رزرو هتل بانه نمایش نسخه اصلی

بهترین رستوران های مسکو 2022 - هتل dawinco

مسکو پایتختی پر از تضاد است و با شهرتی که بطور ذاتی با دهه های حکومت کمونیستی در ارتباط بوده است، بی شک به یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی دارای آشپزی غنی تبدیل شده است.

383

بهترین رستوران های مسکو 2022

مسکو پایتختی پر از تضاد است و با شهرتی که بطور ذاتی با دهه های حکومت کمونیستی در ارتباط بوده است، بی شک به یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی دارای آشپزی غنی تبدیل شده است، این شهر حرف‌ های زیادی در مورد تنوع غذایی این کشور برای غافلگیر کردن شما دارد. فرهنگ غذایی و رستوران های این شهر متنوع هستند و هر کس می تواند چیزی را که باب طبعش باشد پیدا کند.

رستوران استرلکا مسکو

رستوران استرلکا در مکان سابق کارخانه محبوب شکلات سازی محلی اکتبر قرمز واقع شده است و این رستوران در مجاورت مجموعه هایی از استودیوها، باشگاه ها، گالری ها و کافی شاپ های هنری قرار گرفته و این رستوران دارای منوی در برگیرنده غذاهای پر از کربوهیدرات که در مسکو بسیار رایج است و مکان مناسبی برای لذت بردن از سالادهای متنوع، غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی بوده و از جمله امتیازهای ویژه این رستوران می توان به چشم انداز خیره کننده آن به رودخانه مسکو، کاخ کرملین، کلیسای مسیح نجات دهنده و آخر هفته هایی شاد همراه با موزیک اشاره کرد.
آدرس آن در مسکو، برسنوفسکی نابرجنایا ، شماره 119072 است و ساعت کاری این رستوران از 12 بعد از ظهر تا 3 صبح است.

شما می توانید از طریق شماره 08734250641 در بهترین هتل بانه کردستان اتاق رزرو کنید. همین حالا اقدام کنید.

کافه رستوران پوشکین

کافه لوکس پوشکین در سال 1999 افتتاح شد و یکی از اصلی ‌ترین مراجع برای پذیرایی در این شهر بزرگ است و این کافه سه طبقه با چیدمانی بسیار کلاسیک، معماری شگفت انگیز و ظریف و پیشخدمت ‌هایی کاملا ماهر و خوش برخورد نمایش دهنده  نوستالژی امپراطوری بزرگ و فاخر روسیه است و این کافه با استفاده از از ظرافت و زیبایی ساختار خود به همراه مبلمان ‌های عتیقه و گران قیمت برتری خاصی نسبت به دیگر مکان های پذیرایی در شهر مسکو را دارد و منوی آن شامل انواع پیش غذاها، سالادها، سوپ ‌ها وغذاها از قبیل گوشت گریل شده و خاویار است که آن را تبدیل به مکانی هیجان ‌انگیز برای مهمانان خود کرده است.
 آدرس آن در مسکو، بلوار تورسکوی، شماره 26 و ساعت کاری آن معمولا بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب است.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مسکو 1400

رستوران سی دی ال مسکو

این رستوران در یک ساختمان قدیمی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که دارای نقش برجسته هایی با الهام از عصر نقره روسیه است و منوی آن به همراه غذاهایی کاملا ارگانیک و طعم داده شده، مثل کبوتر بو داده شده با ترشی سیب و گلابی که توسط سر آشپز محبوب آن الکساندر پوپوف درست شده است، با موقعیت مکانی آن مطابقت خاصی دارد.
 آدرس آن در خیابان پووارسکایا، ساختمان 53/50  و ساعات کاری آن از دوشنبه تا جمعه بین ساعات 10 صبح تا 12 ظهر و شنبه و یکشنبه از 12 ظهر تا 12 شب است.

رستوران چمدان مسکو

رستوران چمدان یکی از رستوران‌ های جذاب مسکو است که با فضایی الهام گرفته از قرن بیستم و فضایی پرجنب و جوش که تحت تاثیر موسیقی‌ های قدیمی ایجاد شده آماده  پذیرایی بسیار گرمی از مهمانان خود است. دستور غذایی این رستوران بر پایه مواد بسیار نادر از بعضی از مناطق دور روسیه مثل سیبری است که این مکان را تبدیل به یک مکان متفاوت برای افرادی کرده است که به دنبال تجربه کردن مناطق گردشگری بسیار خاص در شهر مسکو هستند و رستوران چمدان دارای جایزه بین المللی ( tripadvisor ) در سال 2014 برای سرو انواع غذاهای دریایی مثل ماهی سالمون، قزل آلا، خاویار و غذاهی دیگری مثل غاز یا گوزن شمالی شده است.
 آدرس آن در بلوار گوگولوفسکی، ساختمان شماره 25 و معمولا بین ساعات 12 ظهر تا 12 شب هر روزه باز است.

رستوران گالری روسیه

این رستوران زیبا در عمارتی مربوط به قرن نوزدهم میلادی واقع شده که آثار متعدد هنری معاصر را به نمایش می گذارد که به صورت نمایشگاه ‌های دایمی مدرن در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار می ‌گیرند و  این رستوران مکانی بسیار محبوب و مردمی بین ساکنین اطراف آن به شمار می رود که مشتریان غریبه و آشنای خود را با منوی وسوسه انگیز خود که شامل راویولی، ریسوتا، گوشت گاو با سس زعفران، کیک پسته به همراه توت فرنگی و موز است به سمت خود می کشاند.
 آدرس آن در خیابان پترووکا، شماره 27 و ساعات کاری آن معمولا از 12 ظهر تا 12 شب است.

بیشتر بخوانید: معرفی رودخانه سیروان کردستان

رستوران خاچاپوری روسیه

این رستوران با یک تخته سیاه بزرگ دیواری و یک پیانوی کهنه و منویی غنی از غذاهای خوش آب و رنگ گرجستان ترکیبی کامل از یک فضای قدیمی و گرم را به شما ارائه می دهد و منوی آن شامل کوفته های لذیذ گوشت، ماهی غزل آلا سرخ شده با سس انار شیرین، گوشت گاو مزه دار شده با انواع ادویه ها، ترشیجات گران قیمت و آجیل بو داده شده با سس انگور، وسوسه کننده هر گردشگری است که برای اولین بار به مسکو می رود.
آدرس آن در بلوار اوکراینسکی، شماره 7 است و معمولا بین ساعت های 10 صبح تا 11 شب فعالیت می ‌کند.

رستوران ماری وانا


رستوران ماری وانا یک رستوران بسیار خاص به سبک شوروی سابق که زندگی را به صورتی برایتان به تصویر می کشد که ممکن است شما را برای بار دوم به سمت خود بکشاند و فضای داخلی آن با انواع و اقسام گلدان‌ ها، جعبه ‌های قدیمی و قاب عکس‌ های گران بها تزیین شده که تداعی کننده شیوه زندگی 50 سال پیش روسیه است و تم داخلی خود را از بخش ‌های سنتی روسیه وام گرفته است که شامل سرو کردن انواع خورش‌ ها، گوشت گاو، سیب زمینی له شده و دسرهای هوس انگیز مثل شیرینی‌ های سبک به همراه  یک لیوان چای داغ به سبک روسی است.
آدرس آن در مسکو، اسپیریدونیوسکی، شماره 10 A و فعالیت کاری این رستوران معمولا بین ساعت های 9 صبح تا 11 شب است.

 رستوران استالووایا

این رستوران یکی از محبوب ‌ترین رستوران‌ ها در اطراف میدان سرخ مسکو است. استالووایا در لغت به معنی کافه کارگران است که غذای خود را به روش کتاب های آشپزی قدیمی تهیه می‌ کند و شامل: انواع سوپ‌ ها، خورش ‌ها، غذاهایی متشکل از شاه ماهی و و دسرهای نوستالژیک از قبیل کیک شیری تهیه است.
آدرس آن در مسکو، میدان سرخ، مرکز خرید گوم و ساعت کاری این رستوران از 10 صبح تا 10 شب است.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های ایروان ارمنستان 2022

رستوران بونو روسیه

چند سال پیش کمپانی گینزا که تعدادی از بهترین رستوران ‌های مسکو در اختیار اوست اعلام کرد که قصد دارد یک رستوران تازه در طبقه ۲۹ هتل ردیسون رویال افتتاح کند.
این کمپانی به کیفیت فوق ‌العاده رستوران ‌هایش که سرتاسر مسکو قرار دارد معروف است و رستوران بونو در این بین قرار می ‌گیرد. نمایی که این رستوران به بیرون دارد خیره کننده است و درون رستوران طراحی محسورکننده ‌ای دارد. سرآشپز رستوران ویلیام لمبرتی در سراسر اروپا شناخته شده است و منویی فوق ‌العاده با تمرکز بر روی غذای ایتالیایی خلق کرده است. بهترین روش برای سر زدن به این رستوران رزرو از پیش است چون عموما صندلی ‌های کنار پنجره رزرو شده‌ اند.

رستوران پیکولینو مسکو


بیشتر رستوران ‌های مسکو حال و هوایی بورژوازی دارند ولی پیکولینو که در زبان ایتالیایی به معنای کوچک است، فضایی راحت و آرام و صمیمی دارد.
این رستوران غذای ایتالیایی کلاسیک سرو می‌ کند و مدیریت آن پیشینه ‌ای خانوادگی و نسل به نسل دارد ولی این از کیفیت آن نمی ‌کاهد و غذاها خوشمزه و سالم هستند. طراحی داخلی پیکولینو به نحوی انجام شده که به شکل یک خانه روستایی قدیمی باشد و اتمسفر خوبی در کل رستوران خلق شده است. اکثر رستوران ‌های مسکو تجملی هستند و بسیاری از آن ‌ها به مهمانان خود بیشتر افتخار می ‌کنند تا غذایی که سرو می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: روستای زیبای پالنگان

رستوران بن 

رستوران بن فضایی مثل یک معبد سیاه در قلب مسکو دارد و از زمان افتتاح تا به حال همچنان مکانی نامتعارف در مسکو بوده است.
طراح داخلی این رستوران فیلیپ استارک، طراح معروف فرانسوی است که از محصولاتی همچون گوشی تلفن ‌همراه گرفته تا طراحی بیرونی و داخلی ساختمان ‌های معروف را انجام داده است. رستوران بن تلفیقی از دیوارهای تیره و مشکی، شمع ‌های بلند و روشن و تفنگ ‌های کلاشنیکف که به عنوان پایه لامپ استفاده می‌ شوند است.
رستوران منویی تلفیقی از انواع غذاهای اروپایی را کنار هم قرار داده و باعث شده تا بن به یکی از برترین رستوران‌ های مسکو تبدیل شود.

رستوران وارواری

آناتولی کوم به عنوان سرآشپز رستوران منویی را بر پایه کانسپت آشپزی مولکولی خلق کرده است. نمی ‌توان گفت دقیقا هر غذا مشخصا از چه چیزی تولید شده چون مواد شیمیایی و غیرمتعارف با روش ‌های غیرمتعارف با یکدیگر ترکیب شده ‌اند و غذایی فوق ‌العاده خوشمزه تولید کرده اند. طراحی رستوران هم چشم‌ نواز است، یک پالت رنگی قرمز تیره و مشکی همراه با تکه ‌هایی لوازم نقره باعث شده تا با رستورانی نو و زیبا روبرو شوید. در سال ۲۰۱۱ این رستوران در لیست پنجاه رستوران برتر دنیا به انتخاب سن پلگرینو قرار گرفت.

رستوران ازبکستان 

ازبکستان یکی از رستوران ‌های قدیمی مسکو و قصری باشکوه و مجلل با دکور و آشپزی مشرقی است. قدمت رستوران به سال ۱۹۵۱ بر می ‌گردد. این رستوران با دیوان‌ های رنگی (نوعی جایگاه شبیه کاناپه‌ های امروزی که در قدیم برای افراد مهم در گوشه ‌ای از اتاق می‌ گذاشتند و داخل آن را بالش قرار می ‌دادند) آینه ‌های مطلا، میزهای منقش و قالیچه ‌هایی با بافت بی ‌نظیر، شما را به زمان ‌های مختلفی می ‌برند.
در منوی رستوران ازبکستان غذاهای مخصوص ازبکی وجود دارد که البته غذاهای آذربایجانی، چینی و عربی در کنار آن ‌ها سرو می ‌شود. جدای از حجم زیاد و سخاوتمندانه غذاها،‌ شما را با موسیقی و اجراهای مختلف، جنگ خروس ‌ها و گاهی نمایش سلاخی بره جلوی رستوران سرگرم می ‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای دیدنی مالدیو 2022

رستوران توران‌ دخت


رستوران توران دخت گران ‌ترین رستوران مسکو است. تم اپرای توران‌ دخت در رستوران، آن را به یکی از بی ‌نظیرترین مکان ‌ها برای صرف غذا تبدیل کرده است. حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار صرف ساخت رستوران شده است. این رستوران زیبا دارای ۱۴ اتاق باشکوه سبک باروک قرن ۱۷ است. غذا دارای کیفیت بالا است و باید منتظر بهترین نوشیدنی ‌ها، خاویار، صدف و استیک ‌ها باشید. تجربه غذا خوردن در رستوران توران ‌دخت هم سورئال است و هم عجیب است.