هتل در بانه نمایش نسخه اصلی

بهترین رستوران های استانبول (بخش دوم) - هتل dawinco

معرفی لوکس ترین رستوران های استانبول

384

بهترین رستوران های استانبول (بخش دوم)

رستوران وای نات استانبول

تنوع فوق ‌العاده رستوران وای نات و فضای دنج، گرم و سنتی‌ اش باعث می‌ شود از این رستوران با خاطرات خوشی بیرون بیایید. رستوران وای نات محیط سرپوشیده ‌ای کوچک و یک فضای سبز جذاب دارد که هر دو شما را به نشستن در رستورانی تمام ترکی دعوت می ‌کند. این رستوران از غذاهای سنتی ترکی تا غذاهای گیاه‌ خواران، غذاهای اروپایی، دریایی و انواع کباب ‌ها با بهترین کیفیت سرو می‌ شود.
در این کافه رستوران می ‌توانید صبحانه بخورید یا عصری دل‌ انگیز را با نوشیدنی ‌های خوشمزه و کیک‌ های خوش‌ طعم بگذرانید. اینترنت بی ‌سیم رایگان، بار کامل و تلویزیون، از دیگر مواردی است که باعث می‌شود رستوران وای نات جز پرطرفدارترین رستوران های استانبول باشد.
اطلاعات رستورانوای نات استانبول:
ساعت کار رستوران: ۱۰:۳۰ تا ۲۴
آدرس رستوران وای نات استانبول : منطقه سلطان احمد، محله سینان امین، خیابان پیر لوتی، شماره ۴۵

بیشتر بخوانید: لوکس ترین رستوران های استانبول (بخش اول)

رستوران ارهان استانبول

یک رستوران خوب در محله ی سلطان احمد که بعد از خستگی بازدید از بهترین جاهای دیدنی استانبول، می ‌توانید حسابی حالتان را جا بیاورد. رستوران ارهان مکانی گرم و دلنشین دارد و علاوه بر سالن، میز و صندلی ‌هایی هم در فضای باز دارد که می ‌توانید در روزهای خوش آب و هوا از آن استفاده کنید. منوی متنوع این رستوران، انواع غذاهای اروپایی، ترکی، خاورمیانه ‌ای و غذاهای مخصوص گیاه‌ خواران را به شما عرضه می ‌کند. کیفیت خوب غذاها و رفتار مناسب پرسنل از ویژگی های رستوران می باشد. اینترنت بی ‌سیم رایگان هم از دیگر مزایای این رستوران است.
اطلاعات رستوران ارهان استانبول:
ساعت کار رستوران: هر روز از ۱۱ تا ۲۴
آدرس رستوران ارهان استانبول : محله سلطان احمد، خیابان کلو فارر

رستوران لوکانتا مایا

رستوران لوکانتا مایا جزو آن دسته از رستوران های استانبول است که صف های طولانی جلوی آن همیشه وجود دارد. سرآشپز این رستوران، شنول نام دارد. شنول یکی از معروف‌ ترین سرآشپزهای استانبول می باشد. در این رستوران می ‌توانید انواع غذاهای سنتی ترکی و البته غذاهای فصلی را سفارش دهید.
همچنین برخی از انواع غذاهای بین‌المللی نیز در فهرست غذاهای این رستوران به چشم می‌ خورند. این سرآشپز خبره، غذاهای ترکی جدید را نیز در منوی خود به مشتریان ارائه می ‌دهد. شما می ‌توانید طعم غذاهای سنتی یا غذاهای جدید و امروزی ترکیه را در این رستوران بچشید. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و امروزی است.
خدمه بهترین خدمات را به شما ارائه می ‌دهند و رفتار آن ها بسیار مؤدبانه است. پس اگر به‌ دنبال یک رستوران شیک با غذای خوشمزه و باکیفیت هستید، حتماً سری به این رستوران لوکانتا مایا بزنید. البته که قیمت منوی این رستوران ارزان نیست!
اطلاعات رستوران لوکانتا
ساعت کار: سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۷ عصر و ۱۹ عصر تا ۱ بامداد | دوشنبه‌ها فقط وعده نهار سرو می‌شود.
آدرس: استانبول، خیابان کمانکش

بیشتر بخوانید: معروف ترین جاهای دیدنی استانبول

رستوران روملی حصار اسکله

رستوران روملی حصار اسکله یکی از معروف‌ ترین رستوران های استانبول به حساب می‌ آید. اگر شما اهل تماشای فیلم ها و سریال‌ های ترکیه ‌ای باشید، حتماً این رستوران را خواهید شناخت. این رستوران یکی از رستوران ‌های محدوده تنگه بسفر محسوب می‌ شود. بد نیست بدانید ساختمان این رستوران صدها سال قدمت دارد و در نزدیکی قلعه‌ ای قدیمی واقع شده است. قدمت این قلعه به قرون وسطی باز می ‌گردد.
همان طور که از نام این رستوران پیدا است، رستوران روملی حصار در کنار اسکله قرار دارد. در کنار این رستوران می ‌توانید مردمی را مشاهده کنید که مشغول ماهیگیری یا قدم ‌زدن هستند. میز و صندلی ‌های این رستوران نیز در کنار همین اسکله چیده شده است. پس می‌ توانید هنگام میل‌ کردن غذا، از مناظر تماشایی بسفر نیز لذت ببرید. تماشای غروب آفتاب بسفر از این اسکله، یک خاطره فراموش ‌نشدنی برای شما خواهد بود.
یکی از نکات جالبی که باید درباره این رستوران بدانید، روش سرو غذا در آن است. این رستوران همیشه در ابتدا یک پیش غذای سرد را برای مهمانان خود سرو می‌ کند و بعد یک پیش غذای گرم را به آن ‌ها ارائه می ‌دهد و در نهایت غذای اصلی را برای آن ‌ها می‌ آورد. در این رستوران حتماً طعم انواع غذاهای دریایی آن را بچشید.
اطلاعات رستوران روملی
ساعت کار: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا پاسی از بامداد
آدرس: استانبول، خیابان یحیی اول

رستوران لموئت

رستوران لموئت که آن را با نام رستوران مرغ دریایی هم می ‌شناسند، یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول در زمینه طبخ غذاهای دریایی محسوب می ‌شود. اگر به زبان ترکی مسلط باشید و از مردم محلی درباره بهترین رستوران های استانبول بپرسید، قطعاً آن ‌ها رستوران لموئت را به شما معرفی خواهند کرد.
در این غذا از بهترین مواد اولیه تازه استفاده می ‌شود. از طرفی سرآشپز معروف آن‌ ها نیز غذاها را به بهترین شکل ممکن آماده می ‌کند. با وجود مواد غذایی تازه و طعم عالی غذاها؛ اما دلیل شهرت رستوران لموئت فضای داخلی آن است.
این رستوران در کنار آب واقع شده است و زمانی که روی میزهای کنار آب بنشینید، می ‌توانید شاهد مناظر خیره ‌کننده از مناطق قدیمی استانبول باشید. این رستوران مکانی عالی برای ثبت عکس یادگاری نیز به حساب می‌ آید. خوراک جگر این رستوران و دسر پاناکوتای آن از نظر مشتریان، بهترین گزینه ‌ها در منوی رستوران لموئت محسوب می‌ شود. این رستوران جزو رستوران‌های گران‌قیمت محسوب می‌شود و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
اطلاعات رستوران لموئت
ساعت کار: از دوشنبه تا شنبه ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب
آدرس: استانبول، خیابان بی اوغلو توم توم سوئیت

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌ های ترکیه

رستوران ریحان استانبول

رستوران ریحون یکی از بهترین رستوران های استانبول برای ایرانیان می باشد. با وجود آنکه دست ‌پخش کشور ترکیه شباهت بسیاری به مردم ایران دارد؛ اما باز هم شاید کسانی باشند که غذای سنتی ایرانی را ترجیح دهند.
پس حتماً سری به رستوران ریحون بزنید. این رستوران دقیقاً در خیابان استقلال و میدان تکسیم قرار دارد. پس دسترسی به آن بسیار ساده است و در هر کجای استانبول که باشید، می‌ توانید خودتان را به این رستوران برسانید.
مدیریت این رستوران ایرانی است و در طبخ غذاهای آن از مواد اولیه ایرانی استفاده می‌ کنند. زمانی که وارد فضای رستوران می ‌شوید، عطر خوش برنج ایرانی و زعفرون می توان حس کرد. این رستوران غذاهای حلال سرو می ‌کند و جالب است که قیمت منوی آن نیز چندان گران نیست. پس اگر دلتان برای غذاهای ایرونی لک زده است، حتماً سری به رستوران ریحون بزنید.
اطلاعات رستوران ریحون
ساعت کار: از همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ بامداد
آدرس: استانبول، خیابان استقلال، میدان تکسیم

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر زیبای بانه

رستوران شهرزاد استانبول

رستوران شهرزاد نیز جزو بهترین رستوران های استانبول به حساب می ‌آید. این رستوران نیز جزو رستوران‌ های ایرانی ترکیه است و شهرت بسیاری دارد. بد نیست بدانید که حتی مردم ترکیه نیز در این رستوران حضور دارند. زمانی که نظرات کاربران را بررسی می ‌کنیم، متوجه می ‌شویم که مردم محلی استانبول و حتی مسافران و گردشگران خارجی دیگر کشورها نیز سری به این رستوران می ‌زنند و از عطر و طعم غذاهای ایرانی نیز بسیار راضی هستند!
در رستوران ایرونی شهرزاد نه فقط غذاهای اصیل مثل کباب کوبیده، بلکه غذاهای سنتی و خوشمزه ای مثل کتلت، کشک بادمجان، میرزاقاسمی، قرمه ‌سبزی، خورش قیمه و حتی کوکوسبزی هم سرو می ‌شود.
اطلاعات رستوران شهرزاد
ساعت کار: شنبه و یکشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب و دوشنبه الی جمعه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب
آدرس: استانبول، خیابان استقلال، میدان تکسیم

بیشتر بخوانید: مکان های جذاب و دیدنی قطر

رستوران زعفران استانبول

رستوران زعفران نیز یکی از بهترین رستوران های استانبول است که شهرت جهانی پیدا کرده است. بین گردشگران خارجی و مردم محلی استانبول به ‌صورت دهان به دهان چرخیده که دست‌ پخت ایرانیان بسیار عالیست. به همین دلیل می ‌توانیم شاهد حضور گردشگران خارجی مختلف نیز در این رستوران باشیم. رستوران زعفران دارای فضای باز است.
همین مسئله سبب شده آن را به یکی از زیباترین رستوران های ایرانی استانبول تبدیل‌ کند. حتی دسرهای این رستوران نیز ایرونی هستند و می ‌توانید با سالاد شیرازی یا ماست و خیار تازه از خودتان پذیرایی کنید. غذاهایی رستوران زعفران همگی از مواد اولیه تازه و ایرانی تهیه می ‌شوند و کیفیت بسیاری دارند. همچنین باید بدانید این رستوران جزو رستوران های حلال استانبول نیز به حساب می‌آید.
اطلاعات رستوران زعفران
ساعت کار: همه‌روزه ۷ صبح الی ۱۲ شب
آدرس: استانبول، منطقه فاتح