌آل‌ترین نقطه در هتل برای تماشای غروب آفتاب محسوب می ‌شود.
سوئیت پرنس فیصل با ۷۸ متر مربع مساحت، دو بالکن بزرگ، دو اتاق خواب، میز غذاخوری و اتاق پذیرایی، لاکچری ‌ترین گزینه لیچ ‌نس است.
تلفن: ۰۳۱۲۵۷ ۲۶۸۴ ۳۰+
آدرس: Lichnos Beach Hotel & Suites,Lichnos Beach Parga, Parga 480 60, Greece

بیشتر بخوانید: آشنایی با سنگ نبشته اورامان

هتل میستیک

این هتل که در جزیره سانتورینی قرار دارد یک هتل ۵ ستاره و از بهترین هتل های کشور یونان است که بر روی تپه های منطقه ای به نام اویا بنا شده؛ خدماتی که این هتل به مهمانان و گردشگران ارائه می ‌دهد که خدمات آن لوکس و با کیفیت هستند.
اسب سواری و چوگان بازی در فضای باز، شنا در استخرهای بزرگ و روباز، خدمات اسپا و زیبایی به سبک آسیایی و اروپایی گوشه ‌ای از خدماتی است که در این هتل به گردشگران و مسافران ارائه می ‌شود.
پیش خدمت خصوصی، خدمات حمل و نقل با هلی کوپتر به صورت خصوصی از فرودگاه تا محل هتل از جمله خدماتی هستند که ممکن است بعضی مسافران که به خدمات لوکس تر نیاز دارند آن ها را انتخاب کنند؛ در این هتل دو نوع اتاق وجود دارد که به صورت سوئیت و ویلا هستند که هر کدام از این نوع اتاق ها کاملا مجهز بوده و خدمات لوکس و مجللی مثل جکوزی اختصاصی در آن ها به مسافران ارائه می ‌شود.