هتل در بانه نمایش نسخه اصلی

بهترین رستوران های سنگاپور 2022 - بهترین هتل کردستان

سنگاپور کشوری با تنوع فرهنگ ها است و قومیت های مختلفی مانند مردمان مثل چین، کره، فیلیپین، تایوان و دیگر اقلیت ها را در خود جای داده است.

329

بهترین رستوران های سنگاپور

سنگاپور کشوری با تنوع فرهنگ ها است و قومیت های مختلفی مانند مردمان مثل چین، کره، فیلیپین، تایوان و دیگر اقلیت ها را در خود جای داده است.
این تنوع قومیتی باعث وجود انواع رستوران های متنوع می شود به صورتی که به هر تعداد رستوران مخصوص هم سر بزنید، باز هم انواع غذاهایی که مزه آنها را نچشیده باشید، وجود خواهد داشت.
سنگاپور پر از آشپزهای حرفه ‌ای با مهارت ‌های نفس ‌گیر و ایده‌ های خلاقانه است.

رستوران آندره

مالک رستوران آندره در رستوران ‌های ستاره دار میشلن زیادی کار کرده و علم آشپزی را به خوبی می ‌شناسد. موقع آماده کردن غذا، آندره از قوانین هشت ‌گانه غذاها، مثل منحصر به فرد بودن، بافت و خاطره استفاده می‌ کند. این رستوران از غذاهای فرانسوی جدید برای مهمانان تعریفی نو ارائه می ‌کند. غذای ویژه و معروف اینجا یک «خاطره» است که قطعا برای قوه چشایی هر شکم‌ گردی، یک خاطره منحصر به فرد و به یادماندنی را می ‌سازد.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی و جذاب ایتالیا

رستوران لانگ چیم

سر آشپز ستاره ‌دار میشلن، «دیوید تامپسون» که در آشپزی تایلندی مهارت دارد، مغز اصلی پشت موفقیت است. نام این رستوران در تایلندی به معنی «بیا و مزه کن» بوده و دعوت آن‌ها چیزی نیست که بتوانید به راحتی از دست بدهید. منوی این رستوران قیمت مناسبی داشته و تحت تاثیر غذاهای خیابانی تایلندی است. پیشنهاد می کنیم بریانی مرغ تایلندی و «گونگ اوب وون سن» را امتحان کنید.

رستوران بیستروی مدرن  DB

بیستروی مدرن  DB، در سواحل خلیج مارینا قرار داشته و غذاهای سنتی فرانسوی با تاثیرات آمریکایی را به مشتریان ارائه می‌ کند. سر آشپز این رستوران دو ستاره میشلن را در کارنامه خود داشته و تمام آن مهارت ‌ها را در این رستوران سنگاپوری به کار گرفته است. اینجا یکی از چندین رستوران معروف و جایزه گرفته ‌‌ی او به شمار می ‌رود. جو مدرن و با کلاس حاکم در رستوران، آن را برای یک شب عالی با غذایی منحصر به فرد بی‌همتا می ‌کند. غذاهای معروف  DB، شامل برگر ویژه و گوشت اردک هستند.

رستوران اوستریا موتزا

اوستریا موتزا توسط ماریو باتالی با ستاره میشلنی در کارنامه، مدیریت می ‌شود. اینجا در سال ۲۰۱۵ یکی از ۵۰ رستوران برتر آسیا نام گرفت و بهترین غذاهای ایتالیایی را به شما پیشنهاد می ‌کند. جذاب ‌ترین قسمت تجربه غذایی در این رستوران، موتزارلا بار آن در وسط سالن خواهد بود. دکور چوبی تیره با نور ملایم، اینجا را تبدیل به مکانی عالی برای صرف شام کرده است.

بیشتر بخوانید: جذاب ترین مکان های دیدنی پاریس

رستوران  CUT

ولفگانگ پوک که رستوران ‌های ستاره ‌دار میشلن زیادی را در کشورهای مختلف دارد، در سنگاپور با رستوران CUT شگفتی جادویی دیگری را خلق کرده است. این رستوران هم در سواحل خلیج مارینا قرار داشته و یک استیک هاوس آمریکایی محسوب می ‌شود که به استیک خوران حرفه ‌ای سرویس دهی کرده و بهترین گوشت ‌های با کیفیت دنیا را برای این کار استفاده می‌ کند. در اینجا سنتی‌ترین روش طبخ استیک، یعنی کباب کردن روی چوب و ذغال به کار گرفته می ‌شود.

رستوران تیم هو وان

رستوران تیم هو وان که سر آشپز هنگ کنگی ‌اش از برندگان ستاره میشلن بوده، تنها از مواد اولیه تازه با بهترین کیفیت استفاده می ‌کند تا لذیذ‌ترین «دیم سام» چینی ممکن را به مشتریان ارائه کند. آماده ‌سازی هر وعده غذا تنها در زمانی که سفارش دریافت می ‌شود، شروع شده تا نهایت تازگی آن حفظ شود. این کار از طبخ بیش از حد غذا جلوگیری می ‌کند. تیم هو وان ارزان ‌ترین رستوران ستاره دار میشلن در سنگاپور بوده و می ‌توانید از یک دیم سام اصیل بدون آن که جیبتان متضرر شود، لذت ببرید.

رستوران ایگیز

رستوران ایگیز در هتل هیلتون واقع شده و با محیطی راحت و غذاهای منحصر به فرد، یک گزینه مناسب به شمار می ‌رود. این رستوران یک منوی هشت قسمتی اروپایی را برای ناهار و شام ارائه می ‌کند که شامل مواد اولیه تازه و فصلی می‌ شود. به خاطر اندازه ‌ی بسیار کوچک رستوران، مهمانان پشت کانتر نزدیک به هم می‌ نشینند. می‌ توانید آماده شدن غذایتان را ببینید و همزمان با آشپز معاشرت کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی مسجد دو مناره سقز

رستوران برد استریت کیچن

 آشپز انگلیسی، گوردون رمزی تاکنون ۱۶ ستاره میشلن را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و رستوران برد استیریت کیچن او غذاهای اروپایی با مواد اولیه تازه و فصلی را به مهمانان ارائه می ‌کند. طراحی داخلی رستوران شبیه انبارهای قدیمی بود و آینه‌ های روی دیوار حس شیک بودن را به مشتریان در حال صرف غذا انتقال می ‌دهند. 

رستوران گسترواسمیتز

رستورانی با سبک دکوراسیون مدرن است که در کشور سنگاپور ساخته شده است.
در منوی غذایی این رستوران می توانید از انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی و غذاهای سنگاپور را سفارش داده و از طعم و مزه آن ها نهایت لذت را ببرید.
دسر های این رستوران بسیار خوشمزه و لذیذی می باشند و می توانید آن ها را در کنار نوشیدنی های گرم و سرد میل کنید.

رستوران وایلد راکت

دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا است و تمامی وسایل آن از جنس چوب رنگ روشن است.
تمامی مواد اولیه مورد استفاده برای طبخ غذاهای این رستوران اعم از خوراک ها، نوشیدنی ها و دسر ها هر روز و به صورت تازه تهیه می شوند.
توپ خرچنگ تخم مرغی بانمک، سالاد پوملو با میگوهای ببری، بستنی یخ زده نارگیلی از جمله معروف ترین و محبوب ترین دسر ها و خوراک های مورد سفارش مردم در این رستوران می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های مسکو 2022

رستوران ایزی

این رستوران به صورت مدرن، باریک  و کوچک طراحی شده است.
در این رستوران انواع غذاهای لذیذ سنگاپوری و غذاهای ژاپنی برای مشتریان سرو می شود که تمامی مواد مصرفی آن ها به صورت روزانه، تازه و ارگانیک تهیه می شود.
برنج و گوشت گاو واگیو به همراه تخم مرغ های آبپز عسلى و قارچ رنده شده و بستنی پنیر آبی آغشته به عسل از محبوب ترین و پر طرفدار ترین غذاها و دسر های این رستوران محسوب می شود که در بین مردم سنگاپور و توریست ها شناخته شده می باشد.

رستوران بچنلیا

این رستوران در کشور سنگاپور ساخته شده است و دارای دکوراسیونی با رنگ های قرمز، مشکی و لوستر های نقره ای براق می باشد.
در این رستوران طیف بسیاری از غذاهای خوشمزه و لذیذ را در منوی آن می توانید پیدا کنید و بسته به نوع ذائقه و سلیقه خود از هر یک از آن ها که مایل بودید سفارشات خود را بدهید.
در این رستوران می توانید از منوی دسر های آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید و در کنار دسر ها امکان سفارش نوشیدنی های گرم و سرد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی تمام رستوران های کردستان

رستوران ژان

ژان در زبان سانسکریت به معنای کاسه است. رستوران ژان یک رستوران فرانسوی است که برای گیاهخواران و علاقه مندان به غذاهای گیاهی انتخابی مناسب است. غذاهای این رستوران با تازه ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و به زیبایی تزیین می شوند. فضای دلپذیر و دوستانه ی رستوران، رفتار مودبانه ی پرنسل و غذاهای لذیذ و با کیفیت باعث شده تا ژان به یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های سنگاپور تبدیل شود. رستوران فرانسوی ژان همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 2:30 بعدازظهر برای ناهار و از ساعت 7 عصر تا 11 شب برای وعده ی غذایی شام، آماده ی پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود است.

بیشتر بخوانید: غذاهای سنتی و محلی کردستان

رستوران لاین

رستوران لاین در منوی غذایی خود انواع غذاهای بین المللی از تمامی کشورهای دنیا را سرو می کند. شما در این جا می توانید انواع غذاهای دریایی و خوراک های غربی و آسیایی را سفارش داده و نوش جان کنید. فضای جذاب و آرامش بخش رستوران، استفاده از مواد اولیه ی تازه و کیفیت بالای غذاها باعث شده تا لاین در لیست بهترین رستوران های سنگاپور جای خود را باز کند. رستوران لاین فقط وعده ی غذایی شام را به مشتریان خود ارائه می دهد، ساعت کاری آن از 5 عصر شروع شده و تا 1 بامداد ادامه دارد.