رزرو هتل بانه نمایش نسخه اصلی

معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش اول) - هتل داوینکو

کشور ترکیه آب و هوای خوب مدیترانه ای دارد و همینطور مردمی خونگرم و با صفا دارد به همین دلیل است که این منطقه تبدیل به مقصدی بسیار عالی برای جهانگردان در سراسر دنیا شده است.

541

معرفی بهترین هتل‌ های ترکیه (بخش اول)

کشور ترکیه آب و هوای خوب مدیترانه ای دارد و همینطور مردمی خونگرم و با صفا دارد به همین دلیل است که این منطقه تبدیل به مقصدی بسیار عالی برای جهانگردان در سراسر دنیا شده است. با سفر به ترکیه شما می ‌توانید تجربه ی سفری شرقی با رنگ و بوی اروپایی را تجربه کنید. ترکیه بهترین مقصد برای سفرهای خانوادگی است. سواحلی زیبا و امکانات خوب در هتل های خانوادگی ترکیه چیزی است که سبب شده بسیاری از خانواده ‌ها، ترکیه و به خصوص شهرهای ساحلی آن را به عنوان مقصدی برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند. 
 
 ۱. آکرا هتل (Akra Hotel) 
هتل آکرا، هتلی ۵ ستاره واقع در شهر آنتالیا می باشد که ازموقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. هتل آکرا با داشتن ساحلی بسیار زیبا و آرام، مقصد مناسبی برای سفرهای خانوادگی به حساب می آید. ویو این هتل دریا است و دارای یک استخر روباز در محوطه خود هتل نیز هست. با اقامت در این هتل می ‌توانید از خدماتی همچون ماساژ درمانی، حمام ترکی، استخر و سونای زیبای هتل و محوطه بازی بچه‌ها و زمین تنیس استفاده کنید. همینطور شما می توانید در تمام نقاط این هتل از اینترنت رایگان استفاده کنید.

اتاق‌ های این هتل از سیستم خنک کننده و تهویه هوای مطبوعی برخوردارند و همه اتاق‌ها دارای مینی بار و تلوزیون LED هستند.
صبحانه روزانه به صورت کانتینتال در محوطه هتل سرو می‌ شود. شما می ‌توانید غذاهای مدیترانه لذیذی را امتحان کرده و خاطرات خوبی را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه با خانواده خود بگذارنید. موقعیت مکانی این هتل ۹ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی دروازه هادریانس (Hadrian's) واقع شده است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با روستای نژو در شهرستان بانه

 ۲. هتل کراون پلازا (Crowne Plaza Antalya)
یکی از جذاب ترین هتل های خانوادگی ترکیه که در منطقه آنتالیا می باشد، هتل ۵ ستاره کراون پلازا، است که سطح عالی ارائه خدمات به مهمانان باعث شده تا این عنوان را بدست بیاورد. اتاق ‌های بسیار لوکس هتل دارای بالکنی با نمایی از دریای زیبای مدیترانه هستند و آرامشی را که در طول سفر به دنبال آن هستید را به شما هدیه می ‌دهد.

تمام اتاق ‌های هتل مجهز به سیستم تهویه و خنک کننده هوا هستند. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما است. خدمات در این هتل در سطح بسیار بالایی ارائه می‌ شود. در این هتل سه رستوران بسیار شیک وجود دارد که در یکی صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می‌شود و در رستوران ‌های دیگر هم می ‌توانید از غذاهای بین المللی و ترکی لذت ببرید. و در استخر زیبای هتل اوقات بسیار خوشی را بگذارنید یا از حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی هتل کراون پلازا لذت ببرید.
این هتل برای جابه جایی مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس شاتل‌ هایی نیز در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: معرفی غذاهای سنتی و محلی کردستان

3. هتل لند آف لجندز کینگدام (The Land Of Legends Kingdom Hotel)
هتل لند آو لجندز بلک یکی از هتل‌ های زیبای ترکیه و منطقه آنتالیا است. که می ‌توان این هتل را به عنوان یکی از کامل ‌ترین هتل های آنتالیا نامگذاری کرد. این هتل دارای سافاری، پارک آبی بسیار بزرگ، سینما ۵ بعدی، رفتینگ و بسیاری از امکانات تفریحی دیگر است. سافاری (زیرآبی) این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و یکی از زیباترین هتل های خانوادگی ترکیه است. هتل لند آو لجندز بلک تنها ۱۲دقیقه با ساحل فاصله دارد و می ‌توانید از بخش پذیرش برای کرایه دوچرخه و خودرو کمک بگیرید.

می ‌توانید انتخاب کنید در اتاق‌ های موضوعی هتل که از دکوراسیون خاص و شادی با برخوردارند یا در اتاق‌ های لوکس هتل اقامت داشته باشید.
اتاق‌ های هتل همگی دارای تلوزیون LED مینی بار و سیستم تهویه مطبوع و دکوراسیونی بسیار زیبا هستند. می‌ توانید به دلخواه اتاق ‌های رو به دریا را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل فقط ۱۴ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در منطقه ‌ای بسیار آرام و دنج واقع شده است.

۴. هتل لیبرتی لارا (Liberty Hotels Lara)
هتل لیبرتی در منطقه لارا واقع شده که فاصله ی آن تا فرودگاه آنتالیا تنها ۱۴ کیلومتر است. شما می‌ توانید با ۹ دقیقه پیاده روی به ساحل زیبای منطقه لارا دسترسی پیدا کنید. هتل دارای استخری بسیار لوکس و دیدنی است، یکی در محوطه بیرون و یکی خم در داخل هتل واقع شده است.
اتاق ‌های هتل بسیار شیک و زیبا و دارای نمای زیبایی از دریای مدیترانه هستند و همگی دارای مینی بار، تلوزیون LED، سیستم تهویه و خنک کننده هوا می ‌باشند.

مهمانان در طول اقامت خود می ‌توانند از خدمات بی نظیر هتل در قسمت ماساژ درمانی و حمام ترکی استفاده کنند و در محوطه بیرون هتل هم، زمین بازی، زمین تنیس رو به دریا، زمین بازی والیبال و مینی گلف برای آنان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این برنامه‌ های متنوع و سرگرم کننده مانند اجرای زنده موسیقی و نمایش هر شب در هتل برگزار می ‌شود.
با رزرو هتل لیبرتی برای اقامت خود می ‌توانید تجربه اقامت در یکی از لوکس‌ ترین و جذاب ترین هتل ‌های منطقه را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: عمارت شهرداری سنندج

۵. آی سی هتلز گرین پالاس (IC Hotels Green Palace)
هتل آی سی هتلز گرین پالاس اقامتی رویایی را برای شما در طول سفر به همراه خواهد داشت. هتل تنها ۷ دقیقه با ساحل فاصله دارد و در محوطه استخر دارای پارک آبی نیز هست. اتاق ‌های هتل همه با عالی ‌ترین سطح خدمات و کیفیت در اختیار مهمانان قرار داده می ‌شوند و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی شما می باشد.

اتاق ‌های هتل همه دارای کمد، حمام و دستشویی اختصاصی، سیستم خنک کننده، مینی بار و تلوزیون هستند.
در مدت اقامت خود می‌ توانید از رستوران های ایتالیایی هتل هم استفاده کنید و اوقات خوشی را در استخر هتل و همچنین زمین بازی بگذرانید. علاوه بر این هتل خدمات فوق العاده‌ ای مانند زمین بازی اختصاصی و پارک آبی رایگان یا برنامه‌ های سرگرم کننده را برای کودکان در نظر گرفته است.
هتل آی سی هتلز گرین پالاس تنها ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و برای رفت و آمد مسافران به هتل از فرودگاه و بالعکس خدمات شاتل در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: تپه قلعه زیویه کجاست؟

۶. هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)
یکی دیگر از هتل های جذاب ترکیه و منطقه آنتالیا، هتل گراندا لاکچری در منطقه بلک است. این هتل فوق لوکس ۵ ستاره دارای ساحل اختصاصی هست که با ۵ دقیقه پیاده روی می ‌توانید به ساحل جذاب آن برسید. این هتل دارای مرکز تخصصی ماساژ درمانی و استخر، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، زمین تنیس و باشگاه مجهزی هم هست.

اتاق‌ های هتل گراندا لاکچری با دکوراسیونی بسیار زیبا و لوکس طراحی شده‌ اند که اقامتی شاهانه را در یکی از بهترین هتل های خانوادگی ترکیه و منطقه آنتالیا برای شما به ارمغان می ‌آورند. اتاق ‌های هتل همگی دارای تراس و بالکنی سمت به دریا هستند و همچنین سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلوزیون LED و حمام و دستشویی اختصاصی نیز هستند.
در طول اقامت خود در این هتل زیبا شما می ‌توانید از رستوران‌ های متنوع هتل استفاده کنید یا اینکه از رستوران بوفه ‌ای هتل که صبحانه، ناهار و شام سرو می ‌کند استفاده کنید. غذای خود را می توانید در رستوران رو به ساحل و محوطه باز یا در قسمت باربیکو هتل میل کنید.
می ‌توانید از زمین بازی تنیس، بسکتبال، فوتبال، باشگاه، جت اسکی، حمام ترکی و ماساژ درمانی نیز استفاده کنید. این هتل تنها ۲۶ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و شاتل‌هایی برای ترنسفر فرودگاهی مهمانان در نظر گرفته است.